سامسونگ گلکسی تب اس ۸ پلاس از گیک بنچ با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عبور می کند

انتظار می‌رود تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ (Samsung’s Galaxy Tab S8 ) در ماه ژانویه (دی – بهمن ۱۴۰۰) در کنار گوشی‌های پرچمدار آتی سری گلکسی اس ۲۲ عرضه شود. تاکنون شاهد افشای اطلاعات زیادی از مشخصات و طراحی این تبلت‌های سامسونگ بوده ایم. جدیدترین اطلاعات از فهرست گیگ بنچ (Geekbench) برای تبلت‌ گلکسی تب اس ۸ پلاس (Galaxy Tab S 8 +) به دست آمده است که تأیید می‌کند که این دستگاه از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (Qualcomm’s Snapdragon 8 Gen 1) استفاده می‌کند. همراه چیکاو باشید.

این دستگاه دارای شناسه SM-X808U است و امتیاز این تبلت در بخش تک هسته‌ای عدد ۱۲۲۳ را نشان می‌دهد در حالی که نتیجه آزمایش چند هسته‌ای آن در مجموع ۳۱۹۵ امتیاز شده است. همچنین، از فهرست مشخصاتی که در لیست گیگ بنچ درج شده است می‌توان فهمید که این تبلت دارای رم ۸ گیگابایتی است و احتمالاً اندروید ۱۲ را با One UI 4 اجرا خواهد کرد. انتظار می‌رود که تبلت تب اس ۸ پلاس سامسونگ دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد بوده و نرخ تازه سازی ۱۲۰ را نیز پشتیبانی کند. این دستگاه برق مورد نیاز خود را از باتری با ظرفیت ۱۰۹۰ میلی آمپر ساعتی که در بطن آن جای گرفته تأمین خواهد کرد.

تبلت‌های سامسونگ سری تب اس ۸ سامسونگ دارای سه دستگاه خواهد بود که این نسخه از تبلت‌های سطح میان‌رده‌ی این شرکت هستند. اولین تبلت از این سری دستگاه استاندارد یا معمولی آن است که صفحه نمایش ۱۱ اینچی خواهد داشت.

مشخصات تبلت‌های سامسونگ سری تب اس ۸ سامسونگ - چیکاو

دومین دستگاه تبلت تب اس ۸ پلاس خواهد بود که مشخصات آن شرح داده شد. سومین و آخرین عضو این گروه تبلت تب اس ۸ اولترا سامسونگ خواهد بود که از نمایشگر بزرگ ۱۴.۶ اینچی بهره می‌برد. این دستگاه از دو نسخه دیگر قدرتمندتر بوده و هنوز هیچگونه اطلاعاتی از مشخصات آن در دسترس قرار نگرفته است تا به اشتراک گذاشته شود.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.