گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ احتمال دارد از ماژول دوربین نسل قبلی استفاده کند

بر اساس گزارش جدیدی از Galaxy Club، سامسونگ ممکن است هیچگونه ارتقاء قابل ملاحظه‌ای را برای دوربین‌های گوشی هوشمند پرچمدار گلکسی اس ۲۲ اولترا (Galaxy S22 Ultra) خود ارائه ندهد و در عوض از همان سخت افزار گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا مجدداً استفاده کند. همراه چیکاو باشید.

این گزارش تصریح می‌کند که سامسونگ برای گلکسی اس ۲۲ اولترا به استفاده از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، با یک لنز پریسکوپ 10 مگاپیکسلی دارای زوم 10 برابری، یک ماژول تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی پایبند خواهد بود.

تصویر پنل پشتی و جلویی گلکسی اس ۲۲ اولترا - چیکاو

در اوایل این هفته یک نشت بزرگ مشخصات در مورد پرچمداران آتی سامسونگ یعنی سه گانه گلکسی اس ۲۲ منتشر شد که شامل ماژول دوربین اس ۲۲ پلاس و مدل معمولی اس ۲۲ نیز بود. گفته می‌شود که هر گوشی هوشمند فوق دو دارای سنسورهای جدید ۵۰ مگاپیکسلی RGBW در کنار لنزهای تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی هستند. GalaxyClub نیز این گزارش‌ها را تأیید می‌کند و می‌افزاید که دو عضو کوچکتر خانواده‌ی اس ۲۲ در مقایسه با مدل‌های قبلی خود شاهد پیشرفت چشمگیری در بخش ماژول دوربین خواهند بود.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.