رندرها و مشخصات عمده ی گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ فاش شد

رندرهای طراحی و مشخصات کلیدی گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا (Samsung Galaxy S22 Ultra) قبل از معرفی رسمی از سوی شرکت، اطلاعاتی ارائه شده است. طبق گزارش ها، سازنده گوشی های هوشمند کره جنوبی در حال آماده سازی برای عرضه گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ در ماه فوریه (بهمن – اسفند) است. با این حال، سامسونگ هنوز در برنامه خود برای عرضه سری پرچمداران بعدی گلکسی در سال جاری، علاقه مند است تا گوشی های دیگری را نیز در بازار عرضه کند. همراه چیکاو باشید.

علی رغم عدم تایید رسمی، افشای اطلاعات گذشته نشان می دهد که گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در تاریخ 8 فوریه از سوی این غول دنیای فناوری کره ی جنوبی معرفی شده و سپس در بازار های جهانی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، شایعاتی که در این مورد در فضای مجازی وجود دارد این است که سامسونگ از سه مدل از جمله گلکسی اس ۲۲ معمولی یا استاندارد، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا در مراسم رونمایی که به زودی انجام خواهد گرفت، رونمایی خواهد کرد.

گذشته از این، برخی گزارش ها ادعا می کنند که گلکسی اس 22 اولترا از نظر طراحی دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد. اکنون، افشاکننده مورد اشاره، ایشان آگاروال (Ishan Agarwal) رندرهای طراحی رسمی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را در سایت مای اسمارت پرایس ( MySmartPrice) به اشتراک گذاشته است. این تصاویر با آنچه در گذشته در این مورد فاش شده است کاملاً همخوانی دارند. جدای از آن، آنها اطلاعات بیشتری در مورد پرچمدار آینده سامسونگ ارائه می دهند.

رندرها و مشخصات عمده ی گوشی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ فاش شد - چیکاو

  • رندرها و مشخصات عمده ی گوشی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ فاش شد

گوشی های مورد انتظار سری گلکسی اس 22 اخیراً در معرض افشای اطلاعات و گمانه زنی های زیادی قرار گرفته اند. به عنوان مثال، مشخصات گوشی های هوشمند گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 اولترا در اوایل ماه جاری فاش شد. اگر رندرهای طراحی گلکسی اس 22 اولترا که اخیراً ظاهر شده اند، درست باشد، گوشی آینده از طراحی جعبه ای مستطیلی شکل استفاده خواهد کرد.

این طراحی ظاهری شباهت زیادی به سری گلکسی نوت دارد که اکنون از رده تولید خارج گردیده است و دیگر مرده به حساب می آید. علاوه بر این، گلکسی اس 22 اولترا از قلم اس پن پشتیبانی می‌کند که باعث خوشحالی کسانی می‌شود که سری نوت را از دست داده‌اند و به این گوشی علاقه داشتند. علاوه بر این، به نظر می رسد که گلکسی اس 22 اولترا دارای یک اسلات برای ذخیره قلم اس پن است.

به گفته آگاروال، قلم اس پن این گوشی هوشمند دارای تأخیر 2.8 میلی‌ثانیه خواهد بود. این کمترین تاخیر یک قلم دیجیتالی برای گوشی های هوشمند تا کنون است. همچنین، تصاویری از پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز در دسترس قرار گرفته است که نشان می دهد گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در پنل پشتی از ماژول دوربین چهارگانه بهره می برد.

سایر جزئیات کلیدی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ - چیکاو

آگاروال ویژگی ها و مشخصات کلیدی دوربین گوشی را فاش کرده است. اول از همه، گلکسی اس 22 اولترا دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی Super Clear Lens خواهد بود. این گوشی همچنین دارای دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی خواهد بود. جدای از آن، دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی خواهد داشت که از زوم اپتیکال 3 و 10 برابری پشتیبانی می کنند. این دوربین ها با پشتیبانی از ضبط 12 بیتی HDR و پشتیبانی از نرخ فریم خودکار عرضه می شوند.

  • سایر جزئیات کلیدی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

در ابتدا، این تلفن دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی سوپر آمولد و از نوع « 2X Dynamic AMOLED» خواهد بود که وضوح 2K را ارائه می دهد و همچنین رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، این صفحه نمایش می تواند نرخ تازه سازی 120 هرتز را برای کاربر به ارمغان آورد و دارای یک حفره هول پانچ در قسمت مرکز ضلع بالایی است تا دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی را در خود جای دهد.

صفحه نمایش از فناوری LTPO استفاده می کند که به آن امکان می دهد بین نرخ تازه سازی 1 هرتز تا 120 هرتز تغییر کند. جدای از آن، صفحه نمایش دارای یک لایه گوریلا گلس ویکتوس پلاس ( Victus+) برای محافظت بیشتر است. گزارش HT Tech حاکی از آن است که تمامی گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 22 برای محافظت در برابر خط و خش به محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس پلاس شرکت کورنینگ مجهز خواهند شد که آخرین فناوری این شرکت در زمینه شیشه های محافظ برای گوشی های هوشمند است.

اطلاعات بیشتر در مورد گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ - چیکاو

اطلاعات بیشتر در مورد گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

تاکنو مشخصاتی که برای گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ در شایعات تأیید شده است که به گفته ی ایشان آگاروال عبارتند از:

ـ محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس پلاس

قاب آلومینیومی Armor

تأخیر ۲.۸ ثانیه ای برای قلم اس پن  

ضبط ویدیو با فریم خودکار

باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۴۵ واتی و شاررژ سریع ۱۵ واتی بی سیم

ـ دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی سوپر آمولد، پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر

ـ وضوح نمایشگر ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل  

ایشان آگاروال این توییت را در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲ به اشتراک گذاشته است.

رنگ بندی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ - چیکاو

ابعاد گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ ۱۶۳.۳ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی متر خواهد بود. وزن آن نیز 228 گرم اعلام شده است. علاوه بر این، گلکسی اس 22 اولترا دارای رتبه IP68 است که آن را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می‌کند. کسب این رتبه نشان می دهد که اگر این گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ در صورتی که به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری آب قرار بگیرد، آب به داخل آن نفوذ نخواهد کرد.

باتری قوی 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ بی‌سیم 15 واتی و شارژ سریع 45 واتی، کل سیستم را روشن می‌کند. علاوه بر این، این تلفن دارای بلندگوهای دوگانه تنظیم شده توسط AKG خواهد بود که با استفاده از فناوری دالبی اتموس ( Dolby Atmos) کیفیت صدای بسیار بالایی را برای کاربران ارائه خواهند داد. در نهایت، طبق گزارش ها، این گوشی سیستم عامل اندروید 12 را اجرا می کند که رابط کاربری OneUI 4.1 اختصاصی گوشی های هوشمند سامسونگ نبز در بالای آن قرار گرفته است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.