شیائومی مشخصات کلیدی و عکس‌های رسمی گوشی‌های شیائومی 12 و 12 پرو را  فاش کرد

انتظار می‌رود که شیائومی از گوشی‌های هوشمند سری ۱۲ که پرچمداران جدید این شرکت به حساب می‌آیند، در ۲۸ دسامبر (۷ دی) رونمایی کند. گفته شده که شیائومی در این رویداد، علاوه بر گوشی هوشمند شیائومی ۱۲، گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ پرو را نیز بر روی صحنه آورده و آن را نیز معرفی کند.  همراه چیکاو باشید.

این شایعات می گویند که به احتمال زیاد، این شرکت علاوه بر شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو یک گوشی هوشمند دیگر از این برند با نام گوشی شیائومی ۱۲ ایکس را نیز در طی انجام این رویداد معرفی کند. داده‌هایی که تاکنون راجع به مشخصات این گوشی‌ها منتشر شده‌اند می‌گویند که این گوشی‌ها دارای تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهند بود. امروز لی جون ، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران این شرکت، ویژگی‌های کلیدی بیشتری را در مورد این دو گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت به اشتراک گذاشت.

بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که  شیائومی ۱۲ با شارژ سیمی سریع ۶۷ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ وات عرضه می‌شود، در حالی که مدل دیگر آن یعنی شیائومی ۱۲ پرو با پشتیبانی از شارژ سریع بسیار قدرتمند ۱۲۰ وات در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

ماژول دوربین شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو - چیکاو

در همین حال، لیست کامل مشخصات ادعایی ۱۲ پرو به همراه برخی رندرها و عکس‌های کاملاً طبیعی آن به ‌صورت آنلاین به بیرون درز کرد که نشان از طراحی مجدد ماژول دوربین دیگری دارد که قرار است سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را در خود جای دهد.

بنابراین می‌توان گفت که دو برند شیائومی و اوپو تلاش خواهند کرد که از راه حل دوربین‌های سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی برای ماژول پشتی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود استفاده کنند که در آن صورت حسگرهای اصلی واید، فوق عریض یا اولتراواید و حسگر تله فوتو با هم یکپارچه می‌شوند.

گفته شده که دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی این ماژول پشتی حسگر سونی IMX707 خواهد بود که اندازه آن 1/1.28 اینچ خواهد بود و از ترکیب دو پیکسل با هم پیکسل بزرگتری را تولید می‌کند که اندازه آن ۲.۴۴ میکرومتر خواهد بود.

این گوشی هوشمند پرچمدار آتی شیائومی برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی تک سلولی در داخل بدنه خود بهره خواهد برد.

این اسمارت فون برند شیائومی همچنین می‌تواند از فناوری از شارژ سریع دوگانه شیائومی پشتیبانی ‌کند که از تولید گرمای بیش از حد محافظت می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی با وضوح 1440P، پشتیبانی از نرخ تاز سازی تا ۱۲۰ هرتز برای تصویر و نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتزی اشاره کرد.

اما بزرگترین رازی که در مورد این گوشی هوشمند تاکنون ناشناخته باقی مانده است این مورد است که آیا گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ پرو علاوه بر عرضه در بازار چین، در بازارهای خارج از این کشور و سایر مناطق جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر، چرا که، گوشی هوشمند شیائومی می ۱۱ پرو فقط برای بازار چین معرفی شد و در بازارهای جهانی نیز عرضه نشد. بنابراین شاید بتوان این طور نتیجه گیری کرد که در صورتی که از گوشی شیائومی ۱۲ فقط یک نسخه شیائومی ۱۲ اولترا معرفی شود، احتمال داده می‌شود که شیائومی استراتژی خود را براساس معرفی سری قبلی استوار کند که به معنی عرضه این گوشی فقط برای بازار چین خواهد بود و در بازارهای عرضه نخواهد گردید.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.