دوربین شیائومی ۱۲ ممکن است سریع‌ترین سرعت عکاسی را تاکنون داشته باشد

امروز، لی جون، بنیانگذار شیائومی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه شیائومی، چند تیزر از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ را منتشر کرد. یکی از تیزرها مربوط به دوربین شیائومی ۱۲ است. به گفته لی جون (Lei Jun)، دوربین گوشی شیائومی ۱۲ از همان لحظه اول شروع به کار، گرفته تا عکاسی، از نور پس‌زمینه تا صحنه‌های شبانه که در نور کم انجام می‌شود، این گوشی ممکن است بالاترین سرعت در گرفتن عکس را در میان تمام گوشی‌های هوشمند بازار داشته باشد. او ادعا می‌کند که گوشی شیائومی ۱۲ پیشرفت جدیدی در تصویربرداری دارد. همراه چیکاو باشید.

لی جون همچنین ادعا می‌کند که ثبات در کیفیت عکس ‌و فیلم دوربین این گوشی به خاطر دو سال تحقیق و توسعه فناوری به دست آمده است. این شرکت همچنین معماری تصویر را بازنویسی کرده و یک «مغز تصویر شیائومی» جدید دارد. البته همه این موارد بدون پیکربندی سخت افزاری عالی امکان‌پذیر نیست.

با توجه به دو سال تحقیق، این شرکت الگوریتم خود توسعه ‌یافته و معماری تصویربرداری را بازنویسی کرده است. این کار باعث می‌شود سرعت راه‌اندازی دوربین و توانایی ثبت عکس‌ها با سرعت زیاد انجام شود. پیش از این، Zeng Xuezhong از بخش تلفن همراه گروه شیائومی فاش کرده بود که گوشی شیائومی ۱۲ سریع‌ترین دوربین را برای عکس‌برداری دارد. او همچنین مدعی شده است که این دستگاه قوی‌ترین برنامه برای تصویر برداری از صحنه‌های شبانه را دارد که در مکان‌های کم نور می‌تواند تصاویری بسیار باکیفیت را تحویل دهد.

مشخصات نمایشگر گوشی شیائومی ۱۲ - چیکاو

  • مشخصات نمایشگر گوشی شیائومی ۱۲

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو از صفحه نمایش سوپر آمولد منعطف استفاده خواهند کرد. هر دو گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل (Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC) عرضه خواهند شد.

این گوشی‌های هوشمند آینده شیائومی در پنل پشتی از ماژول دوربینی استفاده می کنند که حسگر اصلی آن یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و از لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز بهره خواهد برد. نسخه استاندارد یعنی گوشی شیائومی ۱۲ از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند در حالی که نسخه پرو با پشتیبانی از شارژ فوق العاده سریع ۱۲۰ واتی روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد شد.

لی جون، بنیانگذار شیائومی و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه شیائومی، یادداشتی منتشر کرد و در آن  گفت که سری ۱۲ شیائومی، گوشی‌های موبایل رده بالای این شرکت هستند که رسماً در برابر گوشی‌های اپل مورد مقایسه قرار می‌گیرند. سری ۱۲ شیائومی دارای مدل صفحه نمایش بزرگ و کوچک است. مدل شیائومی ۱۲ پرو از صفحه نمایش بزرگ استفاده می‌کند در حالی که مدل استاندارد با صفحه نمایش کوچک ارائه می‌شود. شیائومی ۱۲ مدل کوچک پرچمداری با تجربه کاربری و پیکربندی درجه یک است.

کیفیت دوربین گوشی شیائومی ۱۲ - چیکاو

صفحه نمایش گوشی نسخه کوچک‌تر سری ۱۲ شیائومی باید  با رزولوشن فول اچ دی پلاس عرضه شود. این موضوع به دلیل این است که رزولوشن‌های بالاتر از 2K تاثیر بیشتری بر عمر باتری خواهند داشت و تجربه «پایدار» بیشتر تنها با اطمینان از عمر باتری به دست می‌آید. بنابراین هر چه رزولوشن نمایشگر بیشتر باشد میزان مصرف انرژی آن نیز بیشتر خواهد بود و از طول عمر شارژدهی باتری کاسته می‌شود.

 لی جون ادعا می‌کند که سری ۱۲ شیائومی دارای دو مدل با صفحه‌ نمایش‌های کوچکتر و بزرگتر هستند که می‌توانند نیاز تمام کاربران را برآورده ‌کنند. حس کلی این گوشی های هوشمند شیائومی فوق العاده عالی است. شیائومی مدل پرو را یک پرچمدار همه جانبه و رده بالا با پیکربندی و تجربه نهایی عالی برای کاربر می‌داند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.