رندرهای کیس شیائومی ۱۲ پرو دوربین اصلی بزرگی را در ماژول پشتی آن نشان می‌ دهند

شیائومی ۱۲ پرو آتی، گوشی هوشمندی است که بسیاری بی صبرانه منتظر معرفی و عرضه آن در بازار هستند تا هرچه زودتر بتوانند آن را تهیه کنند.  تاکنون افشاگری‌های زیادی در مورد مشخصات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند شیائومی  انجام گرفته است، اما طراحی آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. دیروز، اولین رندرها از قاب پنل پشتی این گوشی منتشر شد و تا حدودی طراحی احتمالی کلی آن مشخص گردید اما اکنون، تصاویر بیشتری از کیس پنل پشتی این گوشی هوشمند شیائومی به اشتراک گذاشته شده است که ما را بیشتر مطمئن می‌سازد که طراحی آن همان چیزی است که در رندرهای دیروز مشاهده کرده‌ایم. همراه چیکاو باشید.

اوایل امروز، اما ما (سایت « gizmochina» ) رندرهای انحصاری دقیق‌تر و بهتری را از منابع و افشاگران خود در دنیای خبرهای فناوری دریافت کردیم که علاوه بر نشان دادن پنل پشتی این گوشی آینده شیائومی، می‌تواند تصاویر بسیار دقیقی را از ماژول پنل پشتی نیز برای ما به اشتراک بگذارد و تا حدودی اطلاعات بسیار جالب و ذی قیمتی را در اختیار ما قرار دهد. بخش ماژول دوربین پشتی گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ پرو آینده  در این تصاویر به طور کامل مشخص هستند و شما نیز می‌توانید از هم اکنون این تصاویر را برای اولین بار در این سایت مشاهده کنید.

پنل پشتی گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ پرو - چیکاو

این رندرها با تصاویری که قبل ای این توسط افشاگران از پنل پشتی این گوشی هوشمند شیائومی به اشتراک گذاشته شده‌اند، به طور کامل مطابقت دارند و نشان می‌دهند که این دستگاه در واقع دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه خواهد بود که به همراه فلاش LED تعبیه شده در این مجموعه کاملاً زیبا به نظر می‌رسد و جالب‌تر این که، یک سنسور اضافی که می‌تواند یک LiSAR یا یک میکروفون باشد نیز در این ماژول به چشم می‌خورد.

علاوه بر آن، این رندرها همچنین نشان می‌دهند که گوشی از طراحی براقی برخوردار است و دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور را در لبه سمت راست گوشی می‌توان مشاهده کرد. ضمن این که به نظر می‌رسد در قسمت پایینی گوشی یک شبکه توری اسپیکر در کنار کانکتور USB-C و همچنین یک میکروفون نیز وجود دارد، در حالی که شبکه توری بلندگوی دیگری در قسمت  بالای دستگاه قابل مشاهده است.

صفحه نمایش گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ پرو - چیکاو

ماژول دوربین در پنل پشتی این گوشی به صورت عمودی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی این تلفن تعبیه شده است و شکلی مستطیلی با لبه‌های گرد دارد. همچنین، همانطور که مشاهده می‌شود، این مستطیل ماژول دوربین دارای برجستگی نسبتاً قابل توجهی است که نشان می‌دهد در آن از یک سنسور عظیم استفاده شده است. بنابراین با اطمینان کامل می‌توان گفت که لنز اصلی این گوشی هوشمند یک حسگر بسیار بزرگ است و دو لنز دیگر را که در زیر آن به صورت عمودی وجود دارند، کوتوله نشان می‌دهد.

گفته می‌شود که در بخش مشخصات نیز انتظار می‌رود که تلفن همراه شیائومی ۱۲ پرو با پنل سوپر آمولد عرضه خواهد شد و نمایشگر آن از نیز نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار می‌شود. علاوه بر این موارد، تاکنون این موضوع نیز تایید شده است که این گوشی در بطن خود از پردازنده پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم گوشی هوشمند (Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC) قدرت می‌گیرد. هرچند که انتظار می‌رفت که گوشی شیائومی ۱۲ اولین گوشی هوشمندی باشد که برای اولین بار از این تراشه پرچمدار جدید کوالکام استفاده کند اما، گویا بازی را این بار به گوشی موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ باخته است و این گوشی پرچمدار موتورولا است که برای اولین بار با این پردازنده پرچمدار  کوالکام روانه بازار خواهد شد.

گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ پرو مشکی - چیکاو

همچنین، گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که شیائومی ۱۲ پرو ممکن است برای تأمین انرژی مورد نیاز از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند که می‌تواند از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی کند. قیمت سری ۱۲ شیائومی بر اساس شایعات منتشر شده، می‌تواند از ۴۲۹۹ یوان شروع شود که تقریباً در حدود ۶۸۰ دلار آمریکا می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.