بهترین تلفن های هوشمند برای استفاده در شبکه های اجتماعی (بخش چهارم)

 

بخش اول و دوم  و سوم این مقاله در مطلب قبلی تقدیم شد. در بخش اول معرفی بهترین گوشی های هوشمند برای استفاده در شبکه های اجتماعی به گوشی ردمی نوت ۱۱ تی مجهز به ۵جی شیائومی (REDMI NOTE 11T 5G) و قسمت دوم به گوشی های پوکو ام ۴ پرو (POCO M4 PRO) و ویوو وی ۲۳ مجهز به ۵جی (VIVO V23E 5G) اختصاص یافت. در مقاله سوم نیزگوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۲۰۰  (Motorola Moto G200) به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند جهت استفاده در شبکه های اجتماعی بررسی شد. در این مطلب نیز تعداد دیگری از گوشی‌هایی را که مناسب برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی هستند، بررسی و معرفی می‌کنیم. همراه چیکاو باشید.

  • گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۷۱ مجهز به ۵جی (MOTO G71 5G)

یکی دیگر از دستگاه‌های موتورولا که شایسته حضور در این فهرست را دارد، گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۷۱ مجهز به ۵جی است. این دستگاه دارای یک پنل ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد است که با وضوح فول اچ دی پلاس عرضه می‌شود و شاید بتوان گفت که تنها نقطه ضعف این پنل این است که از نرخ نوسازی پایین یعنی ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند. موتورولا در حال کاهش سرعت بروزرسانی این گوشی است. 

اما اگر این مورد برای شما آنچنان اهمیتی ندارد، پس می‌توانید خوشحال باشید که این دستگاه از پنل سوپر آمولد برای نمایشگر این گوشی استفاده می‌کند که از کنتراست بی نهایت بهره می‌برد. این میزان کنتراست باعث می‌شود تا رنگ‌ها بسیار زنده، شفاف، با غلظت بالا و شارپ به نظر برسند و از نظر دقت محدوده دینامیکی نیز بی نظیر باشند. این نمایشگر می‌تواند خوانایی بسیار عالی و حتی فوق‌العاده را برای شما مهیا کند که حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز بتوانید از دیدن محتوا لذت ببرید. این گوشی در زمینه کیفیت نمایشگر دستگاهی عالی و رقیبی سرسخت برای دیگر گوشی های هوشمند است.

رنگ بندی گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۷۱ مجهز به ۵جی (MOTO G71 5G) - چیکاو

این گوشی میان‌رده موتورولا  پردازنده میان رده اسنپدراگون ۶۹ مجهز به ۵جی (Snapdragon 695 5G SoC) را در داخل بدنه‌ی خود جای داده است که می‌تواند حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را برای شما به ارمغان ‌آورد. این تلفن همراه در بخش دوربین نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند ماژول دوربین سه‌گانه قرار دارد که برای دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌شود و در کنار آن دو حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو برای عکاسی مینیاتوری قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این، این گوشی موتورولا برای عکاسی سلفی و انجام تماس های تصویری یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی را در بالای نمایشگر پنل جلو به خدمت می‌گیرد.

با وجود ماهیت سوپر آمولد برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند اما باز حسگر اثر انگشت این تلفن همراه در پنل پشت آن تعبیه شده است. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به دست می‌آورد که می‌تواند از شارز سریع ۳۰ واتی نیز پشتیبانی کند.

گوشی هوشمند موتو جی ۷۱ موتورولا یک دستگاه کاملاً مقرون به صرفه است که با دارا بودن پنل سوپر آمولد برای نمایشگر آن، در میان گوشی های همراه میان رده می‌درخشد. این گوشی سزاوار این است که بتوان آن را در میان گوشی‌های تولیدی سال ۲۰۲۰ به عنوان یکی از بهترین تلفن‌ها برای انجام فعالیت در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفت.

  • اپل آیپد مینی 6 آیفون

خوب، بدون هیچ تعارف، تعصب یا طرفداری کردن از برند خاصی، خیلی منصفانه می‌توان گفت که اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که به راحتی بتواند از پس فعالیت های حتی سنگین در شبکه‌های اجتماعی برآید، هیچکدام از گوشی‌های آیفون اپل را نمی‌توان از این فهرست قلم گرفت اما اکنون تصمیم دیگری گرفته‌ایم مبنی بر این که از میان گوشی‌های هوشمند اپل برای انتخاب یک دستگاه به عنوان تلفنی که از نظر برچسب قیمتی نیز بتواند اندکی مناسب‌تر باشد و هم یک صفحه نمایش بسیار بزرگ داشته باشد، تبلت آیپد مینی ۶ را برگزیدیم زیرا گوشی‌های هوشمند اپل دارای قیمت‌های بسیار بالایی هستند و گوشی‌هایی نیز که قیمت آن‌ها اندکی پایین‌تر است نمایشگرهای بسیار کوچکی دارند که برای این منظور چندان جالب و زیبنده به نظر نمی‌رسند،  پس تبلت آیپد مینی اپل را می‌توان به عنوان بهترین گزینه از میان محصولات این شرکت انتخاب کرد.

صفحه نمایش اپل آیپد مینی 6 آیفون - چیکاو

تبلت آیپد مینی ۶ اپل یکی از بهترین دستگاه‌ها برای کسانی است که می‌خواهند از محتوای رسانه‌ای لذت ببرند و نمی‌توانند iOS اپل یا در این مورد سیستم عامل آیپد را ترک کنند. اکنون محتوای شبکه‌های اجتماعی را می‌توان در صفحه نمایشی فراتر از نمایشگر گوشی هوشمند مشاهده کرد.

آیپد مینی (۲۰۲۱) یا ۶ دارای صفحه نمایش ۸.۳ اینچی با رزولوشن ۲۲۲۶ در ۱۴۸۸ پیکسل است. نام فانتزی اپل برای این رزولوشن Liquid Retina است. این نمایشگر دارای پوشش اولئوفوبیک و شیشه مقاوم در برابر خش است. این تبلت می‌تواند طیف رنگی گسترده و جلوه‌ای با رنگ واقعی را به نمایش بگذارد.

آی‌پد مینی ۶ در داخل بدنه نیز از تراشه بسیار قدرتمند A15  بایونیک اپل بهره می‌برد که عملکرد و کارایی فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. با وجود اندازه جمع و جور آن، می‌توانید هر بازی موجود در اپ استور را با این جانور بازی کنید. همچنین یک دستگاه بسیار قدرتمند برای اجرای برنامه‌های پیشرفته از App Store است.

اگرچه این یک تبلت است، اما در بخش دوربین دارای یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با فلاش دو رنگ چهارگانه LED بوده و همچنین از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. این تبلت حتی می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 4k و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را نیز ضبط کند که دارای کیفیتی بسیار عالی هستند. برای عکس‌های سلفی نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با پشتیبانی از ضبط HDR در پنل جلو خودنمایی می‌کند.

رنگ بندی اپل آیپد مینی 6 آیفون - چیکاو

تبلت آیپد مینی ۶ اپل همچنین دارای بلندگوهای استریو است که تجربه‌ای همه جانبه‌ای از کیفیت بالای موسیقی را برای علاقمندان به موسیقی ارائه می‌دهد. این تبلت دارای یک اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت بوده و همچنین از فناوری Face ID نیز بهره می‌برد. تبلت آیپد مینی ۶  انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۱۹.۳ وات ساعتی تامین می‌کند.

آیپد مینی 6 دارای iOS 15.1 است و برای مدت طولانی توسط اپل پشتیبانی خواهد شد. به عنوان یک تبلت بسیار خوب، شایسته قرار گرفتن در این فهرست را دارد.

  • بهترین تلفن های هوشمند برای مصرف رسانه – نتیجه گیری

این فهرست ماه نوامبر ما از بهترین گوشی‌های هوشمند برای استفاده در بخش رسانه و شبکه‌های اجتماعی است. آیا دستگاه خاصی را برای اضافه کردن به این لیست در نظر دارید؟ با خیال راحت آن را در بخش نظرات اعلام کنید. در ماه آینده، ما دسته بعدی دستگاه‌های بهتر را برای کاربران رسانه و شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهیم کرد و همچنین قصد داریم تا فهرستی از گوشی‌های میان رده اما پرقدرت برای انجام گیم  را نیز معرفی کنیم. در صورتی که گوشی خاصی را مد نظر دارید یا تجربه بازی با یک گوشی خاصی شما را بیش از اندازه خوشحال کرده است، تجربه خود را با ما در میان بگذارید تا در صورت امکان از گوشی پیشنهادی شما در فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند آینده در زمینه‌های مختلف استفاده شود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.