مشخصات کامل گوشی موتورولا موتو جی ۷۱ قبل از معرفی قریب الوقوع فاش شد

طبق گزارش‌ها، موتورولا در حال کار بر روی یک گوشی جدید از سری G این شرکت است. این گوشی جدید موتو جی ۷۱ (Moto G 71) نام خواهد داشت. آن طور که گزارش‌ها می‌گویند، این گوشی اخیراً برای اخذ تأییدیه به سایت‌ها و پایگاه‌های صدور گواهینامه مانند FCC و TENAA ارسال شده است. این گواهینامه‌ها نشان می‌دهد که این گوشی احتمال دارد که به زودی از سوی شرکت موتورولا به طور رسمی معرفی شود. اکنون، TechnikNews مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است تا نشان دهد که چه انتظاراتی از آن می‌توان داشت. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات گوشی موتو جی ۷۱ (براساس شایعات)

گوشی موتو جی ۷۱ موتورولا دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی از نوع سوپر آمولد بوده و از وضوح فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. این گوشی در پنل جلو از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری استفاده می‌کند. این گوشی موتورولا در پنل پشتی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره می‌برد. علاوه بر آن یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز دیگر حسگرهای این ماژول دوربین هستند.

دوربین سه گانه و پنل پشتی موتورولا موتو جی ۷۱ - چیکاو

گوشی موتورولا موتو جی ۷۱ می‌تواند یکی از اولین گوشی‌هایی باشد که با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام در بازار عرضه شود. انتظار می‌رود که گوشی وان پلاس نورد ۲ دارای ۵جی آینده نیز از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ آتی کوالکام  استفاده کند. انتظار می‌رود گوشی موتو جی ۷۱ موتورولا با چند پیکربندی مختلف ازجمله ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه شود. این گوشی هوشمند موتورولا احتمال داده می‌شود که یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در داخل بدنه خود جای دهد که از شارژ سریع ۳۰ واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۷۱ با تأییدیه IP52 وارد بازار خواهد شد که در برابر نفوذ آب اگر به آن پاشیده شود، مقاوم خواهد بود. این گوشی به احتمال زیاد دارای دکمه اختصاصی برای دسترسی به دستیار گوگل یعنی گوگل اسیستنت (Google Assistant) خواهد بود و همچنین، از دیگر امکانات و سایر قابلیت‌های آن می‌توان به یک بلندگوی مونو و جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون اشاره کرد.

گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۷۱ به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۱۱ در بازار عرضه خواهد شد و همچنین به مدت ۲ سال نیز به روز رسانی‌های سیستم عامل را ارائه خواهد داد و در نهایت، وزن این گوشی هوشمند موتورولا نیز ۱۷۰ گرم خواهد بود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.