ارسال آیپد مینی ۶ اپل  برای کسانی که آن را پیش خرید کرده اند تا نوامبر امسال به تعویق افتاد

ساعت 9 صبح 16 سپتامبر (۲۵ شهریور)، رویداد سالانه معرفی محصولات جدید اپل انجام شد که بیشتر برای معرفی گوشی‌های هوشمند آیفون سری ۱۳ برنامه ریزی شده بود. در این رویداد علاوه بر آیفون‌های جدید سری ۱۳، برخی از دیگر محصولات جدید اپل مانند آیپدها، ساعت هوشمند و همچنین از چند قلم محصول دیگر نیز پرده برداری شد.  آیپد مینی 6 و آیپد 9 نیز از جمله محصولاتی بودند که اپل در این رویداد پاییزی از آن‌ها رونمایی کرد. همراه چیکاو باشید.

پس از انجام رویداد، بلافاصله پیش خرید این دستگاه در وب سایت رسمی اپل آغاز شد. اولین فروش مستقیم آیپد مینی 6 رسماً در 24 سپتامبر انجام گرفت. کوچکترین تبلت اپل به لطف پردازنده Bionic A15 و اولین طراحی تمام صفحه، آیپد مینی ۶  (iPad mini 6) مانند یک توپ فولادی کوچک است. برخی از کاربران در وب سایت رسمی اپل دریافتند که ارسال برخی از سفارشات آیپد مینی 6 برای کسانی که این محصول اپل را پیش خرید کرده بودند، تا ماه نوامبر (آبان – آذر) به تعویق افتاده است. این بدان معناست که کسانی که این دستگاه را پیش خرید کرده‌اند، باید برای دریافت آیپد خود تا نوامبر امسال انتظار بکشند.

آیپد مینی 6 با ۴ دهم اینچ افزایش، برای اولین بار دارای صفحه نمایش 8.3 اینچی تمام صفحه شده است. صفحه نمایش این دستگاه از رزولوشن 2266 در 1488 بهره می‌برد که تراکم  326 پیکسل در هر اینچ مربع را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، آیپد مینی ۶ اکنون از قلم دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند و با نسل دوم قلم اپل عرضه می‌شود. زیر پوشش، آیپد مینی ۶ اپل پردازنده قدرتمند بایونیک Bionic A15 قرار گرفته است که از فرایند تولید ۵ نانومتری TSMC استفاده می‌کند.

آیپد مینی 6 - چیکاو

به گفته اپل ، CPU و GPU این تبلت به ترتیب ۵۰ درصد و ۳۰ درصد نسبت به محصولات رقیب جلوتر هستند. در عین حال، این کوچکترین تبلت اپل، در حال حاضر می‌تواند از شبکه ارتباطات ۵جی نیز پشتیبانی کند و علاوه بر آن می‌تواند نانو سیم کارت را در خود جای دهد. این آیپد جدید در چهار رنگ خاکستری فضایی، صورتی‌، بنفش و starlight در دسترس قرار می‌گیرد. ظرفیت ذخیره سازی داخلی آن نیز 64 و 256 گیگابایت است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.