گوشی‌های موتورولا موتو جی ۷۱ و ۵۱ با پشتیبانی از ۵جی تا آخر همین ماه وارد بازار خواهند شد

موتورولا پس از رونمایی اخیر از دستگاه مقرون به صرفه و ارزان قیمت موتو ای جی –  Moto E40 ظاهراً در حال آماده‌سازی سری G خود است، زیرا خبرهایی از گوشی موتورولا جی پیور ( Motorola G Pure) قبلاً درز کرده بود و اکنون گوشی موتو جی ۷۱ ( Moto G 71) و موتو جی ۵۱ نیز به آن پیوستند. همراه چیکاو باشید.

 گوشی موتو جی ۷۱ به تازگی در پرونده FCC مشاهده شده است. این گوشی از شماره مدل XT2169-1 استفاده می‌کند که قبلاً با نام رمز « Corf » و جی ۷۱ مرتبط بود. گوشی جی ۷۱ که با استفاده از شبکه ارتباطات ۵جی عرضه خواهد شد، یک دستگاه دو سیم کارته است که باندهای ان ۵ (n5)، ان ۷ (n7)، ان ۶۶، ان ۷۷ و ان ۷۸ ۵جی پشتیبانی می‌کند.

 همچنین در فهرست مشخصات این گوشی ذکر شده است که با شارژر سری MC300 و همچنین باتری NG50، که دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است، عرضه خواهد شد.

فهرست مشخصات گوشی گوشی موتو جی 5۱ - چیکاو

ظاهراً گوشی موتو جی ۷۱ دارای NFC و به طور بالقوه جک ۳.۵ میلی متری نیز خواهد بود، زیرا در پرونده FCC به هدفون موتورولا  MH191 اشاره شده است، که به احتمال زیاد همراه این گوشی ارائه می‌گردد. در مورد گوشی هوشمند دیگر یعنی موتورولا موتو جی ۵۱ نیز که  اخیراً در گیگ بنچ ظاهر شد، بدون این که اطلاعات زیادی در مورد آن فاش شود، به احتمال زیاد از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی کوالکام پلتفرم موبایل به همراه ۴ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ در قفسه‌های فروشگاه ها جای خواهد گرفت.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد تاریخ عرضه احتمالی شنیده نشده است، اما تاریخ عرضه آن‌ها نباید زیاد طولانی باشد زیرا احتمال داده می‌شود که تا پایان همین ماه شاهد معرفی جی ۵۱ و جی ۷۱ باشیم.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.