بهترین تلفن های هوشمند برای استفاده در شبکه های اجتماعی (بخش دوم)

بخش اول این مقاله در مطلب قبلی تقدیم شد. در این مطلب نیز تعداد دیگری از گوشی‌هایی را که مناسب برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی هستند، بررسی و معرفی می‌کنیم. همراه چیکاو باشید.

  • پوکو ام ۴ پرو (POCO M4 PRO)

پوکو ام ۴ پرو شیائومی به تازگی توسط یکی دیگر از زیرمجموعه‌های شیائومی به نام POCO عرضه شده است. این برند دنباله‌ای برای گوشی‌های هوشمند شیائومی سری پوکو ام ۳ پرو مجهز به ۵جی ( POCO M3 Pro 5G) خواهد بود که اوایل امسال روانه قفسه‌های فروشگاه‌ها شد. جالب اینجاست که این دستگاه نیز بر اساس گوشی ردمی نوت ۱۱ تی شیائومی (Redmi Note 11T) ساخته شده است اما تفاوت‌های جزئی در زبان طراحی آن به همراه دارد. درواقع می‌توان گفت که زبان طراحی این گوشی هوشمند بیشتر با پیشنهادات اخیر POCO که در گوشی‌های تازه‌ی ان مشاهده می‌شود، برابری می‌کند. 

این دستگاه دارای بلندگوهای استریو واقعی با پشتیبانی از دالبی اتموس Dolby Atmos بوده و همچنین از کیفیت صدای ۲۴ بیت، ۱۹۲ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند کیفیت صدای بسیار عالی و تحسین‌برانگیزی را برای کاربر به ارمغان آورد. این دستگاه در حین تماشای فیلم یا بازی، یک تجربه صوتی فراگیر ارائه می‌دهد.

در حالی که این گوشی هوشمند با نام ردمی نوت ۱۱ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد اما مشخصاتی مشابه با ردمی نوت ۱۱ تی دارد. بنابراین اگر به یک دستگاه خوب نیاز دارید، اما در چین یا هند هم سکونت ندارید، می‌توانید این گوشی را در منطقه سکونت خود با نام پوکو ام ۴  شیائومی (POCO M4) به عنوان یک گزینه خوب و قابل توجه تهیه کنید.

  • ویوو وی ۲۳ مجهز به ۵جی (VIVO V23E 5G)

آخرین پیشنهاد Vivo برای سری V یک دستگاه دیگر از گوشی‌های مناسب برای  کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند خوب برای انجام برنامه‌های رسانه های اجتماعی هستند. واقعیت این است که این یکی از بهترین گوشی های هوشمند موجود برای عکاسی سلفی نیز هست. البته این گوشی از یک نظر هم درواقع یک دستگاه تکراری برای این برند تجاری در گوشی‌های هوشمند سری V بوده است اما از آنجا که دستگاه ارزشمندی است، هیچ ایرادی ندارد تا هم ویوو آن را در بازار عرضه کند و هم ما آن را در این فهرست قرار دهیم.

مشخصات این دستگاه میان‌رده‌ی ویوو با آنچه در میان گوشی‌های هوشمند میان رده‌ای که به تازگیً عرضه شده، برابری می‌کند. این گوشی هوشمند ویوو جدیدترین پردازنده‌ی سری ۸۰۰  مدیاتک یعنی دایمنسیتی ۸۱۰ (MediaTek Dimensity 810) پلتفرم موبایل، مبتنی بر لیتوگرافی ۶ نانومتر را به ارمغان می‌آورد که در دستگاه‌های قبلی این لیست نیز وجود دارد. این گوشی هوشمند ویوو حداکثر با ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در بازار عرضه خواهد شد. این گوشی ویوو همچنین می‌تواند ۴ گیگابایت رم اضافی را از طریق ویژگی رم مجازی برای کاربران به ارمغان می‌آورد که مسلملً برای کسانی که به رم بیشتر از آنچه ذکر شد نیاز دارند، می‌تواند خبر بسیار مسرت بخشی باشد.

پنل چشتی ویوو وی ۲۳ مجهز به ۵جی (VIVO V23E 5G) - جیکاو

ویوو وی ۲۳ ای مجهز به ۵جی در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که برای دوربین اصلی از یک حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8  دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و در نهایت دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 استفاده می‌کند که با توجه به کیفیت دوربین اصلی، می‌توان گفت که این تلفن همراه دستگاهی است که در بخش عکاسی مقتدرانه می‌درخشد.

علاوه بر این مشخصات، آنچه این گوشی هوشمند را بیش از پیش قابل توجه و ارزشمند می‌سازد، بهره بردن از دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از HDR است. بدون هیچ تردید یا شک و شبهه‌ای می‌توان گفت که این دستگاه یکی از بهترین دوربین‌ها برای عکس‌های سلفی را در بطن خود جای داده است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای عاشقان به ثبت عکس‌های سلفی است.

به طور مسلم، همان طور که در بازار گوشی‌های هوشمند مشاهده می‌شود، برندهای زیادی چنین دوربین قدرتمندی را برای دوربین سلفی ارائه نمی‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید برای یوتیوب، تیک تاک، ویدیوهای کوتاهی را ضبط کنید یا تصاویری را در صفحه اینستاگرام خود آپلود کنید، این یک رقیب خوب و قدرتمند برای تمام گوشی‌های موجود در بازار است.

پنل پشتی و صفحه نمایش ویوو وی ۲۳ مجهز به ۵جی (VIVO V23E 5G) - چیکاو

گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ مجهز به ۵جی دارای باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی است که ممکن است کمی کمتر از باتری‌های میان رده فعلی باشد. با این حال، این بدان معنا نیست که این ظرفیت بدی است. این گوشی با همین ظرفیت هنوز هم می‌تواند یک روز کامل دوام داشته باشد. ضمن این که پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز باعث می‌شود تا صورت تمام شدن برق باتری گوشی، باتری آن بسیار سریع و آسان شارژ شود و هیچگونه ناراحتی در این زمینه به وجود نیاید.

گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ ای مجهز به ۵جی هم اکنون در بازار هند موجود است و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند برای مصرف رسانه‌ها قرار دارد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.