بهترین تلفن های هوشمند برای استفاده در شبکه های اجتماعی (بخش اول)

نوامبر به پایان می‌رسد، و در حالی که ما در مسیر سال ۲۰۲۲ حرکت می‌کنیم، احتمالاً به دنبال راهی برای جمع‌بندی بهترین گوشی‌های هوشمندی هستید که تا کنون در این ماه عرضه شده‌اند. شاید، شما نیز به این دلیل این مطلب را مشتاقانه پیگیری می‌کنید که خود نیز یکی از اصحاب رسانه هستید و در بازار به دنبال دستگاهی با قابلیت‌های خوب برای استفاده برای رسانه‌های اجتماعی هستید. همراه چیکاو باشید.

اکنون مقاله جدیدی از لیست «بهترین گوشی‌های هوشمند برای استفاده در رسانه‌های اجتماعی» را ارائه دهیم. هرچند که به انتهای سال نزدیک می‌شویم اما باز گوشی‌های هوشمند جدید زیادی در راه هستند. بنابراین به طور قطع می‌توان گفت که این ماه پایانی سال ۲۰۲۱ هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در حال حاضر بهترین پیشنهاد برای استفاده کنندگان شبکه‌های اجتماعی کدام گوشی‌های هوشمند هستند؟ در این مطلب سعی شده است تا بهترین گوشی‌های هوشمندی را که برای استفاده در تهیه عکس‌ها و مطالب مورد نظر جهت انتظار در رسانه‌های اجتماعی کاربرد ساده‌تر اما باکیفیت‌تر و بهتری را دارند معرفی کنیم.

برای برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی که در این رسانه‌ها فعالیت‌های زیادی دارند، انتخاب یک گوشی هوشمند مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به خصوص با شیوع ویروس کووید ۱۹ ، مردم انزوا را بر جلسات عمومی ترجیح دادند و مجبور شدند تا برای در امان ماندن از شر ابتلا به این ویروس بیشتر در خانه بمانند و این باعث شده است تا بیشتر از هر زمان دیگری به وبگردی بپردازند تا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشند. بنابراین برای استفاده از این شبکه‌ها و همچنین ارسال مطالب خود نیاز به گوشی هوشمندی دارند که بتواند به خوبی از عهده‌ی انجام چنین فعالیت هایی برآید.

گاهی اوقات ما فقط باید راه‌هایی برای از بین بردن خستگی پیدا کنیم که یکی از این راه‌ها، سرکشی به شبکه‌های اجتماعی و سیر در مطالب مورد نظر است یا این که مطالبی را که برای دنبال‌کنندگان صفحات خود آماده‌ کرده‌ایم،  به اشتراک بگذاریم. با این حال، به لطف خدا جهان در حال بازگشت به «وضعیت عادی» سابق خود است، اما اطمینان داریم که برخی از کارهایی که در زمان انزوا و قرنطینه شروع به انجام آن کرده و فعالیت در آن زمینه  در بحبوحه همه گیری ادامه دادیم و اکنون به یک عادت برای ما تبدیل شده است، به این زودی از زندگی ما خارج نخواهد شد.

هترین گوشی‌های هوشمند برای استفاده در رسانه‌های اجتماعی - چیکاو

به عنوان مثال اگر عادت کرده‌ایم که در شبکه‌های اجتماعی در زمینه‌های خاصی فعالیت کرده و مطالبی را به اشتراک بگذاریم و تعدادی دنبال کننده نیز داشته باشیم، اکنون نیز هم به ناگزیر و هم به خاطر عادت و عشق و علاقه، به انجام آن ادامه خواهیم داد. اکنون، ما تقریباً مطمئن هستیم که بخش چند رسانه‌ای بسیار قدرتمندتر از گذشته شده است و به گوشی هوشمندی با قابلیت‌ها، امکانات و ویژگی‌های بیشتری نیاز داریم تا بتواند نیازهای ما را بدون هیچ گونه دردسری برآورده کند.

در زمان‌های اخیر، ما ساعت‌های بی‌شماری را با تماشای فیلم از طریق پخش آنلاین ویدیو یا سرویس‌های بازی سپری کرده‌ایم، در فیدهای رسانه‌های اجتماعی پیمایش می‌کنیم یا با گوشی‌های خود بازی می‌کنیم تا خستگی را از بین ببریم. اگر برای مصرف رسانه به یک گوشی هوشمند خوب نیاز دارید، باید به عوامل مهمی مانند صفحه نمایش، ظرفیت باتری و جنبه‌های خاصی از سخت‌افزار توجه کنید. امیدواریم در این لیست از کمک‌های لازم برای تهیه یک گوشی هوشمند خوب بهره‌مند شوید. امیدواریم هر یک از این دستگاه‌ها بتوانند نیازهای شما را در بخش خاصی که به آن نیاز دارید، برآورده کنند. در اینجا فهرستی از ۱۰ گوشی هوشمند برتر که تا پایان آبان ماه در بازار عرضه شده‌اند و برای فعالیت و استفاده در شبکه‌های اجتماعی هستند، تقدیم می‌گردد.

  • سلب مسئولیت

دستگاه‌های موجود در لیست، به نظر ما، بهترین دستگاه‌ها برای تماشای Netflix و دیگر پلتفرم‌های استریم مانند YouTube، Twitch و غیره هستند. این دستگاه‌ها همچنین می‌توانند بدون استرس زیاد بازی‌های نسبتاً سنگین را نیز انجام دهند. بنابراین اگر به دستگاهی نیاز دارید که تمام «نیازهای چندرسانه‌ای» شما را برآورده کند، فهرست ما را با توصیه‌های خوب بررسی کنید و در ضمن به خاطر داشته باشید، هرچند که  این ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند از نظر ما جزو بهترین دستگاه‌های موجود در بازار فعلی هستند اما باز فراموش نکنید که هر روز ممکن است گوشی‌های بهتری معرفی و در بازار عرضه شوند و از سوی دیگر نیز، همیشه می‌توانید گزینه‌های بهتری در ذهن خود داشته باشید، بنابراین در قسمت کامنت‌ها نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

  • ردمی نوت ۱۱ تی مجهز به ۵جی شیائومی (REDMI NOTE 11T 5G)

ردمی نوت ۱۱ تی مجهز به ۵جی شیائومی دارای قابلیت ها و امکانات بسیار زیاد ارزشمندی است که آن را به جواهری مناسب برای این دسته تبدیل می‌کند.

صفحه نمایش، پنل پشتی و لبه های ردمی نوت ۱۱ تی مجهز به ۵جی شیائومی (REDMI NOTE 11T 5G) - چیکاو

 ردمی نوت ۱۱ تی مجهز به ۵جی شیائومی دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی به دست می‌آورد. بنابراین انجام بازی با این گوشی مشکلی نخواهد داشت. تراشه آن نیز توانا و کارآمد است. پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک (Media Tek Dimensity 810) می‌تواند اکثر بازی‌های موجود در فروشگاه گوگل (Google  Play) را در حال حاضر اجرا کند. این یک پیشنهاد مناسب برای کسانی است که فقط می‌خواهند فیلم تماشا کنند و در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشند.

رنگ بندی ردمی نوت ۱۱ تی مجهز به ۵جی شیائومی (REDMI NOTE 11T 5G) - چیکاو

این گوشی در پنل پشتی دارای یک ماژول دوگانه برای دوربین است که حسگر اصلی آن یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی است و یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض نیز آن را همراهی می‌کند.  بله، فقط دو دوربین، منتها دو حسگری که بیشترین نیاز را به آن دارید و می‌توانند عکس‌های باکیفیتی را برای شما ثبت کنند. گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ تی مجهز به ۵جی شیائومی، درواقع یک گوشی بسیار ارزشمند و مقرون به صرفه است که شایسته جایگاهی به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند برای استفاده جهت رسانه‌های اجتماعی را دارد.

با ادامه این مقاله و معرفی ۹ گوشی هوشمند مخصوص استفاده برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی در بخش‌های دوم و سوم با چیکاو همراه باشید.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.