مشخصات ردمی نوت ۱۱ تی ۵جی شیائومی برای عرضه در هند، قبل از معرفی فاش شد

چندی پیش گفته شد که گوشی ردمی نوت ۱۱ (Redmi Note 11) شیائومی با نام ردمی نوت ۱۱ تی ۵جی (Redmi Note 11T 5G) در هند عرضه خواهد شد. در حال حاضر، یک افشاگر معتبر اطلاعات، تاریخ معرفی این گوشی هوشمند را در هند فاش کرده است. این منبع می‌گوید این گوشی در تاریخ ۳۰ نوامبر (۱۹ آذر) در این کشور معرفی خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

افشاگر معروف خبرهای فناوری «ایشان آگراوال» (Ishaan Agarwal) از طریق 91 mobiles، علاوه بر تاریخ رویداد معرفی این گوشی، همچنین برخی از مشخصات کلیدی جانشین گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ تی ۵جی (Redmi Note 10T 5G) را تأیید کرده است و می‌گوید مشخصات این گوشی کم و بیش شبیه به مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱ به نظر می‌رسد.

گوشی ردمی نوت ۱۱ تی ۵جی از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک (Dimensity 810 MediaTek) بهره می‌برد. این پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و با استفاده از فرآیند ۶ نانومتری ساخته شده است. این پردازنده با حداکثر ۸ گیگابایت رم LPDDR 4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.2 جفت می‌شود. این دستگاه در پیکربندی‌های مختلف، یعنی ۶ گیگابایت رم بعلاوه  ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در دسترس قرار می‌گیرد.

رنگ بندی دمی نوت ۱۱ تی ۵جی (Redmi Note 11T 5G) - چیکاو

در مورد صفحه نمایش نیز گفته شده که گوشی ردمی نوت ۱۱ تی ۵ جی شیائومی دارای پنل ۶.۶ اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس با رزولوشن ۲۴۰۰ در۱۰۸۰ خواهد بود. همچنین، نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. از نظر سخت افزار دوربین نیز این دستگاه در پنل پشت، در حال حاضر، استفاده از یک ماژول ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 به عنوان دوربین اصلی به همراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، قطعی به نظر می‌رسد. در قسمت بالای پنل نمایشگر جلو نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. انرژی مورد نیاز این اسمارت فون نیز توسط یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد که می‌تواند از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی کند.

در مورد برچسب قیمتی، هیچ گونه اطلاعات موثقی در دسترس قرار ندارد اما باتوجه به مشخصاتی که این گوشی از آن بهره می‌برد، منطقی است که فرض شود این گوشی هوشمند شیائومی نیز مطابق با برچسب قیمت ردمی نوت ۱۰ تی ۵ جی باشد. در مورد گزینه‌های رنگی نیز گفته شده که این تلفن شیائومی در سه رنگ مشکی (Matte Black)، سفید (Stardust White) و آبی (Aquamarine Blue) عرضه خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.