ویدیوی بررسی ویوو وی ۲۳ با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی در دسترس قرار گرفت

ماه گذشته، گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ ای (Vivo V 23 e) در سایت صدور گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد که نشان می‌دهد زمان زیادی طول نخواهد کشید که این گوشی هوشمند به صورت رسمی معرفی خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

اکنون توییت‌های تازه‌ای از سوی افشاگر معتبر خبرهای فناوری تیپستر چان (tipster Chun) منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی ویوو وی ۲۳ ای قرار است در ماه نوامبر (آبان – آذر) در ویتنام به صورت رسمی معرفی شود. به نظر می‌رسد که این شرکت بین ۲ تا ۵ نوامبر (۱۱ تا ۱۳ آبان) اطلاعات لازم را در مورد این گوشی هوشمند در اختیار خرده فروشان قرار خواهد داد تا آن‌ها بتوانند این اطلاعات را در کارت معرفی این گوشی برای فروش درج کنند.

اکنون این افشاگر مورد اعتماد فاش کرده است که فروشگاه خرده فروشی Viettel مستقر در ویتنام به طور بسیار فشرده و کوتاه یک ویدیوی بررسی از گوشی ویوو وی ۲۳ ای را بارگذاری کرده است. یک کاربر نیز موفق شده است تا این ویدیو را قبل از این که توسط خرده فروش حذف شود، دانلود کند.

این افشاگر در توییت خود می‌گوید:

« گوشی ویوو وی ۲۳ ای به زودی عرضه خواهد شد. این شرکت برای فروشندگان خرده فروشی ویتنام که قرار است این گوشی را عرضه کنند، در هفته آینده از تاریخ ۲ تا ۵ نوامبر آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند.»

  • طراحی و مشخصات گوشی ویوو وی ۲۳ ای بر اساس شایعات

این ویدیو نشان می‌دهد که گوشی ویوو وی ۲۳ ای دارای یک نمایشگری است که در بالای آن بریدگی قطره‌ای برای تعبیه لنز دوربین جلو مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد این پنل از نوع سوپر آمولد باشد زیرا به اسکنر اثر انگشت درون صفحه مجهز شده است. این تلفن همراه دارای پشت شیشه‌ای و فریم پلاستیکی است.

لبه سمت چپ دستگاه خالی به نظر می‌رسد و هیچ دکمه‌ای روی آن تعبیه نشده است اما روی لبه سمت راست دکمه تنظیم صدا و کلید پاور قرار دارد. حفره ریز میکروفون در لبه بالایی دستگاه قرار داده شده است، در حالی که لبه پایینی آن دارای یک اسلات سیم کارت، حفره میکروفون، یک پورت USB Type-C برای شارژ کردن و توری مشبک بلندگو قرار گرفته است. این دستگاه فاقد جک ۳.۵ میلیمتری خروجی صدای هدفون است.

این افشاگر همچنین در توییت دیگری می‌گوید:

«مشخصات پردازنده اشتباه ذکر می‌شود زیرا Antutu می‌گوید این گوشی هوشمند از تراشه شماره MT6781 ( پردازنده هلیو ای ۲۲ مدیاتک «Helio A22») استفاده می‌کند اما در این ویدیو در مورد تلفن گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از تراشه 8 هسته با فرکانس 2.05 گیگاهرتز بهره می‌برد، در حالی که تراشه هلیو ای ۲۲ مدیاتک فقط 4 هسته دارد و علاوه بر آن، گوشی ویوو وی ۲۳ ای از شبکه ارتباطات ۵جی نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین هدف از ارائه چنین اطلاعاتی فقط لو نرفتن مدل تراشه اصلی گوشی است که در بطن آن جای گرفته است.»

پنل پشتی گوشی ویوو وی ۲۳ ای - چیکاو

گوشی ویوو وی ۲۳ ای برای دوربین سلفی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در پنل پشتی نیز برای ماژول دوربین از حسگرهای سه‌گانه استفاده می‌کند که به شکل ستونی مرتب شده‌اند. دوربین اصلی این ماژول یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی است که با یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید بعلاوه‌ی یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه شده است.

این گوشی برای تأمین انرژی مورد نیاز یک باتری با ظرفیت ۴۰۳۰ میلی آمپر ساعتی را در داخل بدنه حمل می کند  که از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه بر روی اندروید ۱۲ مبتنی بر FunTouch 12 اجرا می‌شود. در نهایت، دستگاه از یک تراشه آماده ۵جی استفاده می‌کند، اما نام دقیق آن هنوز مشخص نیست.

  • قیمت گوشی ویوو وی ۲۳ ای

این خبر افشا شده نشان می‌دهد که گوشی ویوو وی ۲۳ ای با قیمت ۱۰ میلیون VNT وجه رایج ویتنام معادل تقریبا ۴۳۶ دلار آمریکا عرضه خواهد شد. بسته‌ی خرده‌فروشی گوشی ویوو وی ۲۳ ای شامل یک دستگاه تلفن، یک شارژر با کابل آن، یک جفت هدفون، یک دانگل USB-C به جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و برخی دفترچه‌های راهنمای این دستگاه است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.