گوشی پوکو ام ۴ پرو ۵جی معرفی شد: ردمی نوت ۱۱ دوباره طراحی شده

برند پوکو از جانشین گوشی پوکو‌ام ۳ پرو (Poco M3 Pro) رونمایی کرد. این دستگاه پوکو ام ۴ پرو مجهز به ۵جی  (POCO M 4 Pro 5G) نام دارد و از شبکه‌های نسل پنجم، صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی افزایش یافته و ماژول NFC پشتیبانی می‌کند. پوکو قصد دارند این دستگاه را در آسیای جنوب شرقی و غرب اروپا بفروشد. اگر ویژگی‌های گوشی هوشمند برای شما آشنا به نظر می‌رسد؛ درواقع این گوشی همان نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ مجهز به ۵جی (Redmi Note 11 5G) است که در مقابل ما قرار دارد. همراه چیکاو باشید.

  • پوکو ام ۴ پرو مجهز به ۵جی

این گوشی هوشمند پوکو با یک صفحه نمایش از نوع  IPS با قطر ۶.۶ اینچی عرضه خواهد شد که دارای وضوح فول اچ دی پلاس بوده و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این گوشی در پنل جلو در قسمت بالای نمایشگر دارای بریدگی است که ماژول دوربین سلفی در آن جای می‌گیرد. نمایشگر این گوشی نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز را برای تصویر ارائه می‌دهد.

مشخصات و قابلیت های پوکو ام ۴ پرو مجهز به ۵جی - چیکاو

در داخل بدنه گوشی هوشمند پوکو ام ۴ پرو مجهز به ۵جی، تراشه دایمنسیتی ۸۱۰  (Dimensity 810) مدیاتک قرار گرفته است که با استفاده از فناوری ۶ نانومتری ساخته شده است. این پردازنده دو هسته Cortex-A76 با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55  دارد که در فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز کار می‌کنند. پردازش محتوای گرافیکی عکس و فیلم‌ها نیز بر عهده تراشه گرافیکی ARM Mali-G57 MC2 خواهد بود که با پردازنده اصلی همراه شده است.

گوشی پوکو ام ۴ پرو مجهز به ۵جی در دو نسخه روانه بازار می‌شود. یک نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و نسخه دیگری دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی خواهد بود. این دستگاه از ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) به ترتیب با قیمت ۲۲۹ یورو و ۲۴۹ یورو به فروش خواهند رسید.

پوکو ام ۴ پرو مجهز به ۵جی زرد - چیکاو

در ابتدای فروش، این شرکت این گوشی هوشمند را با قیمت کاهش یافته یا تخفیف‌دار به فروش خواهد رساند. بنابراین، تنها از ۱۱ تا ۱۳ نوامبر (۲۰ تا ۲۲ آبان)، نسخه اصلی را می‌توان با ۱۹۹ یورو خریداری کرد. و همچنین، نسخه قدرتمندتر نیز با قیمت ۲۱۹ یورو در دسترس قرار خواهد گرفت.

این گوشی هوشمند با ابعاد ۱۶۳.۵ در ۷۵.۵ در ۸.۷ میلی متر عرضه خواهد شد. برای تأمین انرژی نیز یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه این تلفن همراه جدید پوکو قرار خواهد گرفت که می‌تواند از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کند. شارژ کامل باتری این گوشی در حدود ۵۹ دقیقه زمان می‌برد اما با ۱۰ دقیقه شارژ با شارژر ۳۳ واتی، می‌تواند به مدت حدود ۲ ساعت ویدیو پخش کند. این گوشی ۱۹۵ گرم نیز وزن دارد.

از نظر مجموعه دوربین نیز، پوکو ام ۴ پرو ۵جی در پنل پشت گوشی از ماژول دوربین دو‌گانه بهره می‌برد که از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 به عنوان حسگر اصلی استفاده خواهد شد و یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۱۹ درجه‌ای نیز آن را همراهی خواهد کرد.

رنگ بندی پوکو ام ۴ پرو مجهز به ۵جی - چیکاو

ضمن آن که در بالای نمایشگر جلو نیز یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی انجام وظیفه خواهد کرد که می‌توان با آن عکس‌های سلفی گرفت یا تماس‌های ویدیویی انجام داد. در نهایت نیز، این گوشی هوشمند رابط کاربری MIUI12.5 را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۱ گوگل اجرا می‌کند. از ساید امکانات و قابلیت‌ها نیز می‌توان به استفاده از دو بلندگوی استریو، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱ و Wi-Fi5 اشاره کرد. این تلفن پوکو در سه رنگ مشکی، آبی و زرد برای انتخاب در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.