ردمی نوت ۱۱ پرو و۱۱ پرو پلاس به زودی در بازارهای اروپایی عرضه می شوند

اخیراً، غول گوشی‌های هوشمند چین، شیائومی روی صحنه رفت تا گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۱ (Redmi Note 11) را در منطقه چین معرفی کند که شامل سه گوشی ردمی نوت ۱۱ نسخه استاندارد یا معمولی (vanilla Note 11)، ردمی نوت ۱۱ پرو (Redmi Note 11 Pro) و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس (Redmi Note 11 Pro+) است. همراه چیکاو باشید.

پس از معرفی این سری از گوشی‌های هوشمند شیائومی مشخص شده است که این تلفن‌ها برای صدور گواهینامه‌های مختلف ارائه شده و تأییدیه‌های مختلفی را کسب کرده‌اند که نشان‌ می‌دهد گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی دهنده شانس عرضه  در بسیاری از مناطق جهان را دارند.

  • ردمی نوت ۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس شیائومی تحت آزمایش،های داخلی شرکت قرار دارند

امروز، 91mobiles از طریق Mukul Sharma، که یک افشاگر معتبر در مورد خبرهای دنیای فناوری است، خبری دریافت کرد مبنی بر این که نسخه‌های جهانی ردمی نوت ۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس شیائومی تحت آزمایش،های داخلی شرکت قرار دارند تا بتوانند در کشورهای اروپایی عرضه شوند.

ردمی نوت ۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس شیائومی تحت آزمایش،های داخلی شرکت قرار دارند - چیکاو

به نظر می‌رسد که شیائومی تصمیم گرفته است تا گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ را ابتدا در بازارهای اروپایی عرضه کند و سپس آن‌ها را در چند هفته یا ماه آینده در سایر مناطق جهانی دیگر ارائه کند.

جهت اطلاع خاطر نشان می‌شود که این دستگاه‌ها دارای شماره مدل‌های مشابه با مدل‌هایی که در سرزمین چین عرضه می‌شوند، دارند، به این معنی که ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس دارای شماره مدل 20191116UG  خواهد بود.

علاوه بر این، هر دو مدل گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس شیائومی  در پایگاه داده IMEI و سایت گواهی BIS، با شماره مدل 21091116I  و 21091116UI   مشاهده شده‌اند.

  • ردمی قرار است چه چیز دیگری را در روزهای آینده معرفی کند؟

جهت اطلاع برخی کاربران خاطر نشان می‌شود که  شیائومی قرار است این دستگاه را در 30 نوامبر (۹ آذر ماه ۱۴۰۰) در منطقه هند عرضه کند و پوکو نیز همان گوشی پوکو M4 پرو ۵جی را در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.

در اخبار دیگر آمده است که این دستگاه از هفت باند شبکه ارتباطات ۵جی پشتیبانی خواهد کرد. این فهرست شامل n1، n3، n5، n8، n28، n40 و در نهایت n78 برای عملکرد مستقل در (SA)  است.

همچنین از n1، n3، n40، n78 در دو حالت غیر مستقل (NSA) پشتیبانی می‌کند. برای اطلاع نیز باید بگوییم که حالت NSA از زیرساخت ۴جی موجود استفاده می‌کند که به ساده‌سازی استقرار ۵جی کمک می‌کند.

ردمی قرار است چه چیز دیگری را در روزهای آینده معرفی کند؟ - چیکاو

این قابلیت‌های ۵جی از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک پلتفرم موبایل ساخته شده بر روی معماری ۶ نانومتری TSMC ناشی می‌شود. علاوه بر این، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این گوشی در چین با نام ردمی نوت ۱۱ مجهز به ۵جی (Redmi Note 11 5G) معرفی شده است.

این گوشی هوشمند به‌زودی در بازار هند ظاهر می‌شود، زیرا ردمی رویدادی را برای پایان این ماه برنامه‌ریزی کرده است و دائماً برخی از مشخصات ، قابلیت‌ها یا ویژگی‌های این دستگاه جدید را به اشتراک می‌گذارد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است که در پنل پشتی نیز از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی بهره می‌برد و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی نیز با آن همراه شده است.

انرژی این گوشی هوشمند نیز از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی تامین می‌شود. این دستگاه اندروید ۱۱ را مبتنی بر رابط کاربری MIUI 12.5 ارائه خواهد داد. با این حال، انتظار می‌رود که به روزرسانی به اندروید ۱۲ و MIUI 13 را در به روز رسانی بعدی دریافت کند. فروشگاه خرده فروشی آنلاین آمازون هند (Amazon India) به این شرکت کمک می‌کند تا گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ مجهز به شبکه ارتباطات ۵جی در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر ماه) در بازار هند عرضه شود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.