گوشی هوشمند تاشو اوپو با اسم رمز Peacock ماه آینده عرضه می شود

اوپو مدتی است که روی یک گوشی هوشمند تاشو کار می‌کند، اما این شرکت هنوز به طور رسمی این دستگاه را عرضه نکرده است. شایعات متعددی در مورد عرضه این گوشی در سال جاری منتشر شده است و اکنون گزارش جدیدی از چین نشان می‌دهد که این دستگاه می‌تواند ماه آینده به طور رسمی معرفی شود. همراه چیکاو باشید.

یک منبع آگاه در Weibo ادعا کرده است که گوشی هوشمند تاشو اوپو با نام رمز Peacock (پیکاک به معنی طاووس) در ماه آینده عرضه خواهد شد. این منبع همچنین ادعا می‌کند که این شرکت یک دستگاه پیشرفته دیگر نیز با اسم رمز Butterfly (باتر فلای به معنی پروانه) دارد که قرار است سال آینده عرضه شود.

این گزارش می‌افزاید که این دستگاه تاشو از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ (Qualcomm Snapdragon 888 chipset) قدرت می‌گیرد در حالی که اسمارت فون Butterfly  که اوایل سال آینده عرضه می‌شود، که می‌تواند یک دستگاه سری اوپو فایند ایکس ۴ – Oppo Find X4 باشد، از پردازنده آینده کوالکام اسنپدراگون ۸۹۸ قدرت خواهد گرفت.

به غیر از گوشی هوشمند تاشو، این شرکت چینی همچنین در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری اوپو رنو ۷ (OPPO Reno7) است. در حالی که تاریخ دقیق معرفی این گوشی‌ها هنوز تایید نشده است، گوشی تاشو اوپو ممکن است در اواسط دسامبر ۲۰۲۱ (اواخر آذر ماه ۱۴۰۰) به طور رسمی معرفی شود.

اخیراً گزارش شده است که تلفن هوشمند تاشو اوپو دارای نمایشگر اکسید پلی کریستالی با دمای پایین (LTPO) خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که که این گوشی اوپو سیستم عامل اندروید ۱۲ را با رابط سفارشی ColorOS12 خود شرکت اجرا می‌کند.

پنل پشتی گوشی هوشمند تاشو اوپو با اسم رمز Peacock آبی - چیکاو

در بخش دوربین، این دستگاه جدید اوپو می‌تواند از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی به عنوان حسگر اصلی در ماژول پشتی گوشی استفاده کند. در حال حاضر، هیچ خبر تایید شده‌ای در مورد تعداد دوربین‌هایی که در ماژول پنل پشتی آن در دسترس خواهند بود، وجود ندارد. برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس ویدیویی نیز احتمال داده می‌شود که یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش گوشی قرار داده شود.

انتظار می‌رود این گوشی از طراحی تاشو به سمت داخل مانند گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ و هواوی میت ایکس ۲ استفاده کند. در مورد نمایشگر این گوشی اوپو نیز گفته می‌شود که از به یک پنل ۸ اینچی سوپر آمولد از نوع LTPO  مجهز شده است که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. پیش از این، گزارش شده بود که برای تأمین انرژی مورد نیاز این گوشی یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه آن جای خواهد گرفت که می‌تواند از از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی ‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.