مشخصات کامل گوشی‌ های سری اوپو رنو ۷ فاش شد

افشاگران خبرهای دنیای فناوری برخی از مشخصات سه گوشی هوشمند جدید شرکت چینی اوپو را فاش کردند. این دستگاه ها عبارتند از اوپو رنو ۷ اس ای (Reno 7 SE)، اوپو رنو ۷ (Reno 7) و اوپو رنو ۷ پرو (Reno 7 Pro) که قرار است در ماه آینده میلادی به صورت رسمی از سوی این شرکت معرفی شوند. همراه چیکاو باشید.

گوشی اوپو رنو ۷ اس ای دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد بود که وضوح فول اچ دی پلاس را با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز ارائه می‌دهد.

این گوشی در بطن خود از پردازنده دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک (Dimensity 920) با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x استفاده خواهد کرد. همچنین، این گوشی از ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع UFS 2.2 بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز این گوشی اوپو توسط یک باتری قابل شارژ با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات تامین خواهد شد. دوربین جلو قادر به ثبت تصاویر ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. ماژول دوربین پشتی شامل سه حسگر ۶۴ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسلی است.

پنل پشتی و صفحه نمایش گوشی اوپو رنو ۷ اس ای - چیکاو

برای نسخه رنو ۷، نیز نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز ذکر شده است. این گوشی نیز در داخل بدنه از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک بهره خواهد برد. گوشی رنو ۷ با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و همچنین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی معرفی خواهد شد. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع  ۶۵ واتی نیز انرژی مورد نیاز این گوشی را تأمین خواهد کرد. در مورد دوربین نیز گفتنی است که برای دوربین سلفی از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌شود و در پنل پشتی این گوشی نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه قرار خواهد گرفت که حسگرهای ۵۰، ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی نیز لنزهای آن خواهند بود.

در نهایت، مدل رنو ۷ پرو نیز از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بهره خواهد برد که از نوع سوپر آمولد خواهد بود. این نمایشگر از کیفیت فول اچ دی پلاس استفاده می‌کند و قدرت این گوشی را نیز تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بر عهده خواهد داشت.

پنل پشتی و رنگ بندی گوشی اوپو رنو ۷ اس ای - چیکاو

 خریداران می‌توانند بین نسخه‌هایی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ظرفیت حافظه فلش ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت یکی را انتخاب کنند. از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که در داخل آن قرار خواهد گرفت. همچنین، این گوشی هوشمند اوپو برای دوربین جلو نیز از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد و برای ماژول دوربین پنل پشتی نیز از سه حسگر ۵۰ مگاپیکسلی، ۶۴ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.