آزمایش‌های جدید نشان می‌دهد در سرعت شارژ سریع گوگل پیکسل 6 مبالغه شده است

جدیدترین مدل‌های سری پیکسل ۶ گوگل با مجموعه‌ای چشمگیر از دوربین‌های عالی در هر دو مدل در بازار عرضه شده‌اند. گوگل پیکسل ۶ پرو نیز از نظر کیفیت دوربین عملکرد بالایی را به دست آورده و در میان ۱۰ رتبه برتر از نظر کیفیت دوربین قرار گرفته است. همراه چیکاو باشید.

اما به نظر می‌رسد در رابطه با پتانسیل سرعت شارژ سریع که گوشی‌های پیکسل ۶ می‌توانند پشتیبانی کنند، هنوز مشکلاتی در این محصولات جدید وجود دارد که گوگل آن‌ها را اعلام نکرده است. به تازگی آزمایش‌هایی روی این سری از گوشی‌های پیکسل گوگل انجام گرفته است که که نشان می‌دهد گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ در سرعت شارژ و سرعت تشخیص اثرانگشت بهتر از پیکسل ۶ عمل می‌کند. اگرچه جزئیات تست به طور کامل ارائه نشده است، اما آزمایش دیگری اکنون نشان داده است که قابلیت شارژ ۳۰ واتی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو که گوگل برای این دو گوشی جدید خود اعلام کرده است، ممکن است کاملاً صحیح نباشد.

تست شارژ سیمی گوگل پیکسل ۶ - چیکاو

به نظر می‌رسد تست شارژ سیمی گوگل پیکسل ۶ تایید می‌کند که سرعت شارژی که این گوشی هوشمند گوگل می‌تواند پشتیبانی کند، بسیار پایین‌تر از آن میزانی است که به طور رسمی توسط گوگل اعلام شده است.

صفحه رسمی پشتیبانی گوگل پیکسل ۶ اعلام کرده بود که با استفاده از شارژر ۳۰ واتی USB-C Google با USB-PD 3.0 (که به طور جداگانه فروخته می‌شود) می‌توان باتری‌های این دو گوشی پیکسل را تا ۵۰ درصد شارژ را در ۳۰ دقیقه انجام داد.

با این حال، آزمایش‌های متعدد با شارژر رسمی ۳۰ واتی USB-C نشان داد که حداکثر توانی که این دو مدل پیکسل ۶ گوگل می‌توانند پشتیبانی کنند، ۲۲ وات با میانگین ۱۳ وات در طول چرخه شارژ کامل است.

صفحه نمایش و پنل پشتی سری پیکسل ۶ - چیکاو

به نظر می‌رسد که آزمایش‌ها به طور گسترده انجام گرفته‌اند تا هیچ گونه شبهه‌ای دیمیان نباشد. همچنین ، این دو گوشی با برخی دیگر از شارژرهای پرقدرت USB Power Delivery PPS از سامسونگ، Anker و Elecjet مورد آزمایش قرار گرفتند که همگی نشان دادند گوشی‌های گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو حداکثر توان ۲۲ وات شارژ را می‌توانند به دست آورند.

نتایج همچنین میانگین زمان شارژدهی بسیار بالاتری را برای سری پیکسل ۶ در مقایسه با پیکسل ۵ و همچنین گلکسی اس ۲۱ سامسونگ را نشان می‌دهد. در حالی که پیکسل ۵ دارای باتری ۴۰۸۰ میلی آمپر ساعتی است، سری پیکسل ۶ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

پنل پشتی و ماژول دوربین اصلی سری پیکسل ۶ - چیکاو

این اشکال مشاهده شده در سری پیکسل ۶ می‌تواند نتیجه چندین علت باشد که باید رفع شود، هر چند که در حال حاضر هیچ واکنشی از سوی گوگل در این مورد وجود نداشته است. با این حال، به نظر می‌رسد که افشای کامل چرخه شارژ توسط گوگل ارائه نشده است، اگرچه ادعای آن مبنی بر دستیابی به ۵۰ درصد شارژ در ۳۰ دقیقه از آزمایشات معتبر به نظر می‌رسد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.