گوشی گوگل پیکسل ۶ به طور خودکار مخاطبین تصادفی را زمانی که مالک خواب بود شماره گیری می کرد

در دنیای فناوری گاه اتفاقات بسیار جالبی می‌افتد که خواندن یا شنیدن ان‌ها خالی از لطف نیست. این اتفاقات گاه مانند آتش گرفتن و منفجر شدن گوشی بسیار تلخ و ناگوار است و گاه نجات دادن جان انسانی از طریق یک گوشی هوشمند عملی بسیار جالب و خبری شیرین و دوست داشتنی است؛ و گاهی نیز خنده‌دار و عجیب! اکنونظاهراً آخرین گوشی  پرچمدار گوگل نیز اتفاقاتی را رقم می‌زند که حداقل شنیدنی است. همراه چیکاو باشید.

سری پرچمداران پیکسل ۶ گوگل در اوایل امسال با مشخصات چشمگیر و ظاهری جدید معرفی شدند. متأسفانه، این گوشی‌های هوشمند و آخرین پرچمداران گوگل گویا همچنان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند که گوگل در تلاش است تا آن‌ها را برطرف کند.

یکی از مشکلاتی که این گوشی‌های جدید گوگل با آن روبرو بوده و برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که تعداد آن‌ها نیز اندک نیست، این مشکل است که این تلفن اکنون مخاطبین را به طور تصادفی شماره گیری می‌کند، که یک نقص غیرمنتظره است که توسط دارندگان پیکسل ۶ گزارش شده است. این تنها به یک گوشی هوشمند پیکسل ۶ محدود نمی‌شود، بلکه بسیاری از دارندگان پیکسل ۶ همین مشکل را گزارش کرده‌اند.

پنل پشتی گوشی هوشمند پیکسل ۶ - چیکاو

یک کاربر ردیت (Reddit) جزئیات این باگ را نشان می‌دهد و اعلام می کند که این دستگاه معمولاً در جیب بوده یا وقتی مخاطبین را به طور تصادفی شماره‌گیری می‌کرده که گوشی تنها بوده و در دست مالک خود قرار نداشته است و در دست کس دیگری نیز نبوده است.

گفته می‌شود، دلیل اصلی این امر به مشکل در گوگل اسیستنت (Google Assistant) دستیار صوتی گوگل موبوط می‌شود که ظاهراً با تعبیر نادرست برخی از نویزها، مخاطبین را به طور تصادفی شماره‌گیری می‌کند. با این حال، همیشه این مورد درست نبوده است زیرا برخی از کاربران در گزارش خود فاش کرده‌اند که گوشی هوشمند پیکسل ۶ آن‌ها معمولاً در مکانی ساکت قرار داشته است.

برخی از کاربران نیز متوجه شدند که هنگامی که خودشان در خواب هستند، گوشی هوشمند آن‌ها، مخاطبین را شماره گیری می‌کند. اگرچه این موضوع تا حدی وحشتناک به نظر می‌رسد، اما دیدن چنین اشکالاتی در گوشی‌های پرچمدار نیز واقعاً شگفت‌آور است.

با این وجود، مشخص شد که دستیار گوگل مقصر نبوده است زیرا برخی از این گوشی‌ها که به طور ناخواسته مخاطبین را به صورت تصادفی شماره گیری کرده‌اند، در محیطی ساکت نگهداری می‌شدند. خوب، برخی از دارندگان پیکسل ۶ برای رفع این باگ، دستیار گوگل را غیر فعال کردند، اما این طور به نظر می‌رسد که چنین کاری نیز به آن صورت سودمند واقع نشده است و مشکل به قوت خود باقی است.

صفحه نمایش گوشی هوشمند پیکسل ۶ - چیکاو

متأسفانه، هیچ اطلاعات رسمی در مورد این باگ در دسترس قرار ندارد، اما انتظار می‌رود که گوگل به زودی آن را برطرف کند. آیا شما صاحب پیکسل ۶ هستید؟ اگر بله، آیا با مشکل مشابهی مواجه شده‌اید، با ما در بخش کامنت‌ها درمیان بگذارید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.