ویدیوی رسمی از گوشی های سری گوگل پیکسل ۶ برخی از ویژگی های مهم را آشکار می کند

امروز، گوگل جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی از  دو تلفن همراه گوگل پیکسل ۶ و گوگل پیکسل ۶ پرو ( Pixel 6/Pro) را در یوتیوب منتشر کرد. این ویدیو 30 ثانیه طول می‌کشد و طراحی رابط کاربری  (UI) جدید و تراشه تنسور (Tensor) این سری از تلفن‌های همراه گوگل پیکسل را نشان می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

به گفته این شرکت، گوشی‌های هوشمند سری گوگل پیکسل ۶ به زودی به صورت رسمی معرفی می‌شود. طبق گمانه زنی‌هایی که تاکنون انجام گرفته است، سری پیکسل ۶ اواخر این ماه عرضه می‌شود. به طور خاص، این ویدئو ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی مانند نوار کنترل موسیقی، دکمه‌های پخش‌کننده، آب و هوا و ابزارک‌های ساعت اندروید 12 در سری گوشی‌های پیکسل ۶ را نشان می‌دهد. تم پیش فرض این گوشی‌ها دارای چندین سبک تطبیق رنگ بنفش و قهوه‌ای است. علاوه بر این، آیکون دائمی در Dock bar یک دایره است و کادر جستجو نیز در قسمت پایین باقی می‌ماند.

دو تلفن همراه گوگل پیکسل ۶ و گوگل پیکسل ۶ پرو - چیکاو

  • تفاوت دو گوشی گوگل پیکسل ۶ با یکدیگر

با توجه به رندرهایی که از گوشی‌های پیکسل ۶ مشاهده می‌شود، تفاوت‌هایی بین دو پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو وجود دارد. در پنل جلو، گوگل پیکسل ۶ دارای حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به پیکسل ۶ پرو است. بنابراین، گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو جلوه نمایشی بهتری را نسبت به گوشی پیکسل ۶ ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش پیکسل ۶ - چیکاو

 علاوه بر این، به نظر می‌رسد حفره هول پانچ مخصوص دوربین سلفی در گوشی گوگل پیکسل ۶ نسبت به مدل پرو کوچکتر است. گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو، علاوه بر حاشیه نازک، دارای صفحه نمایش فوق العاده هیپربولوئید نیز می‌باشد. ضمن این که نسبت کلی صفحه نمایش به بدنه نیز بسیار بالا است.

در قسمت پشتی نیز، سری گوگل پیکسل ۶ دارای طراحی بسیار ساده اما زیبا و منحصر به فرد است. در این قسمت مشاهده می‌شود که یک نوار مشکی در پشت این دستگاه وجود دارد. نوار سیاه میزبان دوربین این تلفن هوشمند است. در رندرها دیده می‌شود که نوار مشکی در پیکسل ۶ دارای دو سنسور است. با این حال، همان ناحیه در گوشی پیکسل ۶ پرو ماژول سه‌گانه دوربین را می‌توان مشاهده کرد. همچنین، بالای نوار در گوگل پیکسل ۶ نازک‌تر از گوشی گوگل پیکسل پرو است.

پردازنده جدید تنسور گوگل - چیکاو

 شایان ذکر است که سری پیکسل ۶ امسال به پردازنده جدید تنسور گوگل (TPU) مجهز می‌شود. این تراشه جدید از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود تشخیص صدا و بهبود پردازش عکس‌ها و فیلم‌ها پشتیبانی می‌کند. گوگل گفته است که استفاده از تراشه تنسور، باعث می‌شود که دو گوشی گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو سریع‌ترین، هوشمندترین و ایمن‌ترین گوشی‌های گوگل پیکسل تا به امروز باشند.

  • مشخصات گوشی‌های گوگل پیکسل ۶ و گوگل پیکسل ۶ پرو

گوگل پیکسل ۶ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس است در حالی که گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو از پنل ۶.۷ اینچی QHD+  استفاده می‌کند. هر دو گوشی دارای سه دوربین در ماژول پشتی گوشی هستند، اما گوشی پیکسل ۶ پرو دارای لنز تله فوتو با زوم ۴ برابری است. (تصویر پایین نمایی از پنل جلو و پشتی گوگل پیکسل ۶ را نشان می‌دهد).

پنل جلو و پشتی گوگل پیکسل ۶ - چیکاو

بر اساس گزارشات، گوشی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو پنج سال به روز رسانی نرم‌افزار را دریافت خواهند کرد. این شامل چهار سال به روز رسانی عمده اندروید است. این شرکت به طور رسمی تأیید کرد که این تلفن‌های هوشمند پرچمدار در پاییز امسال عرضه می‌شوند. (تصویر پایین نمایی از پنل جلو و پشتی گوگل پیکسل ۶ پرو را نشان می‌دهد).

نل جلو و پشتی گوگل پیکسل ۶ پرو - چیکاو

با این حال، برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که گوشی‌های سری گوگل پیکسل ۶ در ماه اکتبر (مهر – آبان) معرفی می‌شوند. از نظر نرم افزاری نیز گوشی گوگل پیکسل ۶ و گوگل پیکسل ۶ پرو با پشتیبانی از تم پویای Material You اندروید 12 بهترین تجربه را خواهند داشت. علاوه بر این، گوشی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو دارای بیشترین لایه‌های امنیتی سخت افزاری هستند که از نظر حفاظت امنیتی بسیار قدرتمند خواهند بود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.