بهترین برنامه های ساخت اکولایزر برای اندروید

اندروید همیشه در مورد ساخت اکولایزرها خیلی قوی عمل نکرده است. این سیستم عامل برای مدتی از اکولایزرها پشتیبانی می‏کند و اما کاربران تجربه جالبی از اکولایزر در اندروید ندارند. با این حال، بسیاری از برنامه ها مانند YouTube Music به خوبی در این زمینه عمل کرده‏اند. به علاوه، با انقلاب در ساخت انواع وسایل جانبی با بلوتوث، بسیاری از برنامه های گوشی‏های هوشمند، اکولایزر هدست را تنظیم می‌کنند و کاملاً توسط اندروید پشتیبانی می‌شوند. همراه چیکاو باشید.

هنوز هم اگر بخواهید خودتان اکولایزر دستگاه خود را بسازید، چند برنامه وجود دارد و شما می‏توانید با قابلیت‏های این برنامه‏ها صدای موسیقی یا هدفون را با توجه به سلیقه خود تنظیم کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین برنامه های ساخت اکولایزر را همراه با ویژگی‏ها و محدودیت‏های آن‏ها برای Android به شما معرفی کنیم تا بتوانید براساس نیاز خود یک برنامه را انتخاب کنید.

 معرفی 8 برنامه ساخت اکولایزر در اندروید

در ادامه این مقاله شما را با بهترین برنامه های ساخت اکولایزر در اندروید آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با توجه به ویژگی‏های موردنظر خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

Equalizer and Bass Booster

Equalizer and Bass Booster یک برنامه رایگان ساخت اکولایزر برای اندروید است که خو تنظیمات را انجام می‌دهد و دارای اکولایزر و تقویت کننده باس است. اگر بخواهیم دقیق‌تر شویم یک اکولایزر پنج باند، ده ایستگاه تنظیم کننده اکولایزر و یک تقویت کننده باس است. توسعه دهندگان این برنامه اظهار کرده اند که با اکثر پخش کننده های موسیقی و ویدیو و رادیو FM کار می‏کند. تنها مسئله اصلی این است که برنامه وقتی در پس زمینه بماند گاهی بسته می‌شود و همیشه کار نمی‌کند. این برنامه یکی از ساده ترین برنامه های اکولایزر است و در اکثر دستگاه‌ها قابل نصب است.

 

 Equalizer FX

Equalizer FX یکی از مدرن‌ترین برنامه های ساخت اکولایزر است. استفاده از آن فوق العاده آسان است. همراه با یک اکولایزر پنج باند، تقویت باس، مجازی سازی و حتی یک تقویت کننده بلندی صدا است که فقط روی اندروید 4.4 به بالا نصب می‏شود. توسعه دهنده اظهار کردند که این برنامه با اکثر پخش کننده های موسیقی از جمله Spotify، Google Play Music، Pandora و سایر برنامه‏های پخش موسیقی کار می‏کند. نسخه پولی آن مانند نسخه رایگان است. فقط تبلیغات در آن حذف شده است.

ساخت اکولایزر - چیکاو

Music Volume EQ

Music Volume EQ یکی از محبوب‌ترین برنامه های ساخت اکولایزر است. این برنامه شامل پنج باند استاندارد اکولایزر به همراه نه ایستگاه از پیش تنظیم شده است. در کنار این بخش، کنترل صدا، تقویت باس، افزایش صدا و موارد دیگر هم وجود دارند. با اکثر پخش کننده های ویدیویی و صوتی به خوبی کار می‏کند. در مجموع، استفاده از این برنامه یک تجربه مثبت برای اکولایزر نرم افزاری است. بدیهی است که با همه پخش کننده‏‏های موسیقی کار نخواهد کرد. این برنامه تا کنون رایگان ارائه شده است.

ساخت اکولایزر - چیکاو

Neutralizer

Neturalizer یکی از منحصر به فردترین برنامه های ساخت اکولایزر است که تا به حال ارائه شده است. به جای اینکه یک اکولایزر از پیش تنظیم شده به شما اجازه می‌دهد تا خودتان آن را بر اساس سلیقه خود تنظیم کنید. هنگام راه اندازی، از شما خواسته می‌شود تا صداها را در فرکانس‌های مختلف گوش دهید. شما بر اساس میزان شنیدن آن‌ها را بالا یا پایین می‌کنید. پس از اتمام کار، برنامه به صورت خودکار و دقیقاً بر اساس بلندگوها یا هدفون‌هایی که استفاده می‌کنید صدای منحصر به فردی ایجاد خواهد شد. نسخه رایگان این برنامه به شما امکان می‌دهد یک بار تنظیماتی را قبل از اجرا، انجام دهید. در حالی که نسخه حرفه ای به شما امکان می‌دهد به تعداد مورد نیاز تنظیمات را انجام دهید و اکولایزر مخصوص خود را بسازید.

Poweramp Equalizer

Poweramp Equalizer یکی از جدیدترین اکولایزرهای موجود در لیست برنامه‏های ساخت اکولایزر در اندروید است. این برنامه شامل قابلیت‏های زیادی است که سایر اکولایزرها ندارند، از جمله تعداد باند قابل تنظیم، کنترل‌های صدای باس و صدای سه گانه و سایر موارد. استفاده از آن نسبتاً آسان است. همچنین با اکثر هدفون‌های سیمی و بلوتوثی و اکثر برنامه های موسیقی و پخش کننده های موسیقی کار می‏کند. این برنامه در دو نسخه رایگان و پولی ارائه شده است.

SoundID

SoundID دارای تنظیمات پیش فرض منحصر به فرد است. این برنامه رایگان سعی دارد صدای هدفون‌های شما متفاوت باشد. شما می‌توانید کارهای زیادی با همسان سازی دیجیتال انجام دهید. با محبوب‌ترین پخش کننده های موسیقی کار می‌کند. می‌توانید تنظیمات را به خوبی انجام دهید تا همه چیز را به همان شکلی که می‌خواهید انجام دهید. تنها نکته مهم سهولت استفاده است. استفاده از این برنامه نسبتاً دشوار است و اشکالاتی نیز دارد که سازنده باید آن‌ها را برطرف کند.

Wavelet

Wavelet جدیدترین برنامه در لیست برنامه های ساخت اکولایزر است که هم رایگان و پولی است. این برنامه در سال 2020 منتشر شده است. اگر می‌خواهید با برنامه ساده ای کار کنید، این برنامه شامل اکولایزر 9 باند همراه با مجموعه ای از ایستگاه‌هایی از پیش تنظیم شده مختلف است. علاوه بر این، این برنامه قابلیت ساخت اکولایزر به طور خودکار را برای بیش از 2400 جفت هدفون مختلف دارد. عملکرد AutoEQ منحنی Harman را برای صدای مطلوب اندازه گیری و تنظیم می‌کند. Wavelet از بهترین برنامه‏ هایی است که می‌توانید به راحتی کار کنید و صداهای دلخواه خود را ایجاد کنید. این برنامه از بهترین برنامه‏هایی است که بدون نیاز به داشتن حسای کاربری می‏توانید از تمام قابلیت‏ها و امکانات آن بهره مند شوید.

ساخت اکولایزر -چیکاو

Viper4Android (root only)

Viper4Android تا حد زیادی بهترین برنامه از برنامه های ساخت اکولایزر رایگان است. متأسفانه، این برنامه فقط برای کاربران عضو این برنامه کاربرد دارد و سالهاست که در حال توسعه است. این برنامه همچنین شامل ده باند اکولایزر، تن صدای از پیش تنظیمات، افکت‌ها و سایر موارد است. Viper4Android با اکثر دستگاه‌های روت شده سازگاری دارد.

برنامه‏های ارائه شده در این مقاله برای ساخت اکولایزر از بهترین‏های اندروید هستند که هر یک از آن‌ها در کنار ویژگی‏ها و مزایایی که دارند، محدودیت‏هایی هم دارند. ما سعی کردیم ویژگی‏های مهم و محدودیت‏های آن‌ها را در کنار هم به شما ارائه دهیم تا بهترین برنامه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و موسیقی دلخواه خود را تن صدای مورد علاقه خود گوش دهید.

سوالات متداول

بهترین برنامه اکولایزر برای اندروید کدام است؟

در این مقاله یک لیست از 8 تا از بهترین اپلیکیشن های خارجی برای ساخت اکولایزر در اندروید به شما معرفی شده است. براساس نیاز خود یکی از برنامه های معرفی شده را دانلود کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.