10 نرم افزار و برنامه تغییر چهره را بشناسید

نرم افزار تغییر چهره در دنیای امروز، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و اکنون زمان آن رسیده است که شما هم وارد عمل شوید و این نرم افزار محبوب را امتحان کنید. اصلی ترین دلیل پرطرفدار بودن نرم افزار تغییر چهره در عکس هایی است که به شما تحویل می دهند.

شما می توانید بر اساس سلیقه عکس های خنده دار، زیبا، بامزه و جذاب برای خود درست کنید. در دنیای اپلیکیشن، نرم افزارهای زیادی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند، اما ما اینجاییم تا به شما 10 تا از بهترین و برترین نرم افزارهای تغییر چهره را معرفی کنیم. با ما چیکاو همراه باشید.

انواع نرم افزار تغییر چهره کدامند؟

1. Snapchat

Snapchat، به عنوان یکی از پرطرفدارترین انواع نرم افزار تغییر چهره در جهان شناخته می شود که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. قطعا بیشتر افراد نام آن را برای یکبار هم که شده، شنیده اند و یا از آن استفاده کرده اند.

بعد از باز کردن نرم افزار، به سراغ فیلترها می روید و اگر فیلتر مورد نظر خود را پیدا نکردید، به بخش “Search” بروید و نام فیلتر مورد علاقه یا نزدیک به آن را پیدا کنید. این نرم افزار هم چهره شما را تغییر میدهد و هم این قابلیت را برای شما فراهم می آورد تا آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

10 نرم افزار تغییر چهره - چیکاو

2. Cupace

یکی از محبوب ترین انواع نرم افزار تغییر چهره و ویرایش عکسی که می توانم به شما معرفی کنم، نرم افزار Cupace است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا چهره هر فرد دیگری را به تصویر اضافه کنید و این ویژگی “Paste Face” نام دارد.

با استفاده از این نرم افزار، شما قادر خواهید بود که به راحتی تصویری را برش دهید و تصویر دیگری جایگزین آن کنید. برای سادگی روند، شما می توانید تصویر را بزرگ کنید تا بریدگی صورت تا حد ممکن دقیق باشد. سپس آن را به راحتی ذخیره کنید.

10 نرم افزار تغییر چهره - چیکاو

3. Live Swap Live

بدون شک نرم افزار تغییر چهره Live Swap Live به عنوان یکی از بهترین برنامه هایی است که در دسترس کاربران قرار دارد؛ زیرا این امکان را به شما می دهد تا چهره خود را با دوستتان عوض کنید و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که چهره خود و دوستتان را از قاب دوربین دربیاورید و جایگزین کنید.

این برنامه دارای قابلیت فیلمبرداری با چهره های عوض شده را نیز فراهم می آورد. استفاده از فیلترهای متنوع و خنده دار نیز یکی دیگر از ویژگی های آن است.

10 نرم افزار تغییر چهره - چیکاو

4. Face Swap Booth

اگر شرایط و زمان تعویض چهره را دارید، پیشنهاد ما به شما Face Swap Booth است. این نرم افزار تغییر چهره به شما امکان اضافه کردن چهره را می دهد و شما می توانید به طور دستی آن را اضافه کنید یا اجازه دهید که برنامه به طور خودکار آن را تشخیص دهد.

شما می توانید از چهره های مختلف، حتی افراد مشهور، نیز استفاده کنید. وجود ابزار پیشرفته، ماسک صورت خنده دار و دیگر موارد نیز به عنوان قابلیت های آن شناخته می شوند.

10 نرم افزار تغییر چهره - چیکاو

5. Reface

اگرچه این برنامه عمیقا یک چهره را جعل می کند، اما می توانید از آن برای تغییر چهره خود با افراد مشهور در ویدیوها و GIF ها استفاده کنید. با این نرم افزار تغییر چهره، طیف گسترده ای از مجموعه های تصاویر و ویدیوهای GIF را دریافت می کنید. علاوه براین، توسعه دهندگان در تلاشند که هر روز الگوهای جدیدی به آن اضافه کنند. پس هنگام استفاده از این برنامه، از محتوای جدید عقب نخواهید ماند.

10 نرم افزار تغییر چهره - چیکاو

6. Swap Face

برای اینکه عملیات تغییر چهره خود را به آسانی انجام دهید، Swap Face پیشنهاد خوبی است. بهترین قسمت این نرم افزار تغییر چهره در تشخیص خودکار چهره هاست که نتیجه کار را برای شما راحت تر می کند. علاوه بر این، شما می توانید در صورت تمایل چهره ها را بچرخانید و ویرایش کنید.

جالب است بدانید که این نرم افزار امکان کنترل دستی آسان تر گروهی از عکس ها را نیز فراهم می آورد. این اپلیکیشن با فیسبوک مشارکت دارند و شما می توانید بلافاصله آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

10 نرم افزار تغییر چهره - چیکاو

7. Copy Replace Face

اگر می خواهید در تغییر چهره کمی خلاق تر باشید، پیشنهاد می شود از Copy Replace Face استفاده کنید. این نرم افزار تغییر چهره با انعطاف پذیری بالایی که دارد، می تواند کاملا بر اساس سلیقه شما عمل کند.

این برنامه، این امکان را به شما می دهد تا چندین چهره را روی هم قرار دهید و یک عکس جالب و خنده دار درست کنید.

8. Reflect

یکی از نرم افزارهایی که در رده نرم افزار تغییر چهره امتیاز بالایی دارد، نرم افزار Reflect است که از هوش مصنوعی استفاده می کند. شما می توانید با تنظیم خودکار رنگ و صافی پوست، تصویری با ظاهری بهتر تولید کنید.

شما می توانید ظاهر خود را به طور کامل عوض کنید و یا آن را به طور کاملا واقع بینانه تغییر دهید، سپس آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

9. Photo Face Swap

Photo Face Swap نیز به عنوان یکی دیگر از برنامه هایی است که به شما امکان می دهد تا به آسانی تصاویر خود را عوض کنید و روند تغییر چهره در این نرم افزار تغییر چهره، بدون دردسر است.

10. MixBooth

این نرم افزار تغییر چهره، تصویر شما را عوض نمی کند. اما در عوض، دو چهره را با هم ترکیب می کند که بسیار سرگرم کننده و خنده دار است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا عکس و عکس های افرادی که می خواهید چهره شما با آنها مخلوط شود، به طور خودکار شناسایی کند و در نهایت آنها را ترکیب کند.

شما می توانید تصویر خود را با چهره افراد غریبه و حتی افراد مشهور نیز ترکیب کنید تا ببینید در پوست شخص دیگری، چگونه به نظر میرسید.

کلام آخر

استفاده از نرم افزار تغییر چهره می تواند جذاب، سرگرم کننده و خنده دار باشد. ما در این مقاله به بررسی 10 نرم افزار برتر تغییر چهره پرداختیم. امیدوارم از این مقاله جذاب و کاربردی نهایت لذت را برده باشید. در صورتی که هرگونه سوال و یا پیشنهادی دارید، خوشحال می شوید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. مقالات آموزشی و معرفی برنامه های اندرویدی و آی او اسی را از بخش اپلیکیشن ها مطالعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.