معرفی 8 تا از بهترین برنامه های کاربردی اندروید

بهترین برنامه های کاربردی اندروید، به شما کمک می کند تا از تلفن هوشمند خود و دنیای اپلیکیشن بیشتر لذت ببرید. ما در این مقاله با بررسی انواع برنامه های کاربردی برای تلفن هوشمند اندروید، به شما فرصتی می دهیم تا از جذابیت آنها بهره ببرید و پول بیشتری برای خود ذخیره کنید. همراه چیکاو باشید.

زمانی که شما یک تلفن همراه گران قیمت می خرید، چرا با نصب بهترین برنامه های کاربردی اندروید در مصرف پول صرفه جویی نمی کنید؟

از این گذشته، معمولا اپلیکیشن های موجود در وب سایت رایگان هستند و یا با قیمتی ناچیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. در ادامه شما را با بهترین برنامه های کاربردی اندروید آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

بهترین برنامه های کاربردی اندروید کدامند؟

  1. برنامه Canva

یکی از بهترین برنامه های کاربردی اندرویدی که خودم طرفدار پروپاقرص آن هستم، برنامه Canva است که شما می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن عکس های خود را ویرایش کنید و پوسترهای مختلف بسازید.

این برنامه دارای الگوهای مختلف مانند انواع فیلترها، قلم ها، عنصرها و غیره است که شما می توانید با استفاده از آنها، ویرایش لازم را روی عکس های موجود در گالری انجام دهید. این برنامه مانند یک Google image عمل می کند؛ زیرا به شما این امکان را می دهد تا هر تصویری را که دوست داشته باشید، دانلود و در پروژه خود قرار دهید.

برنامه Canva / بهترین برنامه های کاربردی اندروید / چیکاو

  1. برنامه PicsArt

یکی دیگر از بهترین برنامه های کاربردی اندروید و ویرایشگری که قصد معرفی به شما کاربران عزیز داریم، برنامه PicsArt است. این برنامه دارای انواع فیلتر های جذاب، سازندگان کلاژن، ابزارهای برش، ابزارهای مخلوط کردن نور، انتخاب فرم، ابزار طراحی، ابزار زیبا سازی صورت و غیره است که به شما امکان ویرایش عکس حرفه می دهد.

این برنامه به صورت رایگان، اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای در اختیار کاربران قرار می گیرد و شما می توانید از ابزار محدودی برای ویرایش عکس استفاده کنید. نسخه پریمیوم این اپلیکیشن تمام ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد و تبلیغات را حذف می کند.

  1. برنامه Weobot

خود مراقبتی عاطفی و کمک به پردازش احساسات در مواقع دشوار و سخت زندگی بسیار ضروری است. به همین علت برنامه نویسان اندروید با طراحی برنامه ای بی نظیر به نام Weobot به کاربران این فرصت را می دهد تا در مواقع سخت زندگی، یک رفتار درمانی و ذهنی آگاه داشته باشند.

البته این برنامه را با یک درمانگر خوب انسان اشتباه نگیرید. در عوض، این برنامه به شما کمک می کند تا وضعیت ذهنی خود را ارزیابی کنید و مکررا با شما تماس میگیرد تا از شما بخواهد تا تمرینات ذهن آگاهی انجام دهید.

طراحی این برنامه طبق اصول و فنون ثابت سبب شده است که آن را به عنوان یکی از بهترین برنامه های کاربردی اندروید بشناسیم.

بهترین برنامه های کاربردی اندروید - چیکاو

  1. برنامه Google Home

امروزه تقریبا بیشتر ابزار خانگی به صورت هوشمند طراحی و ساخته شده اند. این برنامه به عنوان یک مرکز فرماندهی لوازم خانگی هوشمند تبدیل شده است و معمولا با دستگاه هایی مانند بلندگو، چراغ، ترموستات های هوشمند، دستگاه های امنیتی خانه و غیره سازگار است.

این برنامه به عنوان یکی از بهترین برنامه های کاربردی اندروید در بین افراد شناخته می شود؛ زیرا به شما این امکان را می دهد تا برای تنظیم دستگاه ها، مرتبا جابجا نشوید و تنها با لمس چند گزینه به راحتی آنچه که می خواهید برسید.

برنامه Google Home / بهترین برنامه های کاربردی اندروید / چیکاو

  1. برنامه Adobe Acrobat Reader

معمولا تلفن های هوشمند جدید از نسخه پیش فرض خود استفاده می کنند تا فایل های PDF را باز کنند. اما اگر به یک برنامه حرفه ای تر نیاز دارید، من به شما Adobe Acrobat Reader را معرفی می کنم. این برنامه با قابلیت تنظیم حالت مشاهده، پشتیبانی از جستجوی صفحه، فضای ذخیره سازی cloud، نشانک و جدول است.

از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به ویژگی حاشیه نویسی برای یادداشت، نظرات و حتی امضاهای دیجیتال اشاره کرد.

5. برنامه Adobe Acrobat Reader / بهترین برنامه های کاربردی اندروید / چیکاو

  1. برنامه Moon + Reader

اگر به یکی از بهترین برنامه های کاربردی اندرویدی نیاز دارید که کنترل کتاب های الکترونیکی را در اختیار شما قرار می دهد نیاز دارید، پیشنهاد اصلی ما Moon + Reader است. این برنامه قابلیتی بیش از پشتیبانی از کتاب های الکترونیکی در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید سبک، اندازه قلم، فاصله، حالت صفحه بندی، حالت مشاهده و پس زمینه کتاب های الکترونیکی را در این برنامه به دلخواه کنترل کنید.

  1. برنامه JetAudio HD Music Player

چنانچه قصد تقویت پخش کننده موسیقی در تلفن هوشمند خود دارید، من به شما نصب برنامه JetAudio HD Music Player پیشنهاد می کنم. نسخه رایگان این برنامه از یک اکولایزر گرافیکی 10 باند، کنترل پخش و کنترل خودکار برخوردار است.

این برنامه از فرمت های مختلف ogg، mp3، wav، opus، spx، mod، ape، wv، tta، mpc، m4a، flac و wma پشتیبانی می کند. نسخه پریمیوم برنامه نیز تبلیغات را حفظ می کند و یک اکولایزر گرافیکی 20 باند برای شما به ارمغان می آورد.

  1. برنامه IFTTT

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که وقت زیادی در اینترنت سپری می کنید و یا دوست دارید که کارهای خود را به طور خودکار روی تلفن هوشمند انجام دهید، حتما نگاهی به برنامه IFTTT بیندازید. این برنامه “اپلت” های مختلفی به صورت پیش فرض ارائه می دهد که به صورت خودکار وظایفی مانند پشتیبان گیری از عکس ها در حساب cloud، ارسال پیام به دوستان یا خانواده، روشن کردن چراغ های هوشمند خانه به محض رسیدن و کار کردن را انجام می دهد.

بی شک این برنامه به عنوان یکی از بهترین برنامه های کاربردی اندروید است که در زمان صرفه جویی می کند و کارهای شما را طبق سلیقه به جلو می برد.

برنامه IFTTT / چیکاو

کلام آخر

امروزه استفاده از برنامه های مختلف اندرویدی سبب شده است که برنامه نویسان رقابت بیشتری در طراحی اپلیکیشن های مختلف داشته باشند. این رقابت ها به ساخت برنامه های بی نظیر و خارق العاده منتهی می شود. ما در این مقاله به بررسی 8 نوع از بهترین برنامه های کاربردی اندروید پرداختیم که شما می توانید با چند کلیک ساده این برنامه را به صورت رایگان نصب کنید و از دنیای حیرت انگیز اندروید لذت ببرید. پیشنهادات خود را در بخش نظارت با ما به اشتراک بگذارید.
امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.