بهترین بازی های اندروید بدون دیتا از نگاه چیکاو کدامند؟

با توسعه گوشی های هوشمند دنیای بازی ها نیز از کامپیوتر به گوشی ها راه یافتند و روز به روز توسعه پیدا کردند. حال در این دنیای بزرگ شاهد بازی هایی هستیم که از نظر کیفیت گاهی تا بازی های سنگین کامپیوتری نزدیک شده اند. این بازی ها در دسته بندی های متفاوتی روز به روز بیشتر از گذشته می شوند. اگر شما قصد دارید یک بازی با کیفیت را در گوشی خود تجربه کنید باید به سرغ بازی های اندروید با دیتا بروید که معمولا از بازی های ساده دیگر سنگین تر هستند. اما اگر قصد دارید بهترین بازی های اندروید بدون دیتا را تجربه کنید در این مقاله همراه چیکاو باشید تا آنها را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله ما بازی های را به عنوان بهترین بازی های اندروید بدون دیتا به شما معرفی میکنیم که در مارکت های اندرویدی با استقبال زیاد کاربران مواجه شده اند. بی شک این بازی ها با ایجاد حس لذت بخش در کنار کارایی توانسته اند مخاطب زیادی را به خود جذب کنند. برنامه گوگل پلی گیمز امکان بازی و رقابت آنلاین را برای کاربران ارائه می کند. در ادامه بهترین بازی های موجود را به شما معرفی می کنیم.

بهترین بازی های اندروید بدون دیتا سبک استراتژی

  1. بازی Clash of Clans

مدت ها می گذرد و هنوز بازی کلش آف کلنز از جمله محبوب ترین و پر طرفدارترین بازی های اندرویدی محسوب می شود. محبوبیت بازی آن چنان بالاست که برخی از بازیکن ها از آن به عنوان فرصتی برای کسب درآمد استفاده می کنند. اگر قصد دارید یک بازی هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژی انجام دهید، قطعا گزینه اول بازی کلش آف کلنز است. توجه داشته باشید که برای بازی کلش آف کلنز نیاز به اینترنت خواهید داشت.

بازی Clash of Clans

  1. بازی Clash Royale

سوپرسل بازی دیگری را تحت عنوان کلش رویال توسعه داده است که این بازی نیز همانند بازی کلش آف کلنز سوپرسل توانسته بازیکن های زیادی را مجذوب خود کند. این بازی در سبک استراتژی و با 126 مگابایت حجم بی شک انتخاب خوبی برای این سبک بازی های اندروید است. در نظر داشته باشید که برای بازی کلش رویال نیاز به اینترنت خواهید داشت. برای شناخت بیشتر این بازی به مقاله بازی Clash Royale مراجعه کنید.

بازی Clash Royale

بهترین بازی های اندروید بدون نیاز به دیتا در سبک رانندگی

  1. بازی کلاچ

بازی ایرانی کلاچ یک بازی بسیار محبوب در سبک رانندگی است که شامل ماشین های ایرانی مانند پیکان، پراید، پژو و… می شود. این بازی جذاب با گرافیک بالایی که دارد توانسته هیجان را به مخاطب القا مند. از جمله ویژگی های خوب این بازی اسپرت کردن ماشین ها و قابلیت نصب برچسب ها بر روی ماشین هاست. در واقع بازی کلاچ به شما این امکان را می دهید که ماشین مورد علاقه تان را هر آنطور که می خواهید طراحی کنید. به گفته سازنده بازی برای اینکه بتوانید این بازی را به خوبی اجرا کنید حداقل نیاز به 2 گیگابایت رم دارید.

بازی کلاچ

  1. جدل بر روی سرعت 2

استودیو گونای یک بازی ماشینی را تحت عنوان جدل بر روی سرعت توسعه داد که با وجود امکانات کم با استقبال فراوانی رو به رو شد. ابتدا نسخه شماره 1 این بازی را منتشر کرد و سپس به دلیل استقبال فراوان بازیکن ها، جدل بر روی سرعت 2 را با گرافیک بهتر و امکانات متنوع تر را توسعه داد. البته باید به شما بگویم که این بازی رایگان نیست و ابتدا باید بازی را خریداری کنید. البته بازی جدل بر روی سرعت 1.8 یا نسخه ابتدایی این بازی به صورت رایگان عرضه شده که مطمئنا می تواند لحظات شرینی را برایتان به ارمغان بیاورد.

جدل بر روی سرعت 2

  1. گشت پلیس 2 (خودروی پلیس)

استدیو هنر نور و حرکت اقدام به انتشار بازی با عنوان گشت پلیس کرد که این بازی در سبک مسابقه ای و رانندگی توسعه پیدا کرده و توانسته جایزه بهترین بازی مسابقه ای در جشنواره هشتم بازی های رایانه ای را از آن خود کند. در این بازی ایرانی بازیکن نقش پلیس را ایفا می کند و با رانندگی خودرویی که در اختیار دارد؛ مجرمین را دنبال کرده و دستگیر می کند. این بازی برای کسانی که علاقه مند به شغل پلیسی هستند، قطعا جذاب خواهد بود. این بازی که نسخه دوم گشت پلیس است، توانسته محبوبیت بالایی را در بین بازی های رانندگی کسب کند. اگر علاقه مند به گشت با موتور هستید، می توانید نسخه 1 این بازی را نصب کنید.

گشت پلیس 2 (خودروی پلیس)

برترین بازی های اندروید سبک تفننی

  1. بازی پاسور حکم

بی شک بازی حکم یکی از بازی های محبوب بین تمامی مردم است. بازی پاسور حکم که توسط میلاد دورباش توسعه یافته است، محبوبیت بالایی در بین بازی های تفننی از آن خود کرده است. چرا که این بازی با گرافیک مناسب و ساده توانسته حس بازی واقعی را به مخاطب القا کند. برای نصب این بازی نیاز به حافظه آزاد زیادی ندارید، زیرا حجم این بازی تنها 10 مگابایت است.

  1. بازی Pou

دوست دارید از حیوان خانگیتان مراقبت کنید؟ در واقع داستان بازی pou نگهداری از یک حیوان خانگی است که باید مراقب نظافت و تغذیه و… او باشید. تمام کار هایی که شما برای حیوان خانگی واقعیتان انجام می دهید را باید در اینجا نیز برای Pou انجام دهید. این بازی که مدت هاست منتشر شده و در حال توسعه است، بی شک یکی از پرمخاطب ترین بازی های اندرویدی در سبک خود است و هنوز مخاطب های بسیاری دارد. به علاوه حجم این بازی کم است و نیاز به فضای زیادی برای نصب این بازی ندارد. اگر تا به حال بازی Pou را انجام نداده اید، پیشنهاد می کنم حتما یکبار آن را تجربه کنید.

بازی Pou

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین بازی های اندروید بدون دیتا را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. بازی های معرفی شده در این مقاله را به کمک نصب بازار جدید دانلود نمایید. مطالب به زودی تکمیل خواهد شد و بازی های بیشتری را در این مقاله معرفی خواهیم کرد. اگر شما بازی های جذابی را می شناسید، حتما در بخش نظرات آن ها را معرفی کنید.
3/5 - (4 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.