چرا ریلز اینستاگرام کار نمی کند؟

ویژگی ریلز اینستاگرام برای اولین بار در سال 2019 راه اندازی شد. ریلز روشی سرگرم کننده برای ایجاد، اشتراک گذاری و مصرف ویدیوهای کوتاه با موسیقی، فیلترها و جلوه های دیگر ارائه می دهد.

اگر هنگام آپلود یا تماشای حلقه‌های اینستاگرام با مشکلی مواجه شدید، چندین کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا دوباره کار کند. مشکل می تواند به دلیل اتصال ضعیف داده، خرابی سرویس اینستاگرام، فایل های حافظه پنهان برنامه خراب و موارد دیگر باشد.

در این راهنما، ما راه‌حل‌هایی را برای تعمیر ریلز اینستاگرام در صورتی که درست کار نمی‌کنند، به شما نشان می‌دهیم.

اتصال داده را بررسی کنید

اگر ریلز اینستاگرام کار نمی کند اولین کاری که باید انجام دهید این است که اتصال Wi-Fi یا تلفن همراه خود را بررسی کنید. در مرحله دوم از یک سرویس VPN با کیفیت استفاده کنید.

اگر با Wi-Fi در خانه، محل کار یا موقعیت مکانی خود هستید، اتصال خود را در تلفن خود بررسی کنید. اگر به چندین شبکه Wi-Fi متصل شده اید، مطمئن شوید که رمز عبور صحیح برای اتصال به شبکه را دارید.

اگر نمی توانید وای فای را در خانه کار کنید، باید روتر خود را مجددا راه اندازی کنید و منتظر بمانید تا اتصال دوباره برقرار شود. اگر کار نکرد، احتمالاً باید با ISP خود تماس بگیرید.

همچنین، اگر از Wi-Fi استفاده نمی کنید، اتصال تلفن همراه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اتصال مناسب دارید. خاموش کردن و روشن کردن مجدد داده های تلفن همراه می تواند به بازیابی اتصال کمک کند.

سرعت اتصال را بررسی کنید

ممکن است ریلز به دلیل سرعت اتصال نامناسب پخش نشود. اگر سرعتی را که برای آن پرداخت می‌کنید دریافت نکنید، ویدیوها بارگیری نمی‌شوند. می توانید سرعت اتصال خود را با استفاده از یک سرویس رایگان مانند Speed ​​Test بررسی کنید.

کش اپلیکیشن اینستاگرام را پاک کنید

اگر حلقه‌های اینستاگرام کار نمی‌کنند، ممکن است به دلیل بارگذاری بیش از حد یا خراب بودن حافظه پنهان فایل‌ها باشد. برای رفع آن، می توانید کش اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود پاک کنید.

توجه داشته باشید که پاک کردن کش برنامه اینستاگرام در iOS نیاز به نصب مجدد برنامه دارد، اما داده های ذخیره شده را از حساب خود از دست نخواهید داد.

اپلیکیشن اینستاگرام را به روز کنید

وقتی Reels کار نمی‌کند، ممکن است به دلیل اشکالی باشد که باید از طریق به‌روزرسانی برطرف شود.

بررسی کنید که آیا ریلز ها روی رایانه کار می کنند یا خیر؟

اگر ریلز اینستاگرام روی گوشی شما کار نمی‌کند، ممکن است بخواهید اینستاگرام را از مرورگر رایانه خود بررسی کنید. این می تواند تأیید کند که Reels واقعاً کار می کند یا خیر؟

برای بررسی حلقه‌های اینستاگرام از رایانه به مقاله اینستاگرام وب چیست مراجعه کنید.

دستگاه خود را به روز کنید

اگر سیستم عامل دستگاهتان فعال نباشد، ممکن است نتوانید ریلز اینستاگرام را تماشا کنید. بنابراین، می‌خواهید دستگاهی را که از اینستاگرام استفاده می‌کنید به‌روزرسانی کنید تا مطمئن شوید آخرین ویژگی‌ها، رفع اشکال‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی را دارید.

  • اگر در آیفون خود به اینستاگرام دسترسی دارید، به Settings > General > Software Update بروید.
  • یا در اندروید، به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و هر به‌روزرسانی موجود را نصب کنید.

به خاطر داشته باشید که تلفن، تبلت یا رایانه شخصی شما ممکن است برای تکمیل فرآیند به روز رسانی نیاز به راه اندازی مجدد داشته باشد. پس از اتمام، بررسی کنید که آیا می توانید به Reels دسترسی داشته باشید.

از سیستم خارج شوید و دوباره وارد شوید

اگر به‌روزرسانی برنامه اینستاگرام و سیستم‌عامل دستگاه شما به Reels اجازه کار نمی‌دهد، می‌توانید از سیستم خارج شوید و دوباره وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

  • برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  • روی دکمه منوی همبرگر در سمت راست بالای برنامه ضربه بزنید.
  • از منوی ظاهر شده تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.
  • به پایین صفحه بروید و روی Log out ضربه بزنید.
  • هنگامی که پیام تأیید ظاهر شد، روی گزینه Log out ضربه بزنید.

هنگامی که از سیستم خارج شدید، برنامه اینستاگرام را راه اندازی کنید، وارد حساب خود شوید و ببینید آیا Reels کار می کند یا خیر.

جمع بندی

اگر مشکلی در کارکرد صحیح ویژگی ریلز های اینستاگرام در تلفن یا رایانه لوحی خود دارید، مراحل عیب یابی بالا می تواند به حل این مشکل کمک کند. متشکریم که تا انتهای این مقاله در زمینه آموزش اینستاگرام همراه ما بودید.
امتیاز دهید
منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.