معرفی بهترین تبلت های گلکسی سامسونگ در دسامبر 2023

هیچ کمپانی مانند سامسونگ تبلت های اندرویدی نمی سازد. به عنوان بخشی از چشم انداز این شرکت، برای ارائه چیزی برای همه، مجموعه سامسونگ همچنین شامل گزینه های پرچم‌دار، میان رده و مقرون به صرفه است.

این تنوع اغلب می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند بدانند بهترین تبلت‌های گلکسی سامسونگ چیست، چالش ایجاد می‌کند. برای کمک به آنها، ما این لیست از بهترین تبلت‌های سامسونگ را ایجاد کرده‌ایم که قدرت هر گزینه را بررسی می‌کند و توضیح می‌دهد که چه کسی باید آنها را بخرد و چرا. همراه چیکاو باشید.

لیست بهترین تبلت های گلکسی سامسونگ

  • گلکسی تب S9 اولترا
  • گلکسی Tab S8 پلاس
  • گلکسی تب S9 FE پلاس
  • گلکسی تب S6 Lite

معرفی بهترین تبلت های سامسونگ ما برای دسامبر 2023

سامسونگ سری گلکسی تب اس 9 را در سال 2023 معرفی کرده است. سری جدید نیز مانند نسل قبلی خود دارای سه مدل پرچمدار است. سری گلکسی تب S9 در رویداد Unpacked سامسونگ در کره جنوبی در جولای 2023 رونمایی شد. این مجموعه شامل گلکسی Tab S9، گلکسی Tab S9 پلاس و گلکسی Tab S9 اولترا است.

بهترین تبلت سامسونگ – هیولای مشخصات: گلکسی Tab S9 اولترا

بهترین تبلت سامسونگ – هیولای مشخصات: گلکسی Tab S9 اولترا - چیکاو

هیچ تبلت دیگری را نمی توان جز گلکسی تب اس 9 اولترا به عنوان یکی از بهترین تبلت های اندرویدی بازار در نظر گرفت. این مدل برتر دارای صفحه نمایش 14.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. این گوشی نیز مانند نسل قبلی خود دارای صفحه نمایش بریدگی است.

این چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام با مودم 5G یکپارچه است. این تبلت را می توان با 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256/512 گیگابایت یا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خریداری کرد. از آنجایی که دارای رتبه IP68 است، همچنین یکی از تنها تبلت های مقاوم در برابر آب و گرد و غبار موجود در بازار است. یک باتری 11200 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که چراغ ها را با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی روشن نگه می دارد.

سامسونگ همچنین بسیاری از ویژگی‌های نرم‌افزاری مفید را اضافه کرده است تا گلکسی تب اس 9 اولترا را به یک هیولای بهره‌وری تبدیل کند. قلم S Pen با تأخیر بسیار کم نیز وجود دارد که تجربه نوشتن واقعی قلم روی کاغذ را فراهم می کند.

  • دلایل خرید:

نمایشگر عالی، مقاومت IP68 در برابر آب، بهترین عملکرد در کلاس.

  • چه کسی باید بخرد:

کاربرانی که باید در حال حرکت سازنده باشند و به تبلتی نیاز دارند که بتواند با آنها همراه باشد.

بهترین تبلت سامسونگ – بهره وری: گلکسی تب S8 پلاس

بهترین تبلت سامسونگ – بهره وری: گلکسی تب S8 پلاس - چیکاو

این تبلت یک رقیب قوی برای بهترین تبلت اندرویدی در این رده است. صفحه نمایش 12.4 اینچی Super AMOLED 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 با حداکثر 16 گیگابایت رم دارد. همچنین یک باتری 10090 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که برای دیدن شما در یک روز کاری به خصوص شلوغ کافی است.

می‌توانید گلکسی Tab S8 پلاس را در مدل‌های Wi-Fi یا 5G دریافت کنید. این قلم S Pen را که همراه با تبلت عرضه می‌شود، پشتیبانی می‌کند تا بتوانید خط خطی کنید، نقاشی بکشید، یادداشت برداری کنید و مطابق میل خود بنویسید و در عین حال از تجربه‌ای تقریباً واقعی بر روی کاغذ لذت ببرید. این تبلت از 899 دلار شروع می‌شود،.

  • دلایل خرید:

مشخصات قدرتمند، نوع 5G موجود، نمایشگر عالی و قلم S در جعبه.

  • چه کسی باید بخرد:

مشتریانی که به یک تبلت بهره وری قدرتمند با قیمت مقرون به صرفه نیاز دارند.

بهترین تبلت سامسونگ – سرگرمی: گلکسی تب S9 FE پلاس

بهترین تبلت سامسونگ – سرگرمی: گلکسی تب S9 FE پلاس - چیکاو

اگر برای سرگرمی و وبگردی معمولی به یک تبلت نیاز دارید این گزینه عالی است .زیرا صفحه نمایش 12.4 اینچی 90 هرتزی آن برای مصرف محتوای مورد علاقه شما کارآمد است. همچنین دارای IP68 مقاوم در برابر آب است، بنابراین می‌توانید آن را در آخر هفته‌های تنبل با خود در استخر ببرید.

چیپست Exynos 1380 عملکرد بسیار خوبی را همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. حتی می توانید حافظه را تا 1 ترابایت افزایش دهید. این تبلت همچنین به یک دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی فوق عریض مجهز شده است. اندروید 13 به همراه یک باتری 10090 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود

  • دلایل خرید:

صفحه نمایش بزرگ و پر جنب و جوش، کیفیت صدای خوب، قیمت مقرون به صرفه و مقاومت در برابر آب IP68.

چه کسی باید بخرد:

مشتریانی که به یک تبلت  معمولی برای سرگرمی نیاز دارند.

بهترین تبلت سامسونگ – قلم S اقتصادی: گلکسی تب S6 Lite

بهترین تبلت سامسونگ – قلم S اقتصادی: گلکسی تب S6 Lite - چیکاو

سامسونگ در اوایل سال جاری گلکسی تب اس 6 لایت را تنها با هدف ارائه قلم S به عموم مردم عرضه کرد.

به لطف بدنه فلزی آن هنوز به اندازه کافی ممتاز احساس می شود. Galaxy Tab S6 Lite همچنین دارای چیزی است که هیچ یک از تبلت های ذکر شده در بالا ندارند: جک 3.5 میلی متری هدفون.

انتظار یک پنل AMOLED زیبا را نداشته باشید، اما گلکسی تب اس 6 لایت دارای صفحه نمایش LCD 10.4 اینچی است. این تبلت برای بارهای سنگین مناسب نیست، اما اگر به انرژی زیادی نیاز ندارید، با قیمت 429 دلار برای کسانی که می‌خواهند تجربه قلم S Pen را بدون ضرر داشته باشند، گزینه بسیار خوبی است.

  • دلایل خرید:

مقرون به صرفه، قلم S، جک 3.5 میلی متری هدفون و کیفیت ساخت خوب.

  • چه کسی باید بخرد:

آنهایی که به تبلت قدرتمندی نیاز ندارند اما دوست دارند بدون صرف هزینه گزافی از S Pen تجربه کنند.

چرا اینها بهترین تبلت های سامسونگ در این ماه هستند؟

گلکسی تب اس 9 اولترا بدون شک یکی از بهترین تبلت هایی است که سامسونگ ساخته است. از صفحه نمایش بزرگ و پر جنب و جوش آن گرفته تا مشخصات درجه یک، مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار، این تبلت استثنایی است که کاربران قدرتمند آن را دوست دارند.

شکست دادن ارزش پولی که گلکسی تب S8 پلاس به عنوان یک ابزار بهره وری ارائه می کند، دشوار است. از آنجایی که اکنون یک سال از عمر آن می گذرد، می توانید آن را با قیمتی بسیار جذاب تهیه کنید و در عین حال از تمام قدرت و عملکردی که ارائه می دهد لذت ببرید. اگر فقط برای تماشای محتوا و مرور معمولی به یک تبلت نیاز دارید، گلکسی تب S9 اف ای پلاس کاملاً با این برنامه مطابقت دارد.

در نهایت، گلکسی تب اس 6 لایت یک گزینه مناسب برای مشتریانی است که می‌خواهند قلم اس پن را روی یک نمایشگر بزرگ تجربه کنند اما به تبلت پرچمدار نیاز ندارند. این فرصت را برای آنها فراهم می کند تا بهترین چیزهایی را که S Pen ارائه می دهد با قیمتی مناسب تجربه کنند.

امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.