برخی از کاربران گوگل پلی نوار جستجو را پس از به‌روزرسانی از دست داده‌اند

بر اساس 9to5Google، ظاهر جدیدی برای فروشگاه Google Play ظاهر شده است و نتیجه آن عدم وجود نوار جستجو در بالای صفحه است. این نوار جستجو با یک برگه جستجوی اختصاصی در پایین صفحه جایگزین شده است.

در “X” افشاکننده AssembleDebug تصویری از برنامه بازطراحی شده Play Store که شامل برگه جستجوی جدید است، منتشر کرد. وقتی روی زبانه جستجو ضربه می زنید، قسمت جستجو دوباره در بالای صفحه ظاهر می شود. اگر هر برگه دیگری باز شود، با یک استثنا، قسمت جستجو ناپدید می شود.

با این حال، برخی از کاربران بدون فیلد جستجو در بالای صفحه و بدون برگه جستجو هستند. اگر در این وضعیت هستید، با فشار دادن تب Books یک فیلد جستجو به بالای صفحه نمایش باز می گردد. یا اگر دوست دارید کار را کمی برای خود سخت کنید، می توانید روی یک برنامه پیشنهادی و سپس نماد جستجوی ذره بین در بالای صفحه ضربه بزنید. این یک فیلد جستجو را به بالای صفحه باز می گرداند.

گوگل تغییرات Play Store را از طریق به‌روزرسانی سمت سرور حذف می‌کند و نسخه خاصی از برنامه Play Store وجود ندارد که تغییرات را مشاهده کند. علاوه بر این، تعداد زیادی از کاربران اندرویدی نسخه به‌روزرسانی‌شده Play Store را دیده‌اند.

بنابراین چگونه این به کاربران فروشگاه Play کمک می کند؟ این سوال خوبی است زیرا گوگل به انجام حرکات فقط برای انجام یک حرکت شهرت دارد. اینطور نیست که گوگل از فضایی که قبلاً فیلد جستجو پیدا می شد برای افزودن یک ویژگی جدید استفاده می کند.

اگر برنامه فروشگاه Google Play شما همچنان نوار جستجو را در بالای صفحه دارد، اکنون از آن لذت ببرید زیرا به زودی حذف خواهد شد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.