3 به‌روزرسانی جدید گوگل میت برای تجربه کاربری بهتر

گوگل اعلام کرده است که سه به‌روزرسانی جدید را در سرویس ارتباط ویدیویی Google Meet برای تجربه کاربری بهتر ارائه می‌کند. سه ویژگی جدید شامل امکان ارسال واکنش های ایموجی برای کاربران در حالت ویدئو و موارد دیگر است.

بیایید ویژگی‌های جدید Google Meet را بررسی کنیم.

نکات برجسته

  • گوگل سه ویژگی جدید برای Google Meet اعلام کرده است.
  • اکنون Google Meet به‌طور خودکار تشخیص می‌دهد که آیا در حال حرکت هستید یا خیر و از شما می‌خواهد از حالت On-the-Go استفاده کنید.
  • کاربران در حالت ویدیو اکنون می توانند واکنش های ایموجی را در طول جلسه ارسال کنند.

تشخیص خودکار حرکت برای تماس‌های بدون درز در حین حرکت

تشخیص خودکار حرکت برای تماس‌های بدون درز در حین حرکت - چیکاو

گوگل تجربه موبایلی جدید و ساده‌سازی شده‌ای را معرفی کرده است که تماس‌های در حال حرکت را آسان‌تر و کمتر حواس‌پرتی را ایجاد می‌کند. اکنون، وقتی از دستگاه همراه خود به Meet می‌پیوندید، Google به‌طور خودکار تشخیص می‌دهد که آیا در حال حرکت هستید یا خیر و از شما می‌خواهد از حالت On-the-Go استفاده کنید.

به گفته غول فناوری، معرفی تجربه جلسه On-the-Go، تمرکز بر جزئیات مهم جلسه، کاهش حواس‌پرتی‌های خارجی و صرفه‌جویی در پهنای باند را برای شما آسان‌تر می‌کند.

این ویژگی به صورت پیش فرض روشن خواهد بود و کاربر می تواند آن را خاموش کند. در حال حاضر برای همه مشتریان Google Workspace و کاربرانی که دارای حساب‌های شخصی Google هستند، ارائه می‌شود.

واکنش های ایموجی در حالت ویدیو

کاربران در حالت ویدیو اکنون می‌توانند واکنش‌های ایموجی را در طول جلسه ارسال کنند، که روشی بدون اختلال برای مشارکت و شرکت در جلسات بدون قطع کردن سخنران است.

برای کسانی که اطلاعی ندارند، گوگل اوایل سال جاری حالت بیننده را برای شرکت کنندگان در جلسه معرفی کرد. کاربران حالت بیننده فقط می توانند یک جلسه را مشاهده کنند و نمی توانند صدا یا تصویر خود را به اشتراک بگذارند.

تبلیغ بینندگان در حالت تصویر در تصویر

گوگل همچنین اعلام کرد که میزبان‌ها و میزبان‌های مشترک از این پس می‌توانند یک بیننده را در حالی که از حالت تصویر در تصویر (PiP) استفاده می‌کنند، به یک مشارکت‌کننده جلسه ارتقا دهند. این به میزبان ها انعطاف پذیری بیشتری می دهد و در زمان نیاز به تغییر حقوق شرکت کننده بدون نیاز به ترک حالت PiP در زمان صرفه جویی می کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.