Post unavailable در اینستاگرام یعنی چه؟

اینستاگرام DM (دایرکت) به عنوان یک پیام خصوصی درون برنامه ای محبوبیت پیدا می کند. به لطف این ویژگی که به شما امکان می‌دهد پست‌ها، استوری‌ها، ویدیوها، میم‌ها و غیره را با چند کلیک به اشتراک بگذارید، محتوا در اینستاگرام وایرال می‌شود.

اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی می‌خواهید یک پست را در DM خود مشاهده کنید و به جای باز شدن آن، یک پیام Post Unavailable دریافت می‌کنید؟

10 دلیل برای “در دسترس نبودن پست” در چت اینستاگرام و نحوه رفع آنها

به دلایل مختلف نمی توان به پست های اینستاگرام در دایرکت دسترسی داشت. در حالی که ممکن است به برخی از این پست ها دسترسی پیدا کنید، برخی دیگر ممکن است در گم شده باشند! ما دلایل در دسترس نبودن پست ها در اینستاگرام و نحوه دسترسی به آنها را فهرست کرده ایم!

حساب خصوصی

این شایع ترین دلیل دسترسی محدود به یک پست مشترک است. وقتی پستی را از یک حساب خصوصی دریافت می‌کنید که آن را دنبال نمی‌کنید، اجازه دسترسی به پست‌های آن نمایه را نخواهید داشت.

نحوه دسترسی

صفحه را دنبال کنید و منتظر بمانید تا مدیر/مالک حساب درخواست دنبال کردن شما را بپذیرد و به شما اجازه دهد به نمایه خود دسترسی داشته باشید.

پست حذف شده

پست حذف شده ای که در آن حساب موجود نیست قابل مشاهده نیست. یک پست حذف شده به هیچ وجه قابل دسترسی نیست. شما نمی توانید کاری از جانب خود برای مشاهده آن پست انجام دهید.

همین قانون در مورد استوری اینستاگرامی که بیش از 24 ساعت قبل آپلود شده یا قبل از تکمیل 24 ساعت توسط مالک حذف شده است اعمال می شود.

پست های آرشیو شده

پست ها پس از بایگانی شدن در دسترس نیستند. درست مانند پست های حذف شده، نمی توانید به پست های آرشیو شده دسترسی داشته باشید. تنها تفاوت این است که وقتی چنین پست آرشیو شده ای عمومی شد، برای مشاهده در دسترس خواهد بود.

نحوه دسترسی

صلاحدید عمومی کردن مجدد یک پست با ادمین آن صفحه است. اگر مایل به مشاهده چنین پستی هستید، می توانید از مدیر آن صفحه درخواست کنید تا پست را برای شما عمومی کند.

اکانت غیرفعال شده

این احتمال وجود دارد که پست از یک حساب فعال به اشتراک گذاشته شده باشد، و زمانی که شما سعی کردید پست را تماشا کنید، آن حساب غیرفعال شده است.

دلیل این امر می تواند این باشد که ادمین یا به طور موقت حساب خود را غیرفعال کرده یا اکانت را غیرفعال کرده است. وقتی صفحه موقتاً غیرفعال شده دوباره فعال شد، می‌توانید پست را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آموزش دی اکتیو اینستاگرام مراجعه کنید.

دلیل دیگر غیرفعال شدن یک حساب کاربری زمانی است که محتوای آن با دستورالعمل های انجمن اینستاگرام مطابقت ندارد. اینستاگرام چنین حساب‌هایی را که خط‌مشی‌های آن‌ها را نقض می‌کنند حذف می‌کند. یک پست از یک حساب غیرفعال شده در دسترس نیست.

شما توسط مالک حساب مسدود شده اید

فرض کنید توسط ادمین/مالک یک صفحه مسدود شده اید و یکی از دوستانتان پستی را در همان صفحه با شما به اشتراک می گذارد. شما به پست های صفحه ای که مسدود شده اید دسترسی نخواهید داشت. بنابراین با کنجکاوی، همچنان می خواهید پست را مشاهده کنید.

پست توسط اینستاگرام حذف شد

اینستاگرام در مورد محتوای پست شده در پلتفرم خود سیاست های سختگیرانه ای دارد. اینستاگرام پست‌هایی را که توهین‌آمیز هستند یا دستورالعمل‌های انجمن خود را نقض می‌کنند حذف می‌کند. هر پستی که از صفحه اینستاگرام حذف شده باشد برای مشاهده از دسترس خارج می شود.

محدودیت سنی

پست‌هایی که برای مخاطبان بزرگسالان مناسب تشخیص داده می‌شوند به افراد زیر سن قانونی نمایش داده نمی شود. یعنی افرادی که زیر 18 سال سن دارند. اینستاگرام محتوای خشونت آمیز را مسدود می کند آن را به مخاطبان بالای 18 سال نمایش می دهد.

نحوه دسترسی

اگر بزرگسال هستید و پستی هنوز در دسترس نیست، می‌توانید تاریخ تولد خود را در تنظیمات بررسی کنید، و سن خود را تغییر دهید/تأیید کنید و به شما اجازه دسترسی به پست قبلی با محدودیت سنی غیرقابل دسترس را می‌دهد.

تغییرات بزرگ در پروفایل

این مورد نادر است، اما گاهی اوقات، تغییرات در نمایه می تواند پیوند یک پست مشترک را خراب کند و در نتیجه آن را از دسترس خارج کند. برای مشاهده این پست، از دوست خود بخواهید که پیوند را مجدداً به اشتراک بگذارد تا شما آن را مشاهده کنید.

سرورهای اینستاگرام از کار افتاده است

گاهی اوقات یک پست به دلیل از کار افتادن سرورهای اینستاگرام در دسترس نیست. در این مرحله باید منتظر بمانید تا سرورهای اینستاگرام دوباره فعال شوند.

جمع بندی

لیست بالا به شما کمک می کند تا مسائل مختلف و عمدتاً پیش پاافتاده ای را که از دسترسی شما به پست های موجود در DM خود محروم می کند و اینکه چگونه می توانید از آنها عبور کنید، درک کنید.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.