اقدام توقف اجباری چه تأثیری بر واتساپ دارد؟

واتس‌اپ، محبوب‌ترین برنامه پیام‌رسان است. این برنامه در زمانی عرضه شد که مردم به ارتباط در زمان واقعی نیاز داشتند تا بیشتر به هم متصل شوند. کافیست فقط شماره موبایل دوستان و خانواده‌تان را داشته باشید. و هان، شما می‌توانید مکالمات بی‌محدودی داشته باشید.”

اگرچه از چت کردن با مردم در واتس‌اپ لذت می‌برید، برنامه شما ممکن است با برخی مشکلات مواجه شود. در این موارد، برخی افراد تصمیم می‌گیرند واتس‌اپ را توقف اجباری کنند. اگر به این گزینه فکر می‌کنید، ممکن است خود را بپرسید: “توقف اجباری چه تأثیری بر واتس‌اپ دارد؟”

جواب سریع

هنگامی که واتس اپ را به اجبار متوقف کنید، برنامه در پس‌زمینه اجرا متوقف می‌شود و دیگر پیام‌هایی در آن دریافت نمی‌کنید. این به این دلیل است که برنامه تا زمانی که آن را دوباره باز نکنید، دیگر در گوشی شما فعال نیست.

توقف اجباری گزینه‌ای است که برای بسیاری از کاربران واتس‌اپ به عنوان گزینه‌ی اصلی شناخته می‌شود. کی می‌توانید از آن استفاده کنید و چه مزایایی دارد؟

در این راهنما پاسخ‌های این سوالات را خواهید آموخت. اینطوری می‌توانید در اسرع وقت به مکالمه هیجان‌انگیز خود بازگردید. همراه چیکاو باشید.

توقف اجباری چیست؟

برخی از برنامه‌ها به دلیل مزایای خود به نظر بی‌نقص می‌آیند، اما گاهی اوقات عمل ناقص یا نامنظمی از خود نشان می‌دهند. دقیقاً اینجاست که توقف اجباری (Force stop) به کار می‌آید. اصطلاح “توقف اجباری” زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که یک برنامه خاص دچار توقف در اجرای موثر می‌شود.

توقف اجباری به شما اجازه می‌دهد برنامه را بدون حذف داده‌های ذخیره‌شده در دستگاه خود مجدداً راه‌اندازی کنید. با این حال، داده‌های ذخیره‌نشده ممکن است درون برنامه حذف شوند. این گزینه باعث می‌شود برنامه توقف شده و بلافاصله پس از اجرای مجدد آن دوباره شروع به اجرا کند.

توقف اجباری برنامه معمولاً باعث حل مشکلات برنامه نامنظم می‌شود. با این حال، بسته به برنامه و اقداماتی که قبل از توقف ناموثر آن انجام داده‌اید، قبل از فشردن آن دکمه بهتر است دوباره دست به دستگاه بزنید. در غیر این صورت، ممکن است داده‌های ذخیره‌نشده خود را در برنامه از دست دهید.

Force stop (فورس استاپ) با واتساپ چه می کند؟

در کل، “توقف اجباری” از اجرای پس‌زمینه برنامه‌ها جلوگیری می‌کند. اما اثر این عمل در هر برنامه متفاوت است. در مورد واتساپ، توقف اجباری مانع دریافت هرگونه پیام، بروزرسانی یا اعلان از این برنامه می‌شود.

گزینه رفع مشکل توقف اجباری، حافظه برنامه را پاک می‌کند. این بدان معناست که برخی از کدهای داخلی برنامه که طی زمان انباشته شده‌اند، پاک می‌شوند و این ممکن است باعث کاهش سرعت عملکرد برنامه شود.

با انجام چنین عملی، دستگاه شما دیگر اطلاعاتی از برنامه ندارد و شما می‌توانید با باز کردن مجدد آن، برنامه را از ابتدا شروع کنید.

اگر نگران از دست دادن برخی اطلاعات هستید، نگران نباشید. توقف اجباری واتس‌اپ به این معنا نیست که برنامه حذف خواهد شد. تمام محتواهای به اشتراک گذاشته شده، گفتگوها، لیست‌های چت و دوستان شما در برنامه باقی می‌مانند. همچنین، وقتی مجدداً وارد برنامه شوید، تمام پیام‌ها و تماس‌های از دست رفته ارسالی را دریافت خواهید کرد.

با این حال، ممکن است برخی از داده‌ها را مشاهده نکنید. توقف اجباری واتساپ بهانه‌ای کامل برای دوری از برنامه بدون توضیح به مردم است. پس چگونه می‌توانید واتس‌اپ را توقف اجباری کنید؟

چگونه واتس اپ را به اجبار متوقف کنیم؟

توقف اجباری واتس‌اپ به نسبت به برنامه‌های دیگر به راحتی انجام می‌شود. مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

برنامه “تنظیمات” را در دستگاه پیدا کنید.

از لیست پایین بروید و بر اساس دستگاه خود، “برنامه‌ها”، “برنامه‌ها و نرم‌افزارها”، “مدیر برنامه‌ها” یا “برنامه‌ها و مجوزها” را انتخاب کنید.

روی “اطلاعات برنامه” یا “مدیر برنامه” کلیک کنید تا لیستی از برنامه‌های موجود در تلفن خود مشاهده شود.

در لیست پایین بروید یا به دنبال واتس‌اپ جستجو کنید. وقتی پیدا شد، روی آن کلیک کنید تا باز شود.

گزینه “توقف اجباری” را انتخاب کنید.

فقط دستگاه های اندروید!

توجه داشته باشید که این ویژگی «توقف اجباری» فقط در دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است.

نتیجه گیری

برنامه های موجود در تلفن شما ممکن است هر از چند گاهی بد رفتار کنند. واتس اپ یکی از آن برنامه هایی است که ممکن است به طور موثر از کار بیفتد. به این ترتیب، بسیاری از مردم تصمیم می گیرند آن را مجبور به توقف آن کنند.

توقف اجباری نیز در صورت استراحت از واتس اپ یک گزینه است. این راهنما به شما نشان داده است که فورس استاپ با واتس اپ چه می کند و چگونه می توانید از آن استفاده کنید.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.