چگونه می توان از قابلیت زمان‌بندی تماس گروهی واتساپ استفاده کرد؟

واتس‌اپ به زودی به عنوان یک رقیب مستقیم برای زوم تبدیل خواهد شد.  برای کسب اطلاعات بیشتر همراه چیکاو باشید.

واتساپ با آخرین نسخه آزمایشی (v2.23.17.7) اپلیکیشن اندروید خود، قابلیت زمان‌بندی تماس گروهی را اضافه کرده است. این ویژگی برای تماس‌های صوتی و تصویری نیز کار می‌کند. این قابلیت به افراد در یک چت گروهی کمک می‌کند تا یک تماس گروهی را برنامه‌ریزی کرده و همه شرکت‌کنندگان در گروه را در مورد آن آگاه سازد. این قابلیت همچنین برای شرکت‌کنندگان در تماس‌های گروهی راحت‌تر می‌کند با اضافه کردن یک پیام در موضوع چت به‌صورت پیامی با گزینه پیوستن به تماس.

آموزش زمان‌بندی تماس گروهی واتساپ

برای دسترسی به این ویژگی جدید، باید دکمه تماس را فشار دهید. پس از انجام این کار، واتساپ از شما خواهد پرسید که آیا می‌خواهید تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید. پس از انتخاب گزینه موردنظر، اپلیکیشن از شما خواهد پرسید که آیا می‌خواهید تماس گروهی را درحال حاضر برقرار کنید یا آن را زمان‌بندی کنید. پس از انتخاب گزینه زمان‌بندی، واتس‌اپ به شما اجازه خواهد داد که تاریخ و زمان تماس را انتخاب کنید. حالا تنها کافیست بر روی “ارسال” کلیک کنید، و واتس‌اپ پیامی را به گروه درمورد تماس ارسال خواهد کرد که دارای گزینه‌های “پیوستن به تماس” و “لغو” است.

آموزش زمان‌بندی تماس گروهی واتساپ - چیکاو

قابلیت زمان‌بندی تماس در واتس‌اپ به‌طرز مشابهی با پلتفرم‌های ارتباطات تجاری مانند Microsoft Teams، Webex و Zoom کار می‌کند، این ویژگی واتس‌اپ را به یک اپلیکیشن همه‌کاره تبدیل می‌کند. طبق اعلام وبتا اینفو، تنها تعداد کمی از افرادی که از آخرین نسخه آزمایشی استفاده می‌کنند، به این ویژگی جدید دسترسی دارند. با توجه به تاریخ عرضه ویژگی‌ها توسط واتس‌اپ، انتظار می‌رود که قابلیت زمان‌بندی تماس در چند ماه آینده برای عموم در دسترس قرار گیرد.

اخیراً، متا نیز قابلیت ارسال پیام‌های ویدیویی، اشتراک‌گذاری صفحه و استیکرهای آواتار متحرک را به اپلیکیشن اضافه کرده است. بنابراین، به‌نظر می‌رسد که شرکت می‌خواهد واتس‌اپ را به یک اپلیکیشن ارتباطات چندمنظوره برای کار و استفاده روزانه تبدیل کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.