ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره در آیفون و اندروید چگونه انجام می شود؟

اخیراً واتساپ ویژگی‌ای را عرضه کرده است که فرآیند شروع گفت‌وگو با کاربران دیگر را حتی زمانی که شماره آن‌ها به عنوان مخاطب ذخیره نشده باشد، آسان می‌کند. این قابلیت جدید، که در گوشی‌های هوشمند iOS و اندرویدی قابل استفاده است، به شما اجازه می‌دهد که با وارد کردن شماره تلفن آن فرد در اپلیکیشن، به راحتی یک گفت‌وگو با یک غریبه را آغاز کنید. قبلاً کاربرانی که نمی‌خواستند گفت‌وگویی با یک کاربر ناشناخته بدون ذخیره شماره آن‌ها به عنوان مخاطب آغاز کنند، باید از راه‌حل‌های مختلفی استفاده می‌کردند که یا مزاحم بودند یا نیازمند نصب اپلیکیشن دیگر. همراه چیکاو باشید.

ویژگی‌ای که توسط ردیاب ویژگی WABetaInfo شناسایی شده، توانایی شروع گفت‌وگو با کاربر ناشناخته را به تازگی در سرویس پیام‌رسان محبوب واتساپ (که متعلق به متا می‌باشد) عرضه کرده است. شما می‌توانید پس از به‌روزرسانی واتساپ از فروشگاه Google Play یا App Store شرکت اپل، به راحتی با وارد کردن شماره تلفن کاربر، از این ویژگی جدید استفاده کنید.

پیش از این، کاربران مجبور بودند یک برنامه شخص ثالث را دانلود کنند که یک چت جدید را در واتساپ آغاز می کرد، یا wa.me/ را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ می کردند و سپس شماره تلفن شخصی را که می خواستند با آنها تماس بگیرند، وارد می کردند. با این حال، این روش ها به اندازه آخرین ویژگی که به شما امکان می دهد از داخل برنامه چت را با یک غریبه شروع کنید، کاربر پسند نیستند.

اگر می خواهید شروع به استفاده از ویژگی جدید کنید، می توانید مراحل راهنمای زیر را دنبال کنید.

چگونه یک چت واتس اپ را با مخاطبین ناشناس شروع کنیم؟

  • به آخرین نسخه WhatsApp برای iOS یا Android بروزرسانی کنید.
  • WhatsApp را باز کنید و روی دکمه ضربه بزنید تا یک چت جدید شروع شود.
  • شماره ای را که می خواهید با آن چت کنید در نوار جستجو تایپ کنید.
  • به دنبال شماره لیست شده در بخش Not in your contacts بگردید و روی Chat ضربه بزنید.
  • اکنون می توانید یک مکالمه را با تایپ یک پیام و ضربه زدن روی دکمه ارسال شروع کنید.

با این تغییرات جدید، واتساپ تجربه کاربری را برای شروع ارتباط با افراد ناشناخته تا حد زیادی تسهیل کرده است و از مراحل پیچیده‌تر و زمان‌بر جلوگیری می‌کند.

امتیاز دهید
منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.