چگونه در روبیکا پاسخ کامنت را ببینیم؟ | ارائه 4 روش آسان و سریع

ما در این مقاله توضیحات کاملی راجع به روش های مختلف برای دیدن پاسخ کامنت ها در روبیکا داده ایم. با استفاده از این روش ها، می توانید به راحتی پاسخ هایی که دریافت کرده اید را مشاهده کنید و همچنین پاسخ هایی که به دیگران داده اید را بررسی کنید. این قابلیت بسیار مهمی است که به شما کمک می کند تا به صورت موثر با دوستان و همکاران خود در روبیکا ارتباط برقرار کنید و به درستی به پیام های آنها پاسخ دهید. همراه چیکاو باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل و گام به گام دیلیت اکانت روبیکا!

چگونه در روبیکا پاسخ کامنت را ببینیم؟

برای دیدن پاسخ به کامنت خود یا دیگران در روبیکا، به روش های زیر می توانید اقدام کنید:

روبیکا را اجرا کرده و به بخش روبینو بروید. سپس روی آیکون “قلب” کلیک کنید تا به بخش اعلان ها بروید. ممکن است که پاسخی که دریافت کرده اید در این بخش نمایش داده شود.

روی پستی که در آن کامنت داده اید، کلیک کنید تا پست باز شود. در زیر پست، می توانید تمامی کامنت ها و پاسخ ها را مشاهده کنید.

به صفحه پروفایل خود بروید و روی آیکون “سه نقطه” در بالای صفحه کلیک کنید. سپس گزینه “تنظیمات” را انتخاب کنید. در بخش “حریم خصوصی”، گزینه “تنظیمات کامنت” را پیدا کنید و به آن بروید. در اینجا، می توانید کامنت هایی که به پست های شما ارسال شده اند و پاسخ هایی که شما به دیگران داده اید را ببینید.

اگر شخصی به کامنت شما پاسخ داده است، شما باید به پست مربوطه بروید تا پاسخ را ببینید. به طور کلی، پاسخ ها در زیر کامنت اصلی قرار می گیرند.

3.5/5 - (4 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.