چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل روبیکا را چک می کنند؟ و هر آنچه باید بدانید!

مخفی کردن عکس پروفایل روبیکا چگونه انجام می شود؟ چک کردن پروفایل روبیکا و دیدن عکس های شما برای چه کسی امکان پذیر است؟ چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل روبیکا را چک می کنند؟ برای پاسخ به این سوالات همراه چیکاو باشید.

اگر شما هم در دسته افرادی قرار می گیرید که علاقه دارید متوجه شوید چه کسانی پروفایل حساب کاربری روبیکا شما را چک می کنند ادامه این مطلب را از دست ندهید. ما در ادامه به طور کامل این موضوع را بررسی خواهیم کرد. 

چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل روبیکا را چک می کنند؟

به صورت کلی شما نمی توانید متوجه شوید که چه کسانی عکس های پروفایل شما را تماشا کرده اند. در اصل هیچ کدام از شبکه های اجتماعی خارجی و پیام رسان های داخلی این امکان را ارائه نمی کنند. اگر به دنبال چنین امکانی در شبکه های اجتماعی مختلف هستید باید به شما بگوییم که هیچ روشی برای آن وجود ندارد. تنها در صورتی می توانید متوجه شوید که چه کسانی پروفایل روبیکا را چک می کنند که از طرف روبیکا API های کاربران منتشر شود.

در این بین ممکن است برخی از سایت ها و افراد ادعای چنین کاری را داشته باشند. توجه کنید که در پاسخ به سوال چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل روبیکا را چک می کنند؟ تنها یک جواب وجود دارد. امکان اینکه متوجه شویم چه کسانی پروفایل روبیکا را چک می کنند وجود ندارد. با این تفاسیر مراقب هک و کلاهبرداری افراد سودجو باشید.

مخفی کردن عکس پروفایل روبیکا چگونه انجام می شود؟

گرچه نمی توان فهمید که چه کسانی پروفایل روبیکا را چک می کنند اما می توان از آموزش مخفی کردن پروفایل روبیکا استفاده کرد. برای مخفی کردن پروفایل روبیکا مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه روبیکا را اجرا کنید. از نوار ابزار پایینی به بخش تنظیمات مراجعه کنید. سپس صفحه پیش رو را اسکرول کرده و وارد بخش حریم خصوصی و امنیت شوید.

مخفی کردن عکس پروفایل روبیکا - چیکاو

در منو جدید و در قسمت “حریم خصوصی” گزینه “نمایش عکس پروفایل من” را انتخاب کنید.

تنظیمات پروفایل روبیکا - چیکاو

اکنون می توانید مشخص کنید که چه کسانی عکس پروفایل شما را ببینند. گزینه “مخاطبین من” را انتخاب کرده و سپس تیک بالای صفحه را بزنید. با این کار تنظیمات پروفایل برای شما اعمال می شود.

با این روش ساده امکان مخفی کردن عکس پروفایل روبیکا برای کسانی که شماره شما را ندارد انجام می شود. اگر از این سوپر اپلیکیشن استفاده می کنید سری به مقاله چگونه در روبیکا پست ورقه ای بگذاریم؟ نیز بزنید. این مطلب نیز برای شما مفید خواهد بود.

جمع بندی

ما در این مقاله ضمن پاسخ به سوال چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل روبیکا را چک می کنند؟ درباره امنیت روبیکا صحبت کردیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد. در همین راستا شما را دعوت می کنیم تا مقاله امنیت روبیکا چگونه است؟ را نیز مطالعه نمایید.

نظرات و سوالات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

3.1/5 - (17 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.