چگونه بفهمیم در روبیکا بلاک شده ایم؟ | همه چیز درباره مسدود شدن در روبیکا

مسدود شدن در روبیکا یا بلاک کردن دیگران یکی از اقدامات مهم و کاربردی این سوپر اپلیکیشن است. توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی به منظور شخصی سازی حریم خصوصی این قابلیت را به کاربران ارائه می کنند. اهمیت بلاک کردن زمانی مشخص می شود که شما به راحتی بتوانید به مزاحمت افراد و شماره های ناشناس خاتمه دهید. پاسخ به این سوال که چگونه بفهمیم در روبیکا بلاک شده ایم را در این مقاله به طور کامل بررسی خواهیم کرد. شما می توانید برای بررسی بیشتر امنیت این اپلیکیشن به مقاله امنیت روبیکا چگونه است؟ مراجعه کنید. همراه چیکاو باشید.

چگونه بفهمیم در روبیکا بلاک شده ایم؟

برای اینکه متوجه شوید شخصی شما را در روبیکا بلاک کرده است یا نه به صفحه چت شخص مورد نظر مراجعه کنید. اگر پایین صفحه عبارت “امکان ارسال پیام وجود ندارد” را دیدید پس آن فرد شما را بلاک کرده است. 

عواقب مسدود شدن در روبیکا چیست؟

یکی از اقدامات امنیتی پیام رسان های مختلف برای حفظ حریم خصوصی، ارائه امکان بلاک کردن اسپم ها و مزاحمان است. از این رو شما می توانید با بلاک کردن افراد مختلف مزاحمت های آنها را مسدود کرده و امکان برقراری ارتباط را قطع نمایید. در واقع با مسدود شدن در روبیکا شما نمی توانید به فرد مورد نظر پیام دهید. در همین راستا و برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله “چگونه مخاطبین را در روبیکا پیدا کنیم؟” مراجعه کنید.

بلاک کردن در روبیکا چگونه انجام می شود؟

برای مسدود کردن یک شخص در روبیکا مراحل زیر را انجام دهید.

روبیکا را اجرا کرده و از طریق نوار دسترسی پایین صفحه به بخش “پیام رسان” بروید.

در این بخش میتوانید از طریق ذره بین بالای صفحه اسم فرد مورد نظر را سرچ کنید تا نام او را پیدا کنید. همچنین آیکون مداد پایین صفحه نیز شما را به لیست مخاطبانتان می رساند.

وارد صفحه چت شخص مورد نظر شوید. نام او را لمس کنید تا وارد صفحه مربوط به تنظیمات بیشتر و اطلاعات فرد شوید. در این صفحه آیکون سه نقطه بالای صفحه را لمس کنید.

بلاک کردن در روبیکا چگونه انجام می شود؟ - چیکاودر منو پیش رو گزینه مسدود کردن را انتخاب نمایید.

اکنون می توانید با انتخاب گزینه “باشه” فرآیند بلاک کردن در روبیکا را به اتمام برسانید. به همین سادگی شخص مورد نظر مسدود می شود.

توجه!

بعد از مسدود شدن در روبیکا شما می توانید پروفایل، نام کاربری، شماره و… شخص را ببیند. بلاک کردن در روبیکا تنها باعث می شود که امکان ارسال پیام برای شما فراهم نباشد. اگر نام و پروفایل شخص مورد نظر را نمی بینید یا نام شخص را به صورت “کاربر حذف شده” مشاهده می کنید، آن فرد دیلیت اکانت کرده است. برای آشنایی کامل با دیلیت اکانت این شبکه اجتماعی به مقاله حذف دائمی حساب روبیکا مراجعه نمایید.

3.6/5 - (19 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.