چگونه بفهمیم شخصی در روبیکا شماره ما را دارد؟

اگر پرسش “از کجا بفهمیم در روبیکا چه کسانی شماره ما را دارند” ذهن شما را نیز در گیر کرده است تا انتهای این مطلب آموزشی همراه چیکاو باشید.

به صورت کلی باید گفت که متأسفانه، در روبیکا امکان بررسی اینکه کدام کاربران دارای شماره تلفن شما هستند، وجود ندارد. این قابلیت به منظور حفاظت از حریم خصوصی کاربران و جلوگیری از سوء استفاده از اطلاعات شخصی تعبیه شده است.

روبیکا یک پلتفرم ارتباطی است که کاربران می‌توانند به صورت آنلاین با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، پیام بفرستند و بات‌ها را به عنوان ربات‌های مکالمه‌ای استفاده کنند. در این پلتفرم، حفاظت از حریم خصوصی کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل تیم آن تلاش می کنند تا اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن به صورت محرمانه و با رعایت قوانین حفظ حریم خصوصی کاربران نگهداری شود.

در شبکه های اجتماعی دیگری مانند واتساپ، تلگرام و… روش هایی برای اینکه بدانید چه کسانی شماره شما را ذخیره کرده اند وجود دارد. اما این شبکه اجتماعی ایرانی این قابلیت را به شما ارائه نمی کند.

توجه داشته باشید که اهمیت امنیت و حفاظت از حساب کاربری خود را به خوبی درک کنید و از رمزعبور قوی و منحصر به فرد استفاده کنید. همچنین، باید مطمئن شوید که اطلاعات حساب کاربری خود را با دیگران به اشتراک نمی‌گذارید و از بات‌ها و برنامه‌های قابل اعتماد استفاده می‌کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. اسماعیل خوش بین می گوید

    سلام علیکم. خسته نباشید.
    بروز رسانی روبیکا روبیکا برای من انجام نمیشود، نمیدانم چرا؟
    ضمن اینکه یک بار در داخل گوشی خودم تغییر شماره اعمال کردم از قسمت تنظیمات حساب کاربری خودم، داخل گوشی دو سیم کارته خودم، بدون مشکل انجام شد، چند روز بعد مجدداً خواستم به شماره قبلی برگردانم پیامبر داد که بعد از گذشت ۱۰ روز امکان دارد، الآن نزدیک یک ماه شده ولی باز هم هیچی به هیچی.
    اگر راهنمایی بفرمایید بسیار سپاسگزار میشم.

  2. امیر می گوید

    چرا آموزش نداد فقط حرف زد و گفت این کار در ایران در دسترس نیست 😐😢