لینک پست روبیکا کجاست؟ چگونه آن را کپی کنیم؟

لینک پست روبیکا کجاست؟ چگونه می توان از طریق لینک، پست های روبیکا را به اشتراک گذاشت؟ چرا نمی توانیم در روبیکا پست بزاریم؟ برای یافتن پاسخ این پرسش های مهم تا انتهای این مطلب همراه چیکاو باشید.

همانطور که می دانید سوپر اپلیکیشن روبیکا امکانات مختلفی را به کاربران ارائه می کند. این برنامه مانند مسنجر محبوب تلگرام امکان ایجاد کانال و همچنین مانند شبکه اجتماعی معروف اینستاگرام امکان ایجاد صفحه را به کاربران می دهد. آن بخش از روبیکا که از نظر رابط کاربری و کارایی مشابه تلگرام است، روبینو نام دارد.

شما در روبینو می توانید صفحه شخصی یا کاری ایجاد کنید و تنظیمات مختلفی را برای آن اعمال نمایید. ما در این مطلب قصد داریم تا به سوال مهم زیر پاسخ دهیم:

  •   لینک پست روبیکا کجاست؟

برای آشنایی بیشتر با این سوپر اپلیکیشن و بررسی سوالات بالا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در همین راستا شما را دعوت می کنیم تا مقاله چگونه مخاطبین روبیکا را پیدا کنیم؟ را نیز مطالعه نمایید.

لینک پست روبیکا کجاست؟

برای پیدا کردن لینک پست روبیکا مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه روبیکا را اجرا کرده و به بخش روبینو بروید.
  • در این قسمت به هر پستی که می خواهید لینک آن را پیدا کنید، مراجعه نمایید.
  • سه نقطه تنظیمات کنار پست را بزنید.

  • اکنون می توانید در منو باز شده گزینه کپی کردن لینک را انتخاب کنید.

چگونه لینک را کپی کنیم؟

برای کپی کردن لینک پست در روبیکا از سه نقطه کنار آن گزینه “کپی کردن لینک” را انتخاب نمایید. اگر روبیکا برای شما اجرا نمی شود به پست “دلیل بالا نیامدن روبیکا” مراجعه کنید.

جمع بندی

کپی کردن لینک در روبیکا برای پست های ورقه ای، عکس و ویدئو کاملا مشابه روش گفته شده در همین مقاله است. بنابراین و به کمک این آموزش شما می توانید لینک هر پستی را که بخواهید کپی کنید. بسیار خرسندیم که در مقاله آموزشی ” لینک پست روبیکا کجاست؟” با ما همراه بودید. چنانچه این مطلب را دوست داشتید مقاله حذف دائمی اکانت روبیکا را نیز مطالعه نمایید.

نظرات و سوالات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

2/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. فاطمه می گوید

    قبلا کپی لینک بود ولی الان نیست . من فروشگاه دارم و دربه در دنبال کپی لینک پست میگردم برای استوری گذاشتن ولی نیست که نیست