خروج از ایتا و ایتا وب چگونه انجام می شود؟

خروج از ایتا و دور شدن از فضای این پیام رسان  یکی از نیاز های اساسی کاربران است. در واقع ممکن است که شما با چند دستگاه مختلف به اکانت خود دسترسی داشته باشید و اکنون بخواهید نشست های فعال ایتا را غیر فعال کنید. همچنین احتمال دارد که به دلیل تبلیغ های این شبکه اجتماعی بخواهید از اکانت خود خارج شوید. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم تا مقاله چگونه تبلیغات ایتا را حذف کنیم؟ را مطالعه نمایید.

به هر حال، اگر قصد دارید در شرایطی که تمامی اطلاعات حساب کاربری شما محفوظ بماند، برای مدتی از این پیام رسان فاصله بگیرید تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

توجه داشته باشید که خروج از ایتا با دیلیت اکانت آن تفاوت دارد. در این مطلب ما به شما آموزش می دهیم که چگونه برای مدتی کوتاه از حساب کاربری خود خارج شوید و هر زمان که خواستید دوباره وارد برنامه شوید. اما در ماقله مربوط به  دیلیت اکانت ایتا  در باره اینکه تمامی اطلاعات و داده های شما بعد از حذف حساب پاک خواهد شد و حساب کاربری تان از دسترس خارج می شود صحبت کردیم. 

آموزش نحوه خروج از ایتا

خارج شدن از حساب کاربری ایتا در تمامی دستگاه ها امکان پذیر بوده و به ساده می باشد. برای اینکه مدتی از ایتا فاصله گرفته و دوباره بدون مشکل و نیاز به نصب به تمامی داده های خود دسترسی داشته باشید می توانید از حساب خود Log Out کرده و مجددا لاگین کنید. ابتدا آموزش خارج شدن از حساب کاربری در موبایل را خدمت شما ارائه کرده و سپس به آموزش نحوه خروج از ایتا در کامپیوتر می پردازیم.

نحوه خروج از ایتا در موبایل

  • برنامه ایتا را اجرا کرده و به بخش تنظیمات مراجعه کنید.
  • سه نقطه بالای صفحه را لمس کرده تا منو جدید به شما نمایش داده شود.

  • در منو باز شده گزینه Log Out را انتخاب نمایید.

نحوه خروج از ایتا در موبایل - چیکاو

نحوه خروج از ایتا در کامپیوتر

آموزش خروج از ایتا وب نیز دقیقا مشابه نسخه موبایل است. برای این کار تنها کافی است تا مراحل زیر را به دقت انجام دهید.

  • از آیکون سه خط بالای صفحه وارد بخش تنظیمات شوید.
  • در منو Setting آیکون سه نقطه بالای صفحه را انتخاب نمایید.

آموزش لاگ اوت ایتا - چیکاو

  • در بین گزینه های پیش رو، روی گزینه Log Out کلیک کنید.

نحوه خروج از ایتا در کامپیوتر - چیکاو

  • برای تایید خروج از ایتا وب در پاسخ به سوال پرسیده شده مجددا گزینه Log Out را انتخاب کنید.

سوالات متداول

تفاوت log out با delete account چیست؟

همان طور که پیش تر و در ابتدای مقاله گفته شد فضای ابری ایتا تا زمانی که حساب کاربری شما فعال باشد از تمامی اطلاعاتتان پشتیبانی می کند. زمانی که شما تصمیم می گیرید از حساب خود خارج شوید اطلاعات شما روی فضای ابری ایتا باقی می ماند. اما زمانی که دیلیت اکانت می کنید اطلاعات شما برای همیشه از دسترس خارج شده و بازیابی نخواهد شد. در همین راستا به شما پیشنهاد می کنیم تا مقاله “بازیابی اکانت حذف شده ایتا” را مطالعه نمایید.

آیا خروج از ایتا اطلاعات حساب کاربری ما را پاک می‌کند؟

خیر. تمامی اطلاعات در فضای ابری ایتا باقی می ماند. بنابراین با ورود مجدد به ایتا به تمامی گروه ها، کانال ها، چت ها و… خود دسترسی خواهید داشت.

خروج از حساب کاربری یعنی چه؟

حساب کاربری در واقع با عضویت شما در یک سرویس آنلاین، شبکه اجتماعی و… ساخته می شود. هر کاربری ضمن استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف برای خود پروفایل ساخته و با آن پروفایل شناسایی می شود. بنابراین خروج از حساب کاربری ایتا به معنای خارج شدن از پروفایل شما می باشد.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم تا تمام اطلاعات لازم و موجود برای خروج از ایتا را به شما آموزش دهیم. هم اکنون که با نحوه خروج از ایتا در کامپیوتر و موبایل آشنا شده اید اگر سوالی در این زمینه دارید حتما در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. متشکریم که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید.
4.6/5 - (5 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. مهدی می گوید

    بعداز LOGOUT چگونه می توان وارد ایتا شد

  2. سعیده می گوید

    سلام من اشتباهی بجای نصب برنامه ایتا رو لب تاپم روی خود گوگل نصب کردم نمیدونم چطوری حذف نصب بزنم یعنی گوگل سایت ایتا که باز میکنم کل اطلاعات من میاد بالا چکار کنم که حذف نصب بشه ممنونم