همه چیز درباره اینکه چگونه تبلیغات ایتا را حذف کنیم؟

چگونه تبلیغات ایتا را حذف کنیم؟ آیا می توان تبلیغات ایتا را لغو کرد؟ برای پاسخ به این پرسش مهم تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

همه چیز درباره تبلیغات ایتا

امروزه اینترنت شبکه های اجتماعی مختلف را به بستر بسیار مناسبی تبدیل کرده که به کمک آن می توان به امکانات فوق العاده ای دسترسی داشت. شبکه های اجتماعی به دلیل همگانی بودن تبدیل به پلتفرم هایی برای کسب درآمد شده اند.

تبلیغات در ایتا هنر استفاده از اینترنت برای کسب درآمد هر چه بیشتر از این پیام رسان است. در اصل تبلیغات به شما کمک می کند تا مشتری و مخاطب را متقاعد کنید تا محصول شما را خریداری کرده یا از خدمات و آموزش های شما استفاده کنند.در واقع تبلیغات مانند سوخت برای ماشین می ماند. همانطور که اتومبیل شما بدون سوخت حرکت نمی کند کسب و کار شما نیز بدون تبلیغات پر سود نخواهد بود.

در دنیای امروز و با ارائه اینترنت برای اقشار مختلف، رقبا در شبکه های اجتماعی نیاز به تبلیغ دارند تا محصول و خدمات خود را به مشتریان بیشتری عرضه کنند. بنابراین تبلیغات در فضای مجازی بسیار با اهمیت می باشد.

پیام رسان داخلی ایتا با بیش از 10 میلیون نصب فعال بستر مناسبی برای ایجاد کسب و کار است. شما می توانید برای فروش محصول، دوره آموزشی و ارائه خدمات در این شبکه اجتماعی، به دو روش زیر تبلیغات انجام دهید:

  • تبلیغات گسترده ایتا
  • تبلیغات در کانال ها و گروه ها

ما پیش از این در مقاله ایتا چیست؟ درباره تبلیغات این شبکه اجتماعی صحبت کردیم. به نظر شخصی بنده درج تبلیغات ایتا در صفحه اصلی تجربه کاربری دلنشینی ایجاد نمی کند. شبکه های اجتماعی موفق جهانی برای بهبود توسعه کاربری تمامی تبلیغات اپلیکیشن خود را حذف کرده اند. با این تفاسیر به نظر شما تبلیغات سراسری ایتا نقطه قوت این پیام رسان است یا نقطه ضعف؟!

چگونه تبلیغات ایتا را حذف کنیم؟

همانطور که می دانید در این پیام رسان بومی بالای صفحه اصلی، قسمت تنظیمات گروه، بخش هشتگ ها و… جایگاه تبلیغات تعبیه شده است. اگر مشاهده تبلیغات برای شما آزار دهنده است با روش زیر می توانید تبلیغات ایتا را مسدود کنید:

  •  برنامه ایتا را باز کرده و اجرا نمایید.
  • در بخش تنظیمات به گزینه حریم خصوصی و امنیت مراجعه کنید.
  •  گزینه مسدود کردن تبلیغات را فعال نمایید.

لغو تبلیغات ایتا - چیکاو

لغو تبلیغات ایتا به سادگی و با روش بالا قابل انجام است. غیر فعال کردن تبلیغات در این پیام رسان تا حدودی رابط کاربری بهتری را به مخاطبان ارائه می کند. با این حال اگر قصد حذف حساب کاربری خود را دارید به مقاله دیلیت اکانت ایتا مراجعه کنید.

جمع بندی

ما در این مطلب سعی کردیم تا تمام آموزش های موجود برای حذف تبلیغات در پیام رسان ایتا را به شما ارائه دهیم. برخی کانال ها وجود دارند که علی رغم مفید بودن محتوا هایشان به دلیل تبلیغات زیاد خسته کننده می شوند. به هر حال اگر تصمیم دارید بدون دیلیت اکانت برای مدتی از این پیام رسان فاصله بگیرید مقاله خروج از ایتا را مطالعه نمایید. متشکریم که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. سوالات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
3.2/5 - (9 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. مشتری می گوید

    تبلیغاتش بسته ولی ناگهانی کانالها میاد که متصل بشیم خیلی مزاحمت ایجاد کرده.

  2. ن.ح می گوید

    متاسفانه این روش فایده ای نداره و همچنان پیج ها و کانال های تبلیغاتی در بالای تمام کانال های شخصی نمایش داده میشن که واقعا اعصاب خوردکن هستند اگه مجبور نبودم اصلا نصب نمی کردم پیام رسان افتضاحیه

    1. . می گوید

      آره