بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه برای اندروید کدام است؟

مقدمه

بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه، به یک سری برنامه های خاص گفته می شوند که قدرت بالایی دارند. مسلما در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از طرح ها و ساختار های مختلف این برنامه ها در دنیا موجود است. برخی از آنها پولی بوده و برخی از آنها هم به صورت رایگان در بازار عرضه می شوند. امروز ما قصد داریم تا یک لیست جامع از انواع این برنامه ها را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم به دنبال ضبط مکالمه یا ضبط تماس در گوشی اندرویدی خود هستید، ادامه مقاله امروز چیکاو را از دست ندهید.

اولین برنامه ضبط مکالمه، Automatic Call Recorder

اولین برنامه ای که در این مقاله ما قصد داریم تا به آن اشاره کنیم، Automatic Call recorder است. این نرم افزار قوی و با ارزش هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی در بازار عرضه می شود. البته که مشخص کردن بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه یک کار سخت به حساب می آید. ولی، این برنامه خیلی راحت در دسته بهترین بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه قرار می گیرد. در صورت لزوم شما می توانید اشتراک پرمیوم آن را فقط با 7 دلار تهیه نمایید.

برنامه ضبط مکالمه، Automatic Call Recorder - چیکاو

این نرم افزار شاید یکی از محبوب ترین برنامه های موجود در اندروید به حساب بیاید. این نرم افزار تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قوانین گوگل پلی قرار گرفت. ولی، همچنان به خوبی کار کرده و برای شما مشکل خاصی را به وجود نمی آورد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار که جزو بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه به حساب می آید، مکالمات خود را بر روی سرور های کلود هم آپلود کنید.

دومین برنامه ضبط مکالمه، Automatic Call Recorder by recorder & smart apps

این برنامه قوی و با ارزش، می تواند قدرت بالایی هم داشته باشد. جالب است بدانید Automatic Call Recorder by recorder & smart apps هم مثل دیگر برنامه موجود در لیست ما هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی در بازار عرضه می شود. شما با خیال راحت می توانید نسخه پرمیوم یا نسخه عادی آن را تهیه کنید. عملکرد کلی آن، مثل برنامه Automatic Call Recorder می باشد. ولی، کمتر شناخته شده و محبوبیت آن هم کمتر می باشد. خیلی راحت به شما اجازه ضبط مکالمات را داده و شما با خیال راحت می توانید با استفاده از دیکود های مختلف، از تماس ضبط شده خروجی بگیرید. همچنین از مکالمات درون سرور کلود خود این نرم افزار بکاپ می گیرد. در نتیجه، بازدهی بالایی دارد.

نرم افزار Blackbox Call Recorder

این برنامه که می تواند قدرت بالایی داشته باشد، کمی از دیگر نرم افزار های موجود در لیست Blackbox Call Recorder قوی تر است. این نرم افزار به صورت تخصصی در زمینه ضبط مکالمات کاربرد دارد. یک لیست بزرگ و مهم از امکانات مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شاید یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این نرم افزار، همین لیست مربوط به کاربرد های این برنامه باشد. شما می توانید این نرم افزار را قفل کنید و امنیت آن را چند برابر نمایید.

نرم افزار Blackbox Call Recorder - چیکاو

 البته، بر خلاف دیگر نرم افزار ها، این برنامه از هر دو سیمکارت پشتیبانی کرده و در این زمینه هم جای نگرانی وجود ندارد. این نرم افزار یک ماه رایگان به شما فرصت استفاده می دهد و پس از تمام شدن مدت زمان رایگان، 1 دلار در هر ماه از شما هزینه می گیرد. البته، اگر شما از این برنامه زیاد استفاده می کنید، پرداخت یک دلار به ازای هر ماه برای این برنامه موجود در لیست بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه هزینه خیلی زیادی نیست.

چهارمین برنامه ضبط مکالمه، Boldbeast Call Recorder

این نرم افزار قوی و با ارزش، شاید یکی از قدیمی ترین برنامه هایی باشد که شما می توانید از آن استفاده نمایید. بسته به گوشی و شرایط شما، این نرم افزار یا به خوبی کار می کند یا اینکه اصلا کار نمی کند. در نتیجه، این برنامه ضبط تماس، حد وسط ندارد. جالب است بدانید که شما می توانید نتایج گوگل پلی را در مورد این برنامه بررسی کنید و مطمئن شوید که این برنامه ضبط مکالمه برای شما مناسب است.

 البته، این نرم افزار خیلی خوب ساخته شده و عملکرد مناسبی دارد. شما می توانید آن را به صورت دستی هم تنظیم کنید. اگر شما قصد دارید تا از این برنامه بر روی نسخه های جدیدتر اندروید استفاده کنید، باید دستگاه خود را روت کنید. روت کردن دستگاه باعث می شود تا این نرم افزار به قابلیت های مورد نظر دسترسی داشته باشد. دقیق تر بخواهیم بگوییم، برای استفاده از این نرم افزار در اندروید 9 به بعد شما باید از تکنیک های روت استفاده کنید.

پنجمین نرم افزار، Call Recorder Automatic

این نرم افزار قوی و با ارزش، شاید یکی از مهم ترین برنامه هایی باشد که شما می توانید آن را در لیست بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه مشاهده کنید. این برنامه ضبط تماس اندروید، به صورت رایگان در بازار عرضه می شود ولی، در صورت لزوم شما می توانید نسخه پرمیوم را با قیمت 5 دلار تهیه کنید.

این برنامه خوب کار می کند ولی اگر شما قصد دارید تا صدای دو طرف را به خوبی ضبط کنید، باید تماس را بر روی اسپیکر قرار دهید. رابط کاربری ساده و جذاب این محصول، باعث شده است تا کار با آن خیلی راحت شود. در نتیجه، شما بدون هیچگونه مشکل خاصی می توانید از این برنامه ضبط مکالمه استفاده کنید.

شما می توانید تماس ها را ضبط کنید و آنها را دسته بندی نمایید. در نتیجه، پنجمین برنامه موجود در لیست بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه شاید بهترین گزینه برای افرادی باشد که به دنبال یک نرم افزار با قابلیت های مربوط به مرتب کردن هستند. حتی شما می توانید آن را در هر محلی که دوست دارید سیو کنید. البته امروزه امتیاز های این نرم افزار کمی پایین آمده است. چرا که از اندروید 9 به بعد، اجازه ضبط مکالمات را به کاربران اندروید نمی دهد.

در نتیجه، کاربران باید گوشی را روت کنند وگرنه برنامه هایی مثل این برنامه به خوبی درون گوشی آنها کار نکرده و با مشکلات متعددی روبرو خواهد شد. ولی همانطور که گفتیم، روت کردن گوشی می تواند نتایج مختلفی را به همراه داشته باشد. اصلی ترین نتیجه این کار، از بین رفتن و نقض شدن گارانتی گوشی شما می باشد. پس بهتر است که در ابتدا مطمئن شوید که برنامه با گوشی شما سازگاری دارد.

منبع androidauthority
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.