آموزش روت گوشی سامسونگ فقط با چند کلیک ساده

آموزش روت گوشی سامسونگ

همه افرادی که به تازگی با دنیای تکنولوژی پیشرفته آشنا شده اند، به دنبال آموزش روت گوشی سامسونگ هستند. این آموزش، می تواند به شما کمک کند تا به فایل های سیستمی گوشی خود دسترسی داشته باشید. روت کردن می تواند مزایا و معایب نسبتا زیادی را داشته باشد. در نتیجه، شما باید شرایط خود را بسنجید و سپس نسبت به روت کردن اقدام کنید. جالب است بدانید که در حال حاضر روش های زیادی برای بکارگیری در آموزش روت گوشی سامسونگ وجود دارد. ولی، ما قصد داریم تا یک روش سریع، صحیح و ساده را به شما آموزش دهیم تا مشکل خاصی برای شما به وجود نیاید. در این آموزش ما از اودین استفاده می کنیم. پس با چیکاو همراه باشید.

روت کردن چیست

دیگر اکثر کاربران گوشی های اندرویدی با کلمه روت آشنا هستند. روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی ریشه ای به اطلاعات موجود درون گوشی. هنگامی که شما وارد تنظیمات گوشی موبایل خود می شوید، قدرت دسترسی ابزار های مختلفی را دارید ولی، این ابزار ها توسط خود تولید کننده تعیین شده اند. روت کردن می تواند به شما قدرت مدیریت کل گوشی را بدهد. یعنی شما می توانید گوشی را همانطور که دوست دارید تنظیم نمایید. در نتیجه، باید خیلی مراقب باشید. برای روت کردن، هر فرد می تواند یک دلیل خاص داشته باشد.

شاید در گوگل پلی و برخی از فروشگاه های مربوط به اندروید، برنامه هایی که به روت نیاز دارند را مشاهده کرده باشید. در صورتی که شما گوشی خود را روت کنید، بازدهی بالاتری را از این اپلیکیشن ها دریافت می کنید. مثلا، نرم افزار های مربوط به ریکاوری یکی از برنامه هایی هستند که به روت نیاز دارند. در صورتی که شما آموزش روت گوشی سامسونگ را دنبال کنید، می توانید بازدهی بالاتری را از این نرم افزار ها به دست آورید.

  • همانطور که می دانید ما در این مقاله قصد داریم تا تمام باید ها و نباید های روت گوشی سامسونگ را به شما توضیح دهیم. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره “ریکاوری گوشی سامسونگ” و همچنین “راه اندازی اولیه گوشی سامسونگ” داشته باشید، به مقالات گفته شده سر بزنید.

خطرات روت کردن گوشی سامسونگ

قبل از رسیدن به آموزش روت گوشی سامسونگ، بیایید روت کردن را بررسی کنیم و ببینیم که چه ضرر هایی برای گوشی دارد. قبل از روت کردن گوشی، شما باید بدانید که گارانتی باطل می شود. در نتیجه، اگر شما هم یک گوشی با گارانتی دارید، مراقب باشید و این کار را انجام ندهید تا با مشکل خاصی مواجه نشوید. قبل از آموزش روت گوشی سامسونگ ما باید به شما بگوییم که روت کردن ممکن است که اطلاعات داخلی شما را از بین ببرد. یعنی ممکن است که هارد شما به طور کامل ریست شود. در نتیجه، شما باید مراقب باشید. بهتر است که قبل از روت کردن از اطلاعات گوشی خود بکاپ بگیرید.

آموزش روت گوشی سامسونگ ایمن نمی باشد. ما دقیقا به صورت صد در صد نمی توانیم به شما بگوییم که هیچ آسیبی به گوشی شما وارد نمی شود. بر اثر یک اتفاق کوچک ممکن است که گوشی شما برابر با یک تکه آجر شود. در نتیجه، شما باید با دقت تصمیم بگیرید تا مشکل خاصی برای شما پس از آموزش روت گوشی سامسونگ به وجود نیاید. در صورتی که مراحل به درستی انجام نشوند، امکان خراب شدن گوشی شما وجود دارد.

چگونه گوشی سامسونگ را روت کنیم؟ - چیکاو

آماده سازی موبایل برای روت

برای آماده سازی گوشی در ابتدا شما باید تنظیمات موجود بر روی گوشی را باز کنید. سپس شما باید به قسمت درباره گوشی بروید و بیلد نامبر را پیدا کنید. در مرحله بعد شما باید 7 بار بر روی بیلد نامبر ضربه بزنید تا گزینه Developer options برای شما پدیدار شود. حال به دکمه عقب ضربه بزنید و وارد Developer option شوید. بر روی قسمت Usb Debugging  کلیک کنید. تیک گزینه oem unlock  را بزنید. حال گوشی شما آماده است. شما می توانید مراحل مربوط به آموزش روت گوشی سامسونگ را انجام دهید.

آموزش روت گوشی سامسونگ با استفاده از وان کلیک روت

وان کلیک روت یک برنامه قوی به حساب می آید که به روت کردن گوشی شما کمک می کند. برای کار با وان کلیک روت فقط شما به چند مرحله ساده نیاز دارید.

  • در ابتدا باید وات کلیک روت را دانلود کنید.
  •   سپس شما باید آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و گوشی را با استفاده از یک کابل یو اس به کامپیوتر متصل نمایید.
  • در مرحله بعد شما باید Usb Debugging را فعال کنید.
  •   حال بر روی گزینه Root now موجود درون برنامه کلیک کنید تا گوشی شما به طور کامل روت شود.

آموزش روت گوشی سامسونگ - چیکاو

آموزش روت گوشی سامسونگ با استفاده از وان کلیک روت در اینجا به پایان می رسد. این راه به شدت سریع بوده و می تواند احتمال خطای کمی داشته باشد چرا که وان کلیک روت همه چیز را اتوماتیک انجام می دهد. ولی، در صورت لزوم شما می توانید از اودین هم استفاده کنید.

آموزش روت گوشی سامسونگ با استفاده از اودین

اودین یکی از برنامه هایی است توسط خود سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از اودین شما می توانید گوشی خود را به طور کامل فلش کنید. این روش، به اطلاعات فنی و دقیق بالایی نیاز دارد. در نتیجه، اگر شما یک تکنسین یا مهندس کامپیوتر نیستید، بهتر است که از این روش استفاده نکنید. در اولین مرحله، همچون آموزش قبل شما باید گوشی خود را آماده کنید. در صورتی که حالت دیباگینگ فعال شد، میتوانید از مراحل زیر استفاده کنید.

همه چیز درباره روت گوشی سامسونگ - چیکاو

  •       مدل گوشی سامسونگ را تایید کنید.
  •       تنظیمات را باز کنید و وارد درباره موبایل شوید. سپس مدل نامبر و اسم دستگاه را تایید کنید.
  •       حال نسخه اندروید و بیلد نامبر را بررسی کنید.
  •       حالا باید اودین 3 و فایل روت بر اساس مدل گوشی، بیلد نامبر و نسخه اندروید را دانلود کنید.
  •       بعد از دانلود کردن فایل روت، درون یک پوشه استخراج کنید.
  •       حال گوشی سامسونگ را به حالت دانلود ببرید.
  •      برای ورود به حالت دانلود باید گوشی را خاموش کنید. سپس دکمه های پاور، هوم و کم کردن صدا را نگه دارید.
  •      هنگامی که شما یک صفحه را مشاهده کردید، انگشتان خود را رها کنید و زیاد کردن صدا را فشار دهید.
  •       حال اودین 3 را باز کنید و گوشی را به کامپیوتر متصل نمایید.
  •       وقتی که گوشی دقیق به کامپیوتر متصل شد، یک خط جدید در لاگ نوشته می شود.
  •       بر روی دکمه AP کلیک کنید و به دنبال فایل روت خود بگردید.
  •       وقتی که فایل روت را انتخاب کردید استارت کنید تا فرآیند ها شروع شوند.
  •     هنگامی که در اودین علامت pass آمد یعنی روت کردن گوشی شما به پایان رسیده است. در نهایت گوشی به صورت اتوماتیک ریستارت می شود.
منبع techmaniya
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.