گوشی ویوو تی ۱ مجهز به ۵ جی بیش از ۴۰۰۰۰۰ امتیاز در بنچمارک های ان تو تو  کسب کرد

ویوو قرار است گوشی هوشمند ویوو تی ۱ مجهز به ۵جی ( Vivo T1 5G) را در 9 فوریه (۲۰ بهمن ماه جاری) در هند عرضه کند. این اولین گوشی سری T در بازار هند خواهد بود و قرار است در آینده جایگزین سری Y شود. اکنون، قبل از معرفی این گوشی، این دستگاه در بنچمارک های ان تو تو ( AnTuTu) ظاهر شده است که امتیاز قابل توجهی را نشان می دهد. همراه چیکاو باشید.

نتیجه امتیازات بنچ مارک ان تو تو اولین بار توسط Mukul Sharma به اشتراک گذاشته شد و نشان می‌دهد که این دستگاه بیش از ۴۰۰۰۰۰ امتیاز کسب می‌کند. این گوشی هوشمند تست ان تو تو را با امتیاز چشمگیر 410072 پشت سر گذاشته است.

این دستگاه به ترتیب دارای 122481 و 101345 نقطه در بخش CPU و GPU است. این امتیاز قابل توجه ان تو تو  به لطف پردازنده ای که شایعه شده به دست آمده است که گفته شده پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام پلتفرم موبایل ( Qualcomm Snapdragon 695 SoC) که یک تراشه میان رده اما از آخرین تراشه های تولیدی کوالکام است در داخل بدنه این گوشی هوشمند جای گرفته است.

پنل پشتی و صفحه نمایش گوشی ویوو تی ۱ مجهز به ۵ جی - چیکاو

جدا از این، گوشی ویوو تی ۱ مجهز به ۵جی در حال حاضر در بازار چین موجود است. اما قبل از شروع به جستجوی مشخصات آن، توجه داشته باشید که دستگاهی که در بازار هند قرار است عرضه شود مشابه این دستگاه که در بازار چین عرضه شده نخواهد بود. زیرا همان طور که در بالا ذکر شد، مدل هندی از تراشه اسنپدراگون 695 و مدل چینی دارای پردازنده ی اسنپدراگون 778جی در داخل بدنه خود استفاده می کند، بنابراین این دو گوشی هوشمند، می توان گفت که تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند.

بازار هند بازاری گسترده است اما بیش از آن که گوشی های هوشمند پرچمدار در میان کاربران هندی با استقبال گرم رو به رو شوند، این گوشی های میان رده با برچسب قیمتی رقابتی هستند که در این بازار جولان می دهند و با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند. برچسب قیمتی به همراه امکانات و قابلیت های یک گوشی در این بازار حرف اول را برای خریداران می زند، بنابراین جای تعجب نیست که برندهای مختلف سعی می کنند گوشی های میان رده ی خود را با قابلیت ها و امکانات بیشتر نسبت به رقبا در این بازار عرضه کرده و برای جلب نظر خریداران نیز قیمت های خود را نسبت به رقبا کاهش دهند.

گوشی هوشمند ویوو تی ۱ مجهز به ۵جی در بازار هند در حدود محدوده قیمت 20000 روپیه (در حدود 268 دلار آمریکا) قیمت خواهد داشت که طبق شایعات این گوشی با چنین برچسب قیمتی وارد بازار هند می شود. در هند، اکثر گوشی ها احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 695 عرضه می شوند. با این اوصاف، به نظر می رسد ویوو با استفاده از تراشه ای کاملا متفاوت، قصد دارد که این گوشی را برای رقابت با گوشی های مشابه در بازار هند عرضه کند.

گوشی ویوو تی ۱ مجهز به ۵ جی آبی- چیکاو

در حال حاضر، گوشی هوشمند موتو جی ۷۱ مجهز به ۵جی موتورولا ( Moto G71 5G) که از تراشه اسنپدراگون 695 در بطن خود استفاده می کند، در این بازار در دسترس کاربران قرار دارد. علاوه بر این گوشی، می توان از گوشی ریلمی 9 پرو (Realme 9 Pro) نیز به عنوان یک گوشی میان رده ی دیگر با چنین برچسب قیمتی نام برد که قرار است در این ماه با همان تراشه در این بازار عرضه شود. گوشی موتورولا موتو جی ۷۱ مجهز به ۵جی قیمتی معادل 18999 روپیه (در حدود 254 دلار) دارد و انتظار می‌رود گوشی ریلمی ۹ پرو نیز بالاتر از ۱۵۰۰۰ روپیه (۲۰۱ دلار) در بازار گوشی های هوشمند هند قیمت داشته باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.