گوشی ریلمی ۹ پرو ۵جی که در بسیاری از کشورها تایید شده به زودی معرفی می شود

ریلمی که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در چین است، قرار است در اوایل سه ماهه اول سال 2022 گوشی‌های هوشمند سری ریلمی ۹( Realme 9) خود را به صورت جهانی عرضه کند. در این زمینه خبرهایی به گوش می‌رسد که حتی برخی منابع می‌گویند که ممکن است این گوشی‌ها در اوایل فوریه سال 2022 در هند معرفی شود. خب، این شروع سال جدید است و نسخه های جدید بعدی اکنون به طور رسمی تأیید شده اند. همراه چیکاو باشید.

 در پایگاه داده های ایمنی محصولات بسیاری از کشورها این سری از گوشی‌های ریلمی ارسال شده تا پس از تأیید شدن برای عرضه در آن بازارها معرفی شوند.

مشخصات گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو ۵جی - چیکاو

گوشی هوشمند جدید ریلمی که برای اولین بار در پایگاه داده ایمنی الکترونیک اندونزی مشاهده شد، با شماره مدل RMX3472 گواهینامه دریافت کرد. همان شماره مدل، RMX3472 سپس در وب‌سایت کمیته شورای ملی پخش و ارتباطات NBTC  در تایلند ظاهر شد، اما این بار نام آن در پایگاه داده NBTC فاش شد: ریلمی ۹ پرو ۵جی (Realme 9 Pro) که از نام، می‌توان نتیجه گرفت که گوشی ریلمی ۹ پرو ۵جی جانشین مستقیم گوشی هوشمند سال گذشته این برند یعنی ریلمی ۸ پرو (Realme 8 Pro) خواهد بود. البته این گوشی در سال 2022 به ۵جی نیز مجهز شده است که نام آن نیز به ریلمی ۹ پرو ۵جی تغییر می‌کند.

ویژگی های گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو ۵جی - چیکاو

علاوه بر این دو نهاد صدور گواهینامه، این گوشی هوشمند، همچنین در گواهینامه EEC با شماره مدل RMX3472 و این گوشی اخیراً در وب سایت گواهی TKDN اندونزی نیز مشاهده شد. اکنون این گوشی ریلمی با بسیاری از گواهینامه‌ها آماده ارائه، به نظر می‌رسد که شرکت ریلمی تقمیم گرفته است که گوشی ریلمی ۹ پرو ۵جی را در بسیاری از بازارهای رو به رشد جهانی گوشی‌های هوشمند، که شامل کشورهای جنوب آسیا و جنوب شرق آسیا نیز می‌شود، معرفی و عرضه کند.

اطلاعات منتشر شده مربوط به ریلمی ۹ پرو ۵جی - چیکاو

یکی دیگر از افشاگری‌های تکان دهنده در مورد گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو ۵جی این است که به جای آن با شماره مدل RMX3471 در پایگاه داده گواهی BIS هند مشاهده شد، یک تغییر جزئی در آخرین رقم آن مشاهده می‌شود که در مقایسه با RMX3472 تغییر کرده است.

ریلمی ۹ پرو ۵جی - چیکاو

احتمال داده شده است که این موضوع شاید به این نکته اشاره داشته باشد که ریلمی درواقع تصمیم گرفته است تا نسخه دیگری از گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو ۵جی را به صورت انحصاری برای بازار هند عرضه کند که در آن صورت این احتمال مطرح می‌شود که این گوشی اخیر باید با نوع گوشی هوشمندی که در بازار جهانی عرضه می‌شود، تفاوت‌هایی داشته باشد.

با توجه به خبرهایی که از قبل تاکنون فاش شده‌اند می‌توان نتیجه گیری کرد که ریلمی قصد دارد از گوشی‌های سری ریلمی ۹ تعداد ۴ نسخه را علاوه بر گوشی ریلمی ۹ پرو ۵جی در بازار گوشی هوشمند عرضه کند. این مدل‌های عبارتند از گوشی هوشمند ریلمی ۹ (Realme 9) که نسخه ساده و استاندارد این گوشی هوشمند است، ریلمی ۹ پرو (Realme 9 Pro)، ریلمی ۹ پرو پلاس (Realme 9 Pro Plus) و ریلمی ۹ آی (Realme 9i). این مجموعه از گوشی‌های برند ریلمی قرار است در فصل اول سال ۲۰۲۲ معرفی شود و در چندین بازار عمده و مهم نیز از جمله هند، تایلند و اندونزی روانه ویترین فروشگاه‌های بازارهای آن مناطق شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.