گوشی هوشمند ویوو تی ۱ مجهز به ۵ جی در تاریخ ۹ فوریه در بازار هند عرضه خواهد شد

در اوایل این ماه، گزارش شد که یک سری کاملاً جدید گوشی های هوشمند به نام سری ویوو تی ( T Vivo) ممکن است به زودی در بازار هند عرضه شود. اولین گوشی هوشمند این سری، گوشی ویوو تی ۱ مجهز به ۵ جی ( Vivo T1 5G) بود و گفته می شد که عرضه آن در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰ فروردین ۱۴۰۱) اتفاق می افتد. اکنون خود ویوو یک میکرو سایت برای این گوشی ایجاد کرده و تاریخ عرضه آن را در این سایت اعلام کرده است. همراه چیکاو باشید.

معرفی گوشی هوشمند ویوو تی ۱ مجهز به ۵جی برای عرضه در بازار هند، طبق برنامه ریزی این شرکت قرار است در 9 فوریه (۲۰ بهمن ماه جاری) انجام شود. در این وب سایت، این شرکت چند بخش دارد که طراحی، نمایشگر، تراشه و دوربین گوشی را نشان می دهد. با این حال، در حال حاضر هیچ مشخصاتی از این گوشی هوشمند در دسترس قرار داده نشده است، زیرا شرکت به زودی تمام جزئیات را فاش خواهد کرد.

اگرچه ما از مشخصات این گوشی هوشمندی که قرار است در بازار هند عرضه شود هیچ گونه اطلاعی نداریم، اما این گوشی در حال حاضر در بازار چین به فروش می رسد و موجود است. گوشی هوشمند ویوو تی ۱ مجهز به ۵جی دستگاهی است که در سال گذشته در بخش گوشی های میان رده عرضه شد.

گوشی هوشمند ویوو تی ۱ مجهز به ۵جی آبی - چیکاو

گوشی ویوو تی ۱ مجهز به ۵جی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع ال سی دی خواهد بود که با وضوح فول اچ دی پلاس ( +FHD ) در بازار عرضه خواهد شد. ضمن این که این صفحه نمایش این گوشی از نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد. این گوشی هوشمند در پنل جلو و برای ثبت عکس ها و ویدیوهای سلفی و همچنین انجام تماس های تصویری از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

گوشی هوشمند ویوو تی ۱ مجهز به ۵جی در پنل پشتی خود از یک پنل دوربین سه گانه استفاده می کند که برای دوربین اصلی یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی را به خدمت گرفته است. علاوه بر آن دو حسگر یدگر شامل یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و همچنین یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز حسگر اصلی این گوشی هوشمند را یاری خواهند کرد.

گوشی ویوو تی ۱ مجهز به ۵جی در داخل بدنه نیز از یک تراشه میان رده سری ۷۰۰ اسنپدراگون کوالکام یعنی اسنپدراگون ۷۷۸ جی قدرت می گیرد. این تراشه با حافظه ی 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جفت می شود.

پنل پشتی گوشی هوشمند ویوو تی ۱ مجهز به ۵جی آبی و خاکستری - چیکاو

علاوه بر این، این گوشی هوشمند همچنین برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از باتری حجیم با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی در بطن خود استفاده می کند. باتری این گوشی هوشمند ویوو همچنین از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند دارای یک حسگر اثر انگشت است که در کنار آن نصب شده و در دکمه پاور ادغام گردیده است. گوشی هوشمند ویوو تی ۱ مجهز به ۵جی به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید ۱۱ را ارائه می دهد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.