عرضه گوشی های گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس تا مارس به تعویق افتاد اما اس ۲۲ الترا از ۲۵ فوریه عرضه می شود

هفته گذشته، شایعاتی مبنی بر تاخیر 3 ماهه تحویل گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا ((Samsung Galaxy S22 Ultra)سامسونگ به دلیل تقاضای بالا گزارش شد. اما اکنون، خبر جدیدی منتشر شده که فاش می کند گلکسی اس ۲۲ (Samsung Galaxy S22) و گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ ( Samsung Galaxy S22 Plus) دو دستگاه گوشی هوشمند این برند هستند که برای عرضه در بازار با تاخیر مواجه خواهند شد. همراه چیکاو باشید.

به گفته ی جو پراسر ( Jon Prosser)، افشاگر و کارشناس معتبر خبرهای دنیای فناوری، منابع ناشناس به او اطلاع داده اند که عرضه  گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ برای عرضه در بازار با تأخیر مواجه شده و این گوشی هوشمند زودتر از تاریخ ۱۱ مارس (۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ ) در دسترس کاربران و علاقه مندان برای خرید قرار نخواهد گرفت.

جو پرایسر البته به این نکته نیز اذعان می کند که پیش‌ سفارش تمامی این دستگاه‌ها یعنی گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ  از 9 فوریه (۲۰ بهمن ماه جاری) آغاز می‌شود، با این حال، گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا  از 25 فوریه (۶ اسفند ماه آینده) در دسترس کاربران و خریداران این اسمارت فون قرار می‌گیرد و پس از آن، فروش و تحویل مدل‌های گلکسی اس ۲۲ معمولی یا نسخه ی استاندارد و همچنین گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ از 11 مارس آغاز می‌شود.

کاربران اینترنت و طرفداران سامسونگ از این اقدام انتقاد کرده و اظهار داشتند که این یک استراتژی از سوی شرکت کره جنوبی برای سوق دادن مشتریان به سمت خرید مدل بالاتر این سری است که به طور مسلم هزینه مضاعفی را نیز بر جیب خریدار تحمیل می کند. در حال حاضر، هنوز تایید نشده است که آیا این شرکت واقعاً تحویل دستگاه‌ها را پس از عرضه در 9 فوریه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ ( Galaxy Unpacked)  به تعویق می‌اندازد یا خیر.

مشخصات گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا بر اساس شایعات - چیکاو

  • مشخصات گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا بر اساس شایعات

در مورد مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا که گل سرسبد سری پرچمداران گلکسی اس ۲۲ آینده و در سال ۲۰۲۲ شایعات فراوانی منتشر شده و مشخصات فراوانی را اعلام کرده اند اما در اینجا و بر اساس گزارش های افشاگران معتبر خبرهای دنیای فناوری می توان تقریباً به طور نسبی اطمینان داشت که این گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ که در سری خود بهترین و بالاترین گوشی است دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی از نوع سوپر آمولد Dynamic 2X خواهد بود. این صفحه نمایش قرار است که وضوح بال و کواد اچ دی پلاس ( Quad HD+) را ارائه دهد.

این گوشی، نرخ به روز رسانی 120 هرتز را پشتیبانی خواهد کرد و همچنین علاوه بر این موارد می تواند حداکثر روشنایی 1750 نیت را ارائه  دهد که تاکنون هیچ گوشی هوشمندی در بازار موفق به ارائه این میزان بالا از روشنایی نشده است. این اسمارت فون گل سرسبد سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ  باسیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر One UI 4 از پیش نصب شده روانه بازارهای داخلی و جهانی خواهد شد و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ از نظر پنل جلو نیز گفته شده است که در بالای صفحه نمایش از یک حفره کوچک و ظریف هول پانچ بهره می برد که قرار است تا یک حسگر ۴۰ مگاپیکسلی برای ثبت و ضبط عکس و ویدیوهای سلفی و همچنین انجام تماس های تصویری انجام وظیفه کند.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ - چیکاو

گلکسی اس ۲۲ اولترا در پنل پشتی نیز از تنظیمات دوربین چهارگانه استفاده می کند که ممکن است شامل یک دوربین 108 مگاپیکسلی با پشتیبانی از  OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویر باشد که به عنوان دوربین اصلی نیز عمل خواهد کرد. علاوه بر این حسگر، در ماژول دوربین این دستگاه یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و  OIS  و لرزشگیر اپتیکال تصویر، دوربین تله فوتو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی و مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر OIS و در نهایت یک حسگر دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض نیز در کنار دوربین اصلی قرار گرفته و سایر حسگرهای این ماژول قدرتمند و بسیار باکیفیت این گوشی را تشکیل خواهند داد.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ از نظر حافظه ی رم و همچنین حافظه ی ذخیره سازی داخلی با پیکربندیهای مختلفی عرضه خواهد شد که ازجمله می توان به میزان حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت اشاره کرد و علاوه بر آن از حافظه ذخیره سازی به میزان ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و در نهایت ۵۱۲ گیگابایت نام برد.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ از نظر تأمین انرژی نیز گفته شده است که انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به دست خواهد آورد که در بطن ان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این موارد، گفته شده که این باتری حجیم قادر خواهد بود تا از شارژ سریع نهایتا ۴۵ واتی پشتیبانی کند.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ به همراه قلم اس پن - چیکاو

 یکی از قابلیت های بسیار جذاب این گوشی هوشمند پرچمدار آتی سامسونگ پشتیبانی از قلم اس پن خواهد بود که در داخل بدنه ی این دستگاه اسلات مخصوص قرار دادن این قلم استایلوس نیز تعبیه شده است. بنابراین کاربران می توانند بسیاری از قابلیت های گوشی های گلکسی نوت سابق را در این اسمارت فون تجربه کنند. این گوشی هوشمند ممکن است در رنگ هایی مانند سفید فانتوم، مشکی فانتوم، سبز و بورگوندی در بازار عرضه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خلاصه مشخصات سری گلکسی اس 22 آینده سامسونگ، مقاله ی این گوشی های هوشمند را که دیروز در سایت چیکاو منتشر شد، بررسی کنید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.