مشخصات، طراحی و قیمت گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ فاش شد (بخش اول)

دیگر تا معرفی گوشی های هوشمند پرچمدار جدید غول دنیای فناوری کره ی جنوبی یعنی سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده است. البته تاکنون از افشاگران معتبر خبرهای دنیای فناوری در مورد مشخصات، طراحی و قابلیت های این گوشی های هوشمند قدرتمند خبرهای زیادی منتشر شده است. در حال حاضر نیز با نزدیک شدن به زمان معرفی سری گلکسی اس 22 سامسونگ، بازار شایعات مختلف در مورد این گوشی ها داغ تر شده است اما در کل می توان گفت که در این گزارش ها موضوع جدیدی مطرح نمی شود و همان سخن های گذشته تکرار می شوند، بنابراین اکنون، در اینجا خلاصه ای از تمام آنچه را که تاکنون گزارش شده برای شما به طور کامل و یک جا نقل می شود. همراه چیکاو باشید.

  • طراحی و صفحه نمایش گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

جدیدترین سری پرچمدار غول فناوری کره جنوبی، سری گلکسی اس 22 (Galaxy S22 series)، ظاهراً تا این لحظه که گزارش ها به این مورد پرداخته اند، گویا از طراحی جدید و تغییرات نسبتاً بزرگی نسبت به نسل قبلی خود برخوردار نیست. اگرچه، این مورد هنوز به این معنی است که این دستگاه ها همچون نسل پیشین احتمالاً یک ساخت عالی خواهد داشت. گلکسی اس 22 پایه یا نسخه معمولی یا استاندارد دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی Dynamic  2X از نوع سوپر آمولد و با وضوح فول اچ دی و رزولوشن  1080 در 2400 پیکسل خواهد بود. در همین حال، مدل‌های گلکسی اس 22 پلاس (Galaxy S22 Plus ) و گلکسی اس 22 اولترا (Galaxy S22 Ultra) به ترتیب از نمایشگرهای بزرگ‌تری با قطرهای 6.6 و 6.8 اینچی بهره می‌برند. این پنل‌ها همچنین نمایشگرهای سوپر آمولد ۲ ایکس ( AMOLED 2X) هستند، اگرچه انتظار می‌رود که نمایشگر گوشی اس 22 اولترا وضوح بالاتری داشته باشد و با وضوح 1440 در 3200 پیکسل یعنی کواد اچ دی پلاس (QHD+) ارائه شود.

این گوشی ها نیز مشابه مدل‌های نسل گذشته، دارای مشخصاتی شامل حداقل پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز نیز می‌شود. قابل ذکر است که نسخه گلکسی اس 22 اولترا امسال کمی تغییرات به خود دیده و قدرتمندتر و بهتر خواهد بود. منظور ما این است که طراحی آن از مدل های معمولی یا استاندارد و همچنین کهکشانی مدل پلاس متمایز خواهد بود.  صفحه نمایش این گوشی هوشمند سامسونگ گوشه های لبه آن شبیه به سری نوت کلاسیک طراحی شده است و علاوه بر این مورد، همراه با پشتیبانی از قلم استایلوس یا اس پن ( S Pen) خواهد بود که این قلم دیجیتالی در نسخه امسال در بدنه ی این گوشی هوشمند قرار می گیرد. این مدل همچنین دیگر دارای ماژول جزیره بزرگ دوربین نخواهد بود، بلکه لنزها مستقیماً از پنل پشتی بیرون زده اند.

طراحی و صفحه نمایش گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ - چیکاو

  • ماژول دوربین  گوشی های هوشمند پرچمدار گلکسی اس ۲۲ و ۱۳ ۲۲ پلاس سامسونگ

ابتدا در مورد گلکسی اس ۲۲ سامسونگ مدل معمولی یا نسخه استاندارد آن و همچنین گوشی گلکسی اس ۲۲ نسخه ی پلاس این برند صحبت کنیم. این دو مدل دارای یک ماژول دوربین سه گانه در پنل پشت گوشی هستند. این ماژول دوربین شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی واید خواهد بود که به عنوان حسگر اصلی این ماژول انجام وظیفه خواهد کرد و با یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی جفت شده است.

علاوه بر آن، یک سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار خواهد گرفت که این سنسور می تواند حداقل زوم اپتیکال 3 برابری را ارائه دهد. در پنل جلو و در ضلع بالای این صفحه نمایش در هر دو گوشی هوشمند دارای، یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت که برای ثبت عکس ها و ویدیوهای سلفی و همچنین انجام تماس های تصویری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این حسگر در یک حفره هول پانچ قرار می گیرد.

برای آشنایی با سایر مشخصات گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ، با بخش دوم مقاله همراه چیکاو باشید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.