گوشی تاشوی گوگل پیکسل نوت پد به طور قابل توجه ای از زد فولد ۳ سامسونگ ارزان تر است

گوگل در حال کار بر روی گوشی هوشمند تاشو خود بوده است و هدف آن این است که از علاقه روزافزون بازار و کاربران به این فاکتور شکل جدید، بتواند به بهترین وجه استفاده کند. این شرکت قرار است تا گوشی هوشمند تاشوی خود را با نام گوگل پیکسل نوت پد (Google Pixel Notepad)، در اواخر سال جاری میلادی در بازار عرضه کند اما اکنون قبل از معرفی و عرضه رسمی این در اواخر سال جاری گزارشی منتشر شده است که در آن جزئیات قیمت این گوشی اعلام شده است. همراه چیکاو باشید.

گوشی تاشوی گوگل پیکسل نوت پد، همان چیزی است که انتظار می‌رود این دستگاه در نهایت به نام گوگل پیکسل فولد نامیده شود، با برچسب قیمتی به مراتب پایین تر از قیمت گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ ( Galaxy Z Fold3) در بازار عرضه خواهد شد که این گوشی تاشوی جدید سامسونگ نیز به تازگی روانه ویترین فروشگاه های موبایل شده است.

طبق گزارشی که سایت معتبر 9to5Google، منتشر کرده است،  گوشی هوشمند تاشوی آینده گوگل می تواند حدود 1400 دلار قیمت داشته باشد که به طور قابل توجهی ارزان تر از گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ باشد که با قیمت 1800 دلار در دسترس خریداران قرار می گیرد. اگر موضوع قیمت این گوشی تاشوی گوگل حقیقت داشته باشد، جالب است که ببینیم گوگل چگونه توانسته قیمت اولین گوشی هوشمند تاشو خود را تا این میزان پایین نگه دارد.

اولین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ قیمت بسیار بالاتری داشت و این شرکت پس از عرضه چند مدل از این گوشی و در حال حاضر نسخه سوم آن موفق شده است تا به مرور و فروش بالا اکنون بتواند این گوشی هوشمند تاشو را با چینی برچسب قیمتی در دسترس خریداران قرار دهد. البته این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت که گوشی تاشوی اوپو فایند ان ( OPPO Find N) به تازگی در بازار عرضه شده است و این گوشی هوشمند تاشو نیز برای اولین بار است که روانه ویترین فروشگاه ها می شود اما قیمتی به مراب بسیار پایین تر از گوشی زد فولد سامسونگ دارد و حتی با قیمت بسیار پایین ۱۲۰۰ دلار عرضه می شود.

صفحه نمایش تاشو گوگل پیکسل نوت پد - چیکاو

بنابراین این موضوع که گوگل بر اساس شایعات قصد دارد تا اولین گوشی تاشوی خود را با برچسب قیمتی ۱۴۰۰ دلاری در بازار عرضه کند۷ نباید خکار خیلی خارق العاده ای باشد و می تواند امکان پذیر باشد. منتها یک نکته ای را که نباید در این مورد از یاد برد این است که به طور کلی می توان گفت که شرکت های چینی به قیمت های پایین شهرت دارند، استراتژی که معمولاً توسط غول هایی مانند گوگل و اپل اتخاذ نمی شود.

بر اساس اطلاعات فاش شده، به نظر نمی رسد که گوشی هوشمند تاشوی این شرکت از نظر مشخصات به خطر بیفتد، زیرا انتظار می رود این دستگاه از تراشه گوگل تنسور جی اس ۱۰۱ – Google Tensor (GS101) در بطن خود استفاده کند. این تراشه اختصاصی گوگل با 12 گیگابایت حافظه رم و همچنین حافظه ذخیره سازی داخلی 512 گیگابایتی همراه خواهد شد که دستگاهی قابل توجه و تحسین برانگیز را نوید می دهد.

اما تجربه عکاسی با این گوشی تاشوی گوگل احتمال دارد اندکی سایر مشخصات ارزنده و جالب این گوشی غول دنیای جستجو را تا حدودی تحت تأثیر قرار دهد زیرا براساس گزارش های دریافتی گفته می شود که ماژول دوربین این گوشی در مقایسه با سری گوشی های هوشمند گوگل پیکسل ۶ ( Pixel 6) کاهش یافته است. شاید این هضم موضوع برای بسیاری از طرفداران و هواداران گوشی های هوشمند این برند تا حدی سخت باشد زیرا به طور معمول گوشی های هوشمند این غول دنیای فناوری بیش از هر قابلیتی بیشتر به خاطر کیفیت عکس هایی که ثبت می کنند معروف و محبوب هستند و اکنون انتظار این که این گوشی هوشمند این برند نتواند عکس هایی با کیفیت عکس های گوشی های غیر تاشوی این برند ثبت کند، شاید قبول این موضوع برای برخی از کاربران قدری غیر منتظره و حتی دشوار باشد.

مشخصات گوگل پیکسل نوت پد - چیکاو

گفته می‌شود که گوشی هوشمند تاشوی گوگل پیکسل نوت پد در ابتدا تنها در بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده عرضه می‌شود اما این دستگاه تا پایان سال جاری در سایر بازارهای بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه دقیق این اسمارت فون تاشوی گوگل وجود ندارد، اما آن طور که بارها در خبرهایی که افشا شده است گفته شده که باید در سه ماهه سوم 2022 در دسترس قرار گیرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.