گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ ای احتمالاً در ماه می عرضه می شود

در سه ماهه چهارم 2021، گوگل گوشی های پیکسل 6 (Pixel 6) و پیکسل 6 پرو (Pixel 6 Pro) را به عنوان اولین گوشی هوشمند خود با تراشه تنسور معرفی کرد. شایعات حاکی از آن است که غول موتور جستجو در چند ماه آینده یک گوشی دیگر از سری گوشی های پیکسل ۶ را مجهز به تراشه تنسور معرفی خواهد کرد. انتظار می رود این دستگاه با نام گوگل پیکسل ۶ ای ( Pixel 6A) در بازار عرضه شود. همراه چیکاو باشید.

اکنون، بر اساس توییتی که مکس جامبور ( Max Jambor)، افشاگر خبرهای فناوری منتشر کرده است، حتی جدول زمانی عرضه گوشی پیکسل ۶ ای ( Pixel 6A) را اعلام کرده است. طبق گفته جامبور، گوشی گوگل پیکسل ۶ ای برای معرفی در ماه می برنامه ریزی شده است. یه احتمال زیاد به یاد دارید که گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۵ ای مجهز به ۵جی (Google pixel 5a 5G) در آگوست 2021 معرفی شد. سلف آن پیکسل ۴ ای ( Pixel 4a) نیز در آگوست 2020 رونمایی شد.

همین طور گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۳ ای ( Pixel 3a) نیز در جریان رویداد Google I/O که در ماه مه 2019 برگزار شد، به طور رسمی رونمایی گردید. بنابراین، اکنون نیز این احتمال قوی به نظر می رسد که در رویداد آینده Google I/O که در ماه مه انجام خواهد گرفت، می تواند شاهد حضور پیکسل  ۶ ای بر روی سن برای رونمایی و معرفی باشد.

مشخصات گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ ای بر اساس شایعات - چیکاو

  • مشخصات گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ ای بر اساس شایعات

گزارش‌های اخیر نشان داده است که ماژول دوربین پشتی گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ ای به احتمال زیاد یک مجموعه ۲ گانه خواهد بود که شامل یک دوربین 12.2 مگاپیکسلی سونی IMX363 است که برای اولین بار در سال 2018 در تلفن‌های پیکسل در دسترس قرار گرفت. دوربین اصلی این گوشی هوشمند با یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید سونی IMX386 همراه خواهد بود.

علاوه بر این همچنین گزارش شده است که در پنل جلو و برای ثبت عکس و ویدیوهای سلفی و همچنین انجام تماس های تصویری نیز از یک دوربین 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 استفاده خواهد شد.

گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ ای - چیکاو

در مورد پردازنده ای که به این گوشی هوشمند قدرت خواهد داد نیز گفته شده که بر اساس حدس و گمان ها از تراشه گوگل تنسور جی اس ۱۰۱ (Google Tensor GS101) که پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را تامین می‌کند، به گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ ای آینده نیز قدرت خواهد داد. متأسفانه، شایعات هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات کامل و دقیق گوشی هوشمند پیکسل ۶ ای گوگل فاش نشده است.

 رندرهای CAD و تصاویر دستگاه ماکت ساختگی پیکسل ۶ ای گوگل نشان داده است که این پیکسل به یک پنل سوپر آمولد با طراحی حفره هول پانچ در بالای نمایشگر عرضه خواهد شد. علاوه بر این موارد همچنین گزارش شده است که گوشی گوگل پیکسل ۶ ای برای امنیت بیشتر دستگاه به حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد. در پنل پشتی این گوشی نیز ماژول دوربین این دستگاه به صورت افقی تعبیه شده است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.