تبلت گلکسی تب اس ۸ پلاس با استفاده از اسنپدراگون ۸۹۸ در گیگ بنچ مشاهده شد

تبلت گلکسی تب اس ۸ پلاس برای اخذ گواهی روانه پایگاه داده گیک بنچ (Geekbench’s database) شده است. در فهرست مشخصات این تبلت که در گیک بنچ فهرست شده است، اطلاعات بسیار مهمی درج شده است. این اطلاعات بسیاری از مشخصات عمده این تبلت آینده سامسونگ را فاش می‌کند. مهم‌ترین نکته در مشخصات این تبلت که در این فهرست آمده، استفاده از تراشه پرچمدار آتی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ پلتفرم موبایل است. همراه چیکاو باشید.

تبلت‌های سری گلکسی اس که استقبال خوبی از آن‌ها شده است به زودی عضو جدیدی به خانواده آنها اضافه خواهد شد. سری آینده جانشین تبلت‌های گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس این شرکت خواهد شد. تبلت مورد انتظار سری اس – S برای مدت طولانی در اطراف شایعات شناور بوده است. گلکسی تب اس ۷ و گلکسی تب اس ۷ پلاس محبوبیت زیادی در بین کاربران به دست آورده‌اند.

اکنون، غول فناوری کره جنوبی در حال آماده کردن شرایط برای رونمایی از دستگاهی حتی بهتر در قالب سری گلکسی تب اس ۸  (Galaxy Tab S 8) است. این موضوع که مشخصات برخی از انواع دستگاه‌های آینده این شرکت اخیراً فاش شده‌اند تا حد زیادی باعث ناراحتی این شرکت شده است.

تاکنون، گفته شده که یک گوشی از ویوو به طور قریب الوقوع در گیک بنچ ارائه شده است که ظاهراً قرار است با استفاده از پردازنده پرچمدار آتی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ (Snapdragon 898 SoC) در بازار عرضه شود که نتایج به آن صورت قابل توجهی ندارد. اکنون گلکسی تب اس ۸ پلاس با نتایج نسبتاً بهتری وارد وب سایت بنچمارک شده است. اما نکته مهم و قابل ذکر این است که این نتیجه ممکن است مشخصات نهایی این تبلت نباشد.

تبلت گلکسی تب اس ۸ به گیگ بنچ ارائه شد - چیکاو

  • تبلت گلکسی تب اس ۸ به گیگ بنچ ارائه شد

سایت سام موبایل SamMobile اعلام کرده است که یک دستگاه سامسونگ با شماره مدل SM-X808U را در پایگاه داده گیگ بنچ  مشاهده کرده است. همانطور که انتظار می‌رفت، لیست گیگ بنچ مشخصات دستگاه و سایر اطلاعات مهم مانند سیستم عاملی که روی آن اجرا می‌شود را مشخص می‌کند. به گفته این وب سایت، دستگاه فوق، از نوع مجهز به شبکه ارتباطی ۵جی است که در آینده با نام تبلت گلکسی تب اس ۸ پلاس (Galaxy Tab S8+) روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد شد. علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که مدل مجهز به شبکه ۵جی به طور انحصاری در ایالات متحده در دسترس قرار خواهد گرفت.

در اوایل این ماه، گلکسی تب اس ۸ با مشخصات کلیدی در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد. لیست گیگ بنچ اخیراً نشان می‌دهد که تبلت گلکسی تب اس ۸ پلاس پردازنده پرچمدار آینده کوالکام اسنپدراگون ۸۹۸ را در داخل بدنه خود جای خواهد داد. علاوه بر این، ظاهراً این دستگاه سامسونگ با ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد و رابط کاربری سامسونگ را در بالای اندروید ۱۲ اجرا خواهد کرد. اکنون باید منتظر ماند تا مشخص شود که آیا سامسونگ از اندروید 12L  در تبلت آینده استفاده خواهد کرد یا خیر.

  • از این تبلت چه چیز دیگری می‌توان انتظار داشت؟

این دستگاه سامسونگ در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۱۲۱۱ را کسب کرده است و در بخش چند هسته‌ای نیز موفق به کسب امتیاز  ۳۱۹۳ را در گیک بنچ به دست آورده است.

علاوه بر این، تبلت گلکسی تب اس ۸ پلاس یک نسخه میان‌رده در سری تبلت‌های تب اس ۸ آینده سامسونگ خواهد بود. سامسونگ به احتمال زیاد سه تبلت را در این سری عرضه خواهد کرد. این دستگاه‌ها عبارتند از تبلت گلکسی تب اس ۸ استاندارد، تبلت گلکسی تب اس ۸ پلاس و تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا.

صفحه نمایش و پنل پشتی گلکسی تب اس ۸ - چیکاو

 قابل توجه‌ترین تفاوت بین مدل‌های فوق می‌تواند نمایشگر آن‌ها باشد. تب اس ۸ استاندارد می‌تواند از صفحه نمایش ۱۱ اینچی استفاده کند. با این حال، گلکسی تب اس ۸ پلاس احتمالا دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی بزرگتر خواهد بود.

از طرف دیگر تب اس ۸ اولترا می‌تواند با صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی سوپر آمولد عرضه شود. جالب اینجاست که هر سه نمایشگر با وجود اندازه‌های متفاوت، می‌توانند نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه دهند. جدای از آن، ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد دستگاه‌های جدید را بر اساس مناطق مختلف با اسنپدراگون ۸۹۸ یا اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه کند. علاوه بر این، شایعه‌ای که در فضای مجازی وجود دارد این است که سری گلکسی تب ۸ سامسونگ از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این تبلت‌ها در هر دو نوع وای‌فای و همچنین با پشتیبانی از ۴جی و ۵جی در بازار عرضه خواهند شد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.